OOh oke, wist ik niet..... oeh zal het mee nemen ALS het nu raak mag zijn, vind t wel n leuke naam opzich hahahaha maar zal dat geluk vast niet mogen hebben hoor
Hey hallo, Pfoeee heey veel gebeurd maar dat temperaturen voor mij goed werkt is echt zo want ik ben ZWANGER!!!! (2e ronde tempen en zwanger en de vorige keer in de eerste ronde tempen). Ik had in het vorige topic nog gepost dat ik vorige week woensdag een witte test had na een kleine daling. Na twee dagen 37.1 (wat op zich eigenlijk ook niet echt laag is voor mij) steeg hij weer op onze eerste dag in Berlijn en dus heb ik toen weer getest en ja hoor! er kwam langzaam maar zeker een dun streepje op Eergisteren bij thuiskomst nog eens getest en toen knalde hij behoorlijk Maar jullie hebben heel veel gekletst en ik moet iets van 23 pagina's bij lezen... das wel erg veel.. ik probeer gewoon hier weer aan te haken ok! Berlijn was super wat een fijne stad is dat toch en met dat goede nieuws op de eerste ochtend kon het natuurlijk al helemaal niet meer stuk!
Gefeliciteerd Johanna! Ik volg het hier niet echt helemaal, zo snel gaan jullie! Ik lees wel bijna alles mee! Hier weer begonnen met tempen aangezien mijn ongi er nog steeds niet is. Wel af en toe bij het afvegen roze/bloed. Maar het komt nog steeds niet in een inlegkruisje. Gisternmorgen nog eens getest en weer negatief. Heb met kruidvat 2v5 getest en toen ik gisteravond keek had ik natuurlijk weer een vette indroogstreep. Heb ik vorig jaar ook gehad terwijl toen mijn cyclus 127 was. Dus ik wacht maar weer op de ongi.
gefeliciteerd johanna! xxx Ps: ik temp smiddags wel is om te kijken hoe hoog die is, normaal zit ik smiddags rond 37.3 - en nu 37.5 ! niet dat dat veel zegt, maar vind het toch best hoog! xxx
@ Seth: whahaha, ja kort he? Ik kan zulke dingen helaas niet in het kort vertellen LOL... Ik ga sowieso voor die van Ra-Medical zelf, zodat ik zeker weet dat ik de goede heb, aangezien die speciaal zijn gemaakt voor mensen met een maagbandje of een andere maagoperatie om af te vallen. @ BB: ja, dan doet de maansteen in iedergeval al meteen zijn werk whahaha. Dan is hij goed opgeladen Ja dat is zeer zeker het belangrijkste. Nu de rest nog afwachten... @ Unox: Ik denk dat je mij bedoelde .... Maar inderdaad eten en drinken is toch wel behoorlijk belangrijk. Enige nadeel is nu wel dat ik tijdelijk natuurlijk weer aan ga komen, doordat ik nu weer kan eten en drinken. Maar zolang ik mij gewoon houd aan de hoeveelheid die in het boekje staat, zal dat (als het goed is) binnen de perken blijven... Spannend hoor... ik duim alvast voor je . @ Johannal: GEFELICITEERD meid!!! Geniet ervan . @ Meha: balen zeg van die negatieve test... Ik hoop dat je snel je menstruatie krijgt... Hier vandaag lekker gewerkt en ik ging als een speer. Wat een beetje eten al niet kan doen met je he? Hahahaha. Ook weer normaal kunnen drinken heerlijk ... Hier ook nog steeds geen ongi en zit inmiddels alweer op dag 98 van mijn cyclus...
Mvj kunnen ze je niet wat geven dan om je ongi op te wekken? dit duurt wel heeeel lang nu toch? idd wel lekker dat je nu weer kan eten/drinken! voel je je direct wat beter of niet
Seth; idd.. waar het hart vol van is.. Ik was in de war geraakt.. lekker handig. MamavanJoshua; fijn dat je weer wat hebt kunnen eten! nu maar hopen dat je je zo fijn blijft voelen! Wat betreft mijn temperatuur, ik denk dat eitje nog komt. Vandaag wel rekbare toestand down under, en gecombineerd met een net-niet positieve test van eergister en de tempdip van vanmorgen zou het best kunnen dat het eitje ngo komt. Naja, we seksen gewoon door. Heulegaar niet erg
@ Onewish: Ik heb al Provera gehad, maar dit heeft helaas niet geholpen. Daarom moet ik volgende week dinsdag ook naar de gynaecoloog. Wil dat ze de boel maar eens even goed nakijken daar bij mij binnen... Dit duurt inderdaad wel heel lang hoor . Ja ik voel me idd een heel stuk beter... Al moeten mijn darmen nu wel weer wennen whahaha, beetje last van winderigheid LOL... Ik heb net een bloemkoolsoepje gegeten en ik zit gewoon vol! Ondanks dat er 2 cc uitgehaald is, zit ik gewoon vol! Had dat niet verwacht. Ik zit zelfs te twijfelen of ik nog een klein stukje vlees neem of niet. Maar ik denk dat ik heel even wacht en het even een beetje laat zakken... @ Unox: Dat hoop ik ook hoor . Veel plezier met knutselen hoor . Altijd fijn toch?
oke! ik wist niet dat je volgende week naar de gyn moest weer ..misschien overheen gelezen, nou spannend hoop dat ze toch een ongi kunnen opwekken voor je.
johannal: gefeliciteerd joh! One: ik deed dat ook wel eens indd overdga temp meten, zat afgelopen ronde tussen 37.20 en 37.70 in! Helaas zei het niks, de dag daarna was hij onder de 37 en werd ik ongi MvJ: Kan het niet door je eetpatroon (of nou ja beter gezegd: geen eetpatroon) van de laatste tijd komen? Hoor je toch ook wel eens dat het daardoo weg blijft? @ALL: Man heb me toch lekker gewerkt, we hadden maar weinig kindjes en 3 personenn leiding dus lekker alles schoongemaakt en geruimd, heb dr zere voeten van joh
Oke ja ik weet dat t niks zegt hihi maar this wel de hoogste ooit! Heb nog nooit zo hoog gezeten Oke das wel lekker een keer alles schoonmaken! Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? xx
we hebben een erg druk weekend, morgen avond bbq zaterdag vriendje werken en 's avonds uit eten EN zondag op maandag gaan we weekendje weg! WHoeoeoe...
tempen overdag... hahahahaha zat laatst te denken om voor de fun in dit gedeelte een topic aan te maken. over hoe verslavend tempen is.... moet zeggen dat ik altijd hoog in de 37 zit... en soms zelfs 38.. ... maarja 36.7 als basale ongi temp... is natuurlijk voor sommigen al hoog...
meha... wilde nog even op jou reageren... alleen mn internet doet weer eens raar... dacht even dat je een typfout had gemaakt met 127...... maar zag het onderin ook staan.... pffff.... indrooglijntjes... vage streepjes..... tja ik geloof ook niet meer dat er een test bestaat zonder deze dingen..... hopelijk snel duidelijkheid!!
@ Onewish: ik had het geloof ik wel geschreven, maar dat geeft niet hahahaha. Ik wil graag dat ze alles gaan onderzoeken inclusief PCOS... dit ook omdat het bij het zwanger worden van Joshua ook zo lang duurde enzo en dat het toen ook pas beter ging nadat het opgewekt was... @ Bezigbijtje: nou dat lijkt mij niet... want voor die tijd had ik al ongi moeten worden ...Ow dat is inderdaad wel eens lekker toch? Eens een keer niet zoveel kindjes?
Ah, nee dat was (helaas) geen typfout idd. Voordat ik zwanger raakte van mijn dochter had ik heel vaak zulke cyclussen.. al kun je ze dan geen cyclussen meer noemen naar mijn meningen. Dan gebeurd er helemaal niks in je lichaam en word je uiteindelijk gewoon ongesteld omdat het eruit moet.
Hoi dames, Weer even een berichtje van mij..ben hier al een tijdje niet meer geweest! HSG onderzoek gisteren gehad. De ingreep zelf viel wel mee alleen toen ze de vloeistof inspoten was dit erg naar ! Daarna beetje duizelig en slaperig geworden (vriend reed gelukkig) en lekker mn bedje ingegaan! maar nu doet mijn buik echt verschrikkelijk veel pijn..mn buik is echt een ballon en lijkt net alsof er een baksteen onderin ligt! @BB: zie dat de samenlevingstest is mislukt? balen! Heb jij ook zoveel last gehad na de HSG?
Ik vond het heel erg mee vallen, alleen het opblazen van het ballonjete vond ik vreselijk!! Daarna weinig last, alleen de dag erna wel; wat buinverlies, suf en buikkrampen Maar ik vond het al met al echt mee vallen EN indd dat het kan wist ik niet, maar doordat er een stomme miep was die het 5x toe verkeerd probeerde (dat deed na de hand echt meer pijn dan de hsg(!)) ben ik bloed gaan verliezen, en toen was de test niet meer bruikbaar/betrouwbaar.... 2 dagen lang een brandend gevoel gehad en geiriteerde bm. hoe is het nu verder met je?