Vrouwenlichaam is soms toch wel moeilijk te begrijpen en houden je ook regelmatig voor de gek hè? Ben benieuwd wat je temp morgen is!
ik doe dan herbalife nu he, eerste week was ik 2.3 kwijt... vandaag 2wkn bezig weer gewogen... 01 eraan ik giga balen natuurlijk, wat hoor ik nou net van meerdere... dat je vaak aan komt door clomid... nou lekker dan! Doe ik dure herbalife om af te vallen gaat die clomid er voor zorgen dat het er weer aankomt... BAH!
ja vertellen ze net, en ik bijslutier kijken staat het indd ook op... maarjah nu 2 weken niks dus hoop ik dat ik dan weer wat afval!
Misschien dat je dan als je clomid gebruikt die periode geen herbalife gebruiken en dan ertussen in wel!!! Wel vervelend dat het hoor!!! Zo zonde, want is zeker niet goedkoop!!
Nou gisteravond laat was het overgegaan naar rood... en nu nog.. dus this afgelopen Was gister dan mijn 1e dag of vandaag? heb gister nog op spotting gezet en vandaag medium. x
He bah, krijg er tranen en kippenvel van one! Wat oneerlijk, er moet toch iets mis zijn dan dat een beebje niet blijft plakken? Kun je niet eisen dat ze het goed gaan na kijken? oh one, een hele dikke digi knuffel, meer kan ik van deze afstand niet voor je doen!
Thanks lieverd !! je bent een schat! Ja moet vrijdag weer naar de gyn ga t dan wel ff weer aankaarten hoor...:S
Dat meen je niet meis Had het je zo gegund! Net als wat BB zegt zal het inderdaad even goed met je gyn erover hebben!! Dikke knuffel!! Vandaag moet je het dan op medium zetten
Oh lieverd toch, dat meen je niet!!!! Wat vind ik dit vreselijk erg voor je, zou het net wat BB zegt er toch over hebben met de gyn. hoor. Hele dikke digiknuff van mij!!! Heb er gewoon kippenvel en tranen in de ogen van.
Ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Nou ja, ik weet het eigenlijk ook niet, was maar even aan het proberen om mee te denken.
Dankjewel lieve meiden voor jullie woorden... Jaa dat ga ik cker nog een keer doen. Nou vandaag komt een vriendin langs die ik al een tijd niet heb gezien... dus dat is wel erg gezellig , ff afleiding enzo.. Weet ook niet goed wat ik moet zeggen verder Ben er gwn stil van....... Snap ook niet waarom steeds? bah! Ik durf geen eens zwanger meer te raken zo... Word steeds met een harde klap weer trg geduwd op de plek waar we al waren.....
bah zeg One ff goed met de gyn overleggen. Ik heb tussendoor een vraagje en wil graag jullie eerlijke mening. Die test die ik plaatste volgens mij was hij positief want daarvoor word hij steeds lichter. heb wel geklust rond die tijd. Is hij dan toch positief en heb ik hem als negatief in de FF gezet. Willen jullie kijken voor mij????????
als het sensitest was dan zou die posi kunnen zijn bij mij werdern die nooit knal. Als het z&k was (maar was t geloof ik niet) dan was die nog niet posi want die worden echt knal... en alle andere heb ik geen ervaring mee....
Senna ik heb weinig ervaring met dipstick testen. als ik naar je kaartje kijk dan zou ik zeggen dat je vandaag of gister je ei hebt gehad, mits je temperatuur nu stijgt en ook hoger blijft. als je die test nou eens positief invult bij FF, wat zegt ie dan? Ik snap het met FF ook niet altijd hoor, meestal gaf ie bij mij aan dat er een ei was geweest op de dag na de tempdip als de temp net weer wat hoger was. Nu gaf ie de afgelopen ronde aan dat ei op tempdip-dag was geweest. Raar. Maar goed, het was het gouden ei.