Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hmm dan denk ik toch dat je eitje nog niet geweest is... en je ovutesten indd wel kunnen kloppen:(

2. dat denk ik ook.
    ik heb gisteravond rond half 8 nog keer gedaan maar was ook negatief dus we wachten nog maar af.
    gister was me temp 36.7 en nou ineens weer 36.5

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Lijkt me zo balen:( Knuffel voor jou

4. Thanks BB

5. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hmmm... als ik morgen zelfde temp als vandaag invul (of ook als ik hoger doe) dan krijg ik een dik vet niet te twijfelen kruis op CD13??
    Maar gister was het cd 14 en was mijn test de ochtend nog posi..
    En die giga buikpijn... zal ff er dan naast zitten of kan die het nog wel goed hebben?

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    bij mij niet:) tenminste nog niet eerder gehad, en het kan wel kloppen bij mij als je het nu ziet...

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey ja wel een beetje kunnen slapen....
    Geen temp genomen vanmorgen, moet zo werken dus was het ook helemaal vergeten morgen maar weer,
    xxx

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    BB FF zit er wel vaker naast, bij mij zat hij de laatste rond ook mis en het was toch raak mijn duimen draaien voor je
    plof maar heerlijk op de wachtbank

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    dan hou ik gister aan opv eergister en dan tel ik er voor sure 14dgn bij (lf is al 2 rondes 13) dus dan zal me ongi 16-17e komen...:)

Tot die tijd neem ik plaats op een wachtbankje... Volgens mij zit ik daar nu nog even alleen of niet?:(

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja! volgens mij wel....:)

12. Seth

Seth Niet meer actief

onewish...
    kom hier weer ff langswippen.... en zie ik dit... :(
    heel veel sterkte....

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    dankje seth!

14. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

BB, je vroeg over je eitjes, of die van 20mm wel gesprongen zou zijn, maar tijdens 1 van mijn rondes in het zh vorige keer had ik een eisprong met een follikel van 26mm.. Dus het kan wel.. Dan moet je gewoon een paar dagen langer wachten voordat ie springt.
    Ook weleens gehad dat ik een ei van 30mm had maar die stierf af (maar das een ander verhaal natuurlijk ;)

Nee hoor, kijk mijn temp vandaag ;)

Vandaag 36.7.. WTF is dit nou weer?! Ik snap er echt geen jota van. Ik heb dinsdag nog een ovutest gedaan omdat mijn temp zo gedaald was, en nu stijgt hij ineens flink, maar de ovutest was dinsdag echt negatief..
    Twordt tijd voor de gyn geloof ik.. ik snap er niks meer van.

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Temp hier is vandaag 36.72 en FF geeft dan nu ook mooi aan dat ik 3DPO ben. Volgens FF is de 13e mijn NOD ook en mag ik testen, had ik dus al aardig goed uitgerekend.

BB, je eisprong is geweest en je hebt dus al mooie tempstijging.
    Vandaag dus een rustig dagje op het werk ivm feestdag en straks lekker met de weinige kids die er zijn frietje eten. Dat wordt genieten voor ze en dan gelukkig ook nog mooi weer.
    Balen dat je de lader niet bij je hebt en je telefoon leeg.
    Ik had vorige ronde ook dat FF eerst een dag eerder dikke streep had gezet, maar dag erna toch nog verschoven heeft. Dus dat zal misschien bij jou ook nog wel gebeuren, even afwachten.
    BB, ik zat alleen op het wachtbankje :(, fijn dat je mij gezelschap komt houden. ;)

Senna, ook goedemorgen. Eitje nog steeds zoek bij jou, hoop dat hij gauw in aantocht is. Hoe is het verders met jou?

Carina, denk niet dat de warmte ermee te maken heeft hoor. Het schommelt altijd wel wat, ik heb zelf al 3 dagen 36.74/36.73/36.72 en is dus heel stabiel.

One, fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen. Morgen maar even weer tempen en werk ze vandaag. Dikke knuff!!!

Seth, nog 27 dagen. Schiet nou al mooi op hè? Alles geregeld wat er geregeld moest worden?

Meha, ik kan me voorstellen dat je gek wordt van je temp. Misschien is je temp morgen weer lager, maar denk ook aan jou kaartjes te zien om ook eens naar gyn te gaan om te overleggen.

16. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over een weekje heb ik een afspraak met de gyn/fa-arts..

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, nu je het zegt weet ik het ook wel weer. Duurt gelukkig niet zo lang meer en ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar staat niet op ons afsprakenlijstje zie ik.

19. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet? Ik dacht dat ik het vorige keer wel veranderd had.. ik zal eens kijken.

20. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij stond er wel op de eerste paar berichten maar bij mamavanjoshua is het fout gegaan zie ik ;)
    Maar dat geeft niet, ik zal hem nog eens toevoegen.

Deel Deze Pagina