Ik zie dat er een paar foutjes in zijn geslopen, zal het straks even bijwerken. Meha, je had het eerder wel neer gezet, maar is jammer genoeg weg gevallen en ik zie ook dat ik mijn naam ben vergeten. Als ik zo beneden ben bij de grote computer zal ik het allemaal weer even goed neerzetten.
Oh ik heb mijnde er al tussengezet, moet je maar even kijken wat er nog meer mist, ik heb de laatste van One gekopieerd.
Komt helemaal goed, zal het zo even doen!!! Ik ben nog boven met zoontje, die had een ongelukje gehad. Manlief heeft pamper er niet goed omgedaan vanochtend en nu had hij heel veel dunne poep en zat hij en z'n bedje er helemaal onder. Is een fijn werkje op de vroege ochtend. Zoontje zit nu lekker even barbapapa te kijken en ik dus even nog op de laptop.
Meha, mijn eitje was indd cd 9 20mm maar ze zijn dus pas gister op cd 14 gesprongen... dus had nog wel ff kunnen groeien dus. Je temp is stuk hoger, zou dit dan je ei zijn??? Lyanna, phoe gelukkig niet alleen dus. Saai anders! Jij loopt 2 dagen voor op mij Alleen voor jou is het wel spannend, bij mij niet echt. xxx
BB, nee gelukkig niet alleen. Het lijkt of ik 2 dagen voorloop, zit wel op CD17, maar ik heb LF van 10-11. Dus mijn NOD is 12/13 en die van jou 16/17. Ik ga zo even met lijstje bezig, zal ik jou op de 16e of de 17e zetten? Ja, hier begin ik het ook wel spannend te vinden hoor, komt nou toch wel heel dichtbij.
BB, ik zat ook al te denken aan een ei ivm de tempverhoging.. maar mijn ovutest van dinsdag was negatief.
Nee, toevallig zat ik daar net nog aan te denken. Ik heb toen donderdag de 14e juli het uistrijkje gehad, maandag 18 juli konden ze hem opsturen naar het lab (omdat het hier alleen op maandag gaat) en 2 weken erna zou ik bericht krijgen per post thuis. Dat was dus afgelopen maandag. De huisarts heeft wel gezegd dat als ik niks hoorde ik de huisarts altijd mocht bellen of die uitslag hadden. Ik wacht nog even tot morgen en als ik dan niks heb bel ik de huisarts wel even.
Dan is het nog even afwachten dus, anders zeker maar even HA bellen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het wat langer duurt ivm de vakanties. Maar denk dat het dan wel goed is hoor, als het fout zou zijn krijg je volgens mij al heel snel bericht.
BB, ik heb je eerst maar even op de 17e gezet. Mocht je alsnog de 16e willen verander het dan maar even of ik wil het ook wel veranderen.
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Want ik weet van een collega dat ze toen ook een uitstrijkje had en dat was niet goed en de volgende dag lag ze al in het zh en werden er verdere onderzoeken gedaan. Dus vaak is het idd zo als het niet goed is dat ze je gelijk bellen en niet eerst een brief sturen maar de huisarts inlichten en die neemt contact met jou op. Ga er ook niet vanuit dat er wat is, maar dit was eigenlijk ter controle omdat mijn baarmoedermond rood was en volgens de huisarts was het geen bloed. Terwijl ik daarna wel weer wat vloeide.. lijkt me dan wel dat het bloed was.. maar goed.
Daarom, dus ik denk dat je je geen zorgen erom hoeft te maken. Vind het wel heel goed van je HA dat hij het voor de zekerheid heeft gedaan. Ik weet ook niet hoe oud je bent? Ik heb al 2x uitstrijkje gehad, met 30 en 35 jaar en was ook allemaal goed. Trouwens, ik had je ook al geaccepteerd als vriendinnetjes. Kun je als je wil ook mijn blogs lezen.
Ik ben nog maar 27 Dus niet 'oud' genoeg voor die zoveel jaarlijkse controles. Ik heb een aantal jaren geleden ook een uitstrijkje gehad, toen hadden we de samenlevingstest en heeft ze gelijk een uitstrijkje gemaakt omdat ze toch bezig was daar.. De huisarts (had trouwens de vrouw vd huisarts = ook huisarts) deed het om een infectie oid uit te sluiten en daarvoor is de echo eigenlijk ook, om te kijken of er geen vleesboom of iets dergelijks zit die het vloeien kan veroorzaken. Maar ik brei er gewoon wat bij aan en wil dat we geholpen worden. Hier hoeven we geen verwijzing naar de gyn meer te vragen bij de huisarts maar omdat ik toch al een afspraak voor een echo had staan wacht ik even tot dan. Neem tempkaarten mee enzo en ben benieuwd wat ze zegt.. Best wel bang dat ze me terug gaat sturen hoor.
Ik kan me best voorstellen dat je het spannend vind en bang bent om weer terug gestuurd te worden. Maar ik denk dat het al heel goed is dat je je tempkaarten meeneemt en aan de hand daarvan kan hij al zien de je cyclus niet normaal is. Dus ik hoop dat je een fijne gyn hebt, die je verhaal goed aan wil horen en je ermee verder helpt. Ik vind het nu ook wel spannend hoor, wat gaat er nu allemaal nog komen. Ik baal er eigenlijk ook zo van dat het met mijn 1e in de 3e cyclus raak was en een gezonde zoon hebben gekregen. Vorig jaar na 6e cyclus zwanger, maar een MA met curettage met 7,5 wkn en nog 2 vmk van net over de 4 wkn. Waarom wilde het met de 1e wel en nu niet meer, bij de 1e had ik 1 vleesboom. Nu weet ik dat ik er 2 heb, heb ook altijd hele zware ongi's. Ben dus nu ook zo benieuwd wat de oorzaak is dat ik niet zwanger meer kan blijven. En omdat ik natuurlijk al 36 ben wil ik niet nog langer wachten en vanaf eind september hebben we het rustiger op het bedrijf tot april. Dus vandaar nu ook stappen ondernemen, wil niet nog 1 jaar wachten.
Oh ja, wat ik ook nog zat te bedenken dat het misschien nu wel niet helemaal goed zit met mijn man. Hij is altijd heel veel aan het spuiten met zo'n grote spuit. Alle gewassen moeten gespoten worden tegen ziektes en zo en zou dat misschien invloed hebben dat de zaadjes niet goed genoeg zijn. Maar weet ook niet hoor, je probeert oorzaken te zoeken.
We hebben hier een vrouwelijke fa-arts. Dezelfde als vorige keer. Alleen is de situatie wel anders nu. Vorige keer werd ik niet ongesteld voor 4 maanden, ging dan vloeien, bleef vloeien, kreeg medicijnen en werd ongesteld. Opnieuw weer 4 mnd niet ongesteld, ging vloeien etcetc. zo ging het opnieuw. Tot opeens het wel goed ging, zo uit het niets en binnen 2 rondes van 39 dagen was ik zwanger. Nu word ik wel ongesteld maar heel onregelmatig en zoals ik aan het tempen kan zien niet echt een duidelijke eisprong vorige cyclus. Wel raar idd dat het nu niet lukt bij jullie. Hoop dat er niks raars aan de hand is. Zou je eens kunnen vragen wb je man.
Is zo vervelend als er geen duidelijke lijn in je cyclus, je wordt er ook zo gefrustreerd van denk ik. Ik denk ook niet als ik je kaartje zo zie dat je een (duidelijke) eisprong hebt, dus tempkaartjes zullen zeker goed zijn. En als je dus al eerder bent geweest dan kennen ze al wat problemen van je. Dan zal ze je vast niet naar huis sturen hoor, maar dat weet je natuurlijk pas zeker als je er zit. Gelukkig heb ik dan wel een regelmatige cyclus, maar dus nu niet zwanger kunnen blijven. Wat betreft man gaan we ook zeker vragen hoor, maar denk toch dat het bij mij iets is met innesteling of zo. Maar het is echt afwachten hoe en wat, maar ben wel blij dat ik eind volgende week of de maandags kan bellen.
Ja het is idd even afwachten. Wel spannend hoor. Ook voor jullie. Er moet toch iets zijn waardoor het steeds mis gaat. Ik ga mijn vervelende dreumes even op bed gooien. Wil je op bed? Nee.. Ben je moe? Nee... Maar wel op de bank liggen duimen en bijna slapen Dan ga ik snel even wat in huis doen. Doei!
Gooi jij kleine maar lekker op bed. Die van ons is nu lekker aan het buiten spelen, is geweldig mooi weer hier en denk als het straks nog droog is ik nog even een badje voor hem ga maken. Als het goed is komt mijn man zo thuis, gaan we eten en kan onze kleine ook nog even slapen. Tot laters!
Het is hier ook prachtig weer! Heel anders dan is voorspeld! Ik heb de kleine meid op bed, heb de was er bijna door, het opgeruimd, gestofzogen. Ga nu even een muziekje opzetten en dan dweilen en de laatste was buiten hangen. Vanmiddag ook nog even weg naar de winkel.