Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi dames.

ben er ook weer eventjes jullie hebben al flink gekletst.

iemand vroeg hoe het met mij ging weet alleen niet goed.
    maar sinds lange tijd kan ik zeggen dat het eigenlijk wel goed ga voel me goed opzich.
    Vandaag me huis al helemaal in orde en buiten de tuin met chloor bewerkt hopenlijk laat het weer ons toe om te bbq-en vanavond met onze gasten.

Alleen ovulatie test was super negatief en dat demotiveert eigenlijk wel om te klussen :( ben niet zo seks belust eigenlijk kan maanden zonder

2. bcloud

bcloud Niet meer actief

Dag dames ..

Hier ben ik weer even...
    Bij mij zakt zo ondertussen ook de moed in de schoenen.
    Vorige maand nog een mooi kaartje (zie mn album), en deze maand op dag 21 nog geen ei gevonden...

Zou die al kunnen zijn geweest? Ik vermoed van niet..
    Hier is mijn kaartje:

My Ovulation Chart

Het ergste ervan is dat het echt zn weerslag krijgt bij ons nu...
    We zijn nu zooolang bezig en vorige maand was hoopvol, ondanks de ongi, ik had iig een ei.. Ik heb nu vanaf februari telkens wel een ongi, dus ook een ei.. En deze maand is alles anders..
    Ik ben normaal een echt sexbeest (sorry hihi), en nu heb ik totaal nergens geen zin in.. Ik moet me er echt tot aan zetten...
    En het lijkt soms zelf alsof ik ineens minder gevoelens heb voor mn man (terwijl ik zielsveel van hem houdt)..
    Zal dat allemaal door de hormonen kunnen komen? En dat we er zoveel mee bezig zijn?

Echt als het zou kunnen, zou ik ff stoppen met tempen, maar 18 augustus heb ik weer een afspraak bij de gyn.. Het zou zonde zijn dat alles te stoppen terwijl onze kinderwens alleen maar groeit...

Zo moest echt ff mn ei kwijt!

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Moontje jou ei is nog niet geweest, komt denk ik wel binnekort.. nog even afwachten

Lyanna, dus jij hebt hetzelfde probleem eigenlijk als ik, iets mis misschien met de innestelling.. ik word ook steeds wel zwanger, maar t blijft niet plakken... steeds paar dagen na nod, gaat t dan mis...

Zo warm buiten zeg!
    na t werk ff lekker bij me mams geweest koffie drinken.
    nu net thuis, ff hondjes uitgelaten.
    xxx

4. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ik hoop het ook... We zullen zien...
    Kvoel wel af en toe steekjes aan beide kanten... Maar dat is eigenlijk al vanaf dag 13.

5. bcloud

bcloud Niet meer actief

@Onewish: Hoe is het met jou dan? Ik las dat je ineens ongi werd na positieve testen :( sterkte ermee !!
    En jij loopt ook bij de gyn las ik?

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja t gaat alwel weer een beetje beter hoor, begin er aan te wennen (klinkt missch gek) t blij zijn om een posi test en dan toch weer die klap en ongi worden....

Ja loop bij de gyn, moet er morgenochtend weer heen.
    waarschijnlijk weer clomid beginnen dan.
    x

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

hier gisteravond verjaardag gehad en vanavond na het eten rijbewijs van mijn man verlengd en toen meteen door boodschappen gedaan.
    Nu thuis en mailtjes checken.

Ik heb ff de puf niet om écht te reageren...:)

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Hier temp 36.84 vanochtend.

One, ja, hier dus een beetje zelfde situatie met net na NOD dat het mis gaat. ben benieuwd als ik niet zwanger ben volgende week wat de gyn. er allemaal van zegt.

MvJ, geeft toch niet dat je niet reageert. Iedereen heeft dat wel eens, volgende keer maar weer.

Verder weet i het even niet meer. Doe het even uit het hoofd en lig nog met laptop in bed.

Denk straks of vanmiddag even naar de zomermarkt hier een plaats dichtbij. Kijken of ik weer zulke lekker lopende slippers kan krijgen die nu zo goed als versleten zijn. Is ook wel logisch, want ik heb ze bijna altijd aan.

9. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen.
    Hier weer 36.4.. toch maar even een testje gedaan voor de zekerheid voordat ik as donderdag naar de gyn moet. Natuurlijk negatief.
    Volgens ff zit ik op 14 dpo.. zal ik dus vandaag zo ongeveer ongesteld moeten worden maar persoonlijk denk ik dat het weer zon ronde is als vorige keer..
    Ik ga nog even door tempen tot donderdag, daarna kijken wat de gyn zegt. Ben er eigenlijk wel zat van.. maar nog even doorzetten om 3 hele cyclussen compleet te krijgen.

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hoi
    nou ik heb vannacht geen slaap gehad hoor
    dus niet kunnen tempen
    was niet betrouwbaar denk ik

want onze kat is gisteravond/laat/nach bevallen!!
    fotos staan op hyves. voor die t leuk vinden.
    en daar staat ook een verhaaltje bij..hoe en wat pff dt was me wat!!

xxx

11. Goedemorgen dames.

Hier temp van 36.5

One wat leuk baby poesjes :D nou ben je adoptief oma :p

12. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk One!

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik heb 2 logétjes hier, maar die hebben netjes geslapen zeg!
    We werden 6.40 wakker van mijn wekker (tempen en vriendje naar werk) en ze sliepen nog lekker tot 7.15. Dus toen nog even in bed liggen knuffelen en opgestaan. Maar ik vind het maar wat pittig hoor 2 kids van 1.3 en 5 jaar en dan ons hondje die geen kindjes gewend is en dus DOL enthousiast is als ze komen... Pfff ik heb er dus 3 waar ik op moet letten in me eentje. Hoop dat kindje van mezelf wel anders is/gaat met die hond maar dat zal vast wel omdat dan de hond met het kleintje opgroeid en andersom. En kleinjte heeft hier dan speelgoed en eigen thuis natuurlijk.

Maar ben de kleine nu al zat kruipt rond en zit echt aan ALLES wat niet mag (super lieve kids maar krijgen thuis bijna geen opvoeding helaas) dus blijf maar politie agent spelen.

Maargoed,, nutteloze info voor jullie hahhaa....:cool:

One gefeliciteerd met de kitten(s) van je huisdier!:D

@all: me temp was 37.0 dus een hele grote stijgende lijn te zien nu hahaha...

14. BB wat leuk 2 kindjes maar balen dat ze thuis geen opvoeding krijgen. pffff hoor je steeds meer helaas.

ik heb ook nog nutteloze info moet vanmiddag naar de psycholoog duimen jullie voor mij dat ze al de persoonlijkheids test heeft uitgewerkt zodat wij ook stapje verder kunnen.
    En mijn oudste komt vandaag na een weekje opa en oma ook weer thuis.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Tjah, het is natuurlijk niet meteen zo dat het overal zo is, maar hier komt het echt doordat papa eigen bedrijf heeft, mama de hele dag thuis is en DENKT dat ze het heel druk heeft dus geen aandacht aan de kids besteeds als dit niet nodig is. En ze gaan ook heeeeel veel naar andere toe. Overal andere regels dus jah.....;)

Maar zijn echt super schatjes, ik wilde dat ze van mij waren hahhaa. Ook super mooie kindjes! Maar GRRR.... de hele familie ergert zich dood aan hun en hun opvoeding. Maarjah is lastig dr iets van te zeggen want volgens hun zelf zijn ze erg goed bezig hahaha..:D

Oke, zou indd wel eens mogen he?! Dat er meer duidelijkheid komt en jullie weer verder kunnen. Dat het overal toch altijd zo lang moet duren he... en als ze zelf iets (nodig) hebben dan.....;)

16. ik ken een echtpaar die gelooft in vrije opvoeding dus de kinderen mogen doen en laten wat ze willen hebben geen regels en structuur.

Pfffffff dan vinden ze mij nog streng maar mijn meiden weten precies wat wel en niet mag en hoelaat het bed tijd is enzo.

Ik wil zo graag stap verder.
    betrap me er zelf op en ook op me kaartje dat we haast geen seks hebben gewoon omdat ik dan te moe ben en het leuke is eraf zie er de lol niet van in.

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Meiden was ik bij de gyn , ben ik me papier vergeten met vragen
    door alle hectiek hier vanacht haha..
    nouja ..

gelukkig geen cystes zij die, wel nieuwe eiblaasjes/cellen
    3mm en 2,5mm
    nu clomid 50mg gehaald..
    14-8 weer naar de gyn,dan zal ik die brief meenemen.

Hij pakte ook nog even t formulier van de zaadtest erbij.. dat was ook allemaal in orde zij die, (maar dat wist ik al)

en hij keek naar de bloeduitslag van paar dagen trg
    hij zij je kon toen niet zwanger zijn de waarde was maar 2
    ik zeg waarom word die test dan positief 14/15dpo
    nja dat snapte hij ook niet..?!
    echt vaag! nja volgende keer meer info want dan neem ik me papier mee.
    xx

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meha, weer een negatieve test. FF denkt dat je misschien een eisprong hebt gehad, maar zoals je ziet twijfelt FF ook. Anders had je wel een dik kruis gehad. Maar als je altijd rond 14 dagen na eisprong ongi zou worden komen je er natuurlijk deze dagen wel achter en dan zal misschien FF het kruis ook wel weer weghalen.
    Kan me voorstellen dat je er zat van bent en ik hoop dan ook zo voor je dat de gyn donderdag al doorpakt.

One, gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot. Jammer dat het met de andere 2 niet goed is afgelopen. Hou je dit kleintje of gaat ze weg?
    Sorry, vergeten je succes te wensen bij de gyn.:)
    Vervelend dat je je papier vergeten bent, maar na zo'n nachtje kraamverzorgster spelen is dat ook wel te verwachten.
    Fijn dat je geen cystes hebt en er alweer nieuwe eiblaasjes te zien zijn. Dus volgende week zondag weer naar gyn.
    Fijn dat ook de zaadtest goed is.
    Maar wat ik dus ook niet snap is dat je HCG maar 2 was en je wel positief hebt getest. Zou er dan nog wat van de clomid/pregnyl (ik weet even niet meer welke) in je bloed zitten waar je positief op test. Wel heel vaag hoor!!
    BB, fijn dat je logeetjes zo lekker hebben geslapen. Is wel zwaar, vooral zo'n kleine. Want die is natuurlijk ook zijn wereld aan het ontdekken en als ze ook nog bijna geen opvoeding krijgen is het een stuk erger. Succes agente!!!

Senna, succes bij de gyn. Zal voor je duimen dat hij klaar is en je weer een stukje verder kan.
    Zal ook wel fijn zijn dat je oudste weer thuis is na een weekje logeren.
    Hier voel ik het ook zo hoor, ik zie ook geen lol meer in het "verplicht" seks hebben. Komt ook wat ik vroeger heb mee gemaakt, was ik maar zwanger......dan kan ik weer meer genieten van seks.;)

19. Ik hoef helaas niet naar de gyn lyanna maar naar de psycholoog

20. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wist ook wel dat hij negatief was, maar sowieso voordat ik naar de gyn moet as donderdag wilde ik nog even een testje doen.
    ik heb deze cyclus niks ingevuld als alleen mijn temp dus geeft hij sowieso een stippelkruis. Maar vorige ronde was het net zo.. toen dacht hij ook een vermoedelijke eisprong maar was ik op een gegeven moment 22 dpo ofzo.. En nog stond het stippelkruis. Pas toen ik ongi invulde ging hij weg. Dus zal deze ronde ook wel zijn.

Deel Deze Pagina