Ricmar heb je een uitnodiging gestuurd Meha nee is niet erg hoor, ik had het ook dag 3 follikelmeting en was ook nog ongi gwn idd van mvj zegt condoompie erom klaar x
Senna daar vraag je wat.... uhmm... heeft ie ergens een plekje? dan kaarsjes aansteken daar, en een gedichtje voorlezen voor hem of verhaaltje? Mooie grote foto van hem erbij..? kindjes mooie tekening maken en erbij leggen? weet niet of je hier wat aan hebt...?
thanks One voor je ideetjes. ik heb hem gewoon thuis. heeft hij een vitrine kast met zijn spulletjes erin
*Je zou een extra knuffeltje erbij kunnen zetten (zo'n beertje met een tekst erop van never forget ofzo). Bedenk ik me nu ineens. *Of inderdaad de dames een mooie tekening laten maken (kleintjes en die in fotolijstjes erbij zetten) * Wat je ook nou zou kunnen doen is een klein autootje (blijft toch een jochie ) erbij zetten, zodat hij wat te spelen heeft
Oke kijk dan kan dat wel wat ik zij... teminste dat lijkt mij heel mooi kaarsjes aan in die kast.. foto en tekeningen van je meiden voor youri... gedicht/verhaaltje voor hem doen..? Pff lijkt me wel heel erg moeilijk hoor.. dikkeknuff voor jou!
Miranda Profiel - hyves.nl Die mij nog niet hebben kunnen mij ook toevoegen. Zet even zp naam erbij als je wil.
Morgen ben ik trouwens weer werken, dus ik vul alleen ff me temp in. (kleine kans) maar mocht het op de dag keer rustig zijn reageer ik misschien ff. De laatste 2 vakantie weken zijn er vaak al weer meer kids. xxxx
Dag dames Ik heb vandaag 36.6 en giga steken en pijntjes in mn buik.. Soms best hevig.. Maar nog geen echt cervix slijm gezien, net wel een klein draadje bij afvegen.. Wat denken jullie? Kijk: My Ovulation Chart Kzal zooooo blij zijn als t mn ei ein-de-lijk is!!
Moontje, ik hoop ook dat je je ei snel vind. Als het wel zo is dan moet de aankomende dagen je temp echt verder stijgen en hoog blijven, duim voor je. Meiden, hier vanavond echt van die pijnlijke steken in mijn borsten. Zelfs mijn bh voelde even niet zo prettig aan, nu is het weer minder. Maar zal wel weer loos alarm zijn denk ik.
Senna, ik zal er ook even over nadenken. Ik weet zo even niet iets, maar ben eigenlijk ook wel moe nu. Kan dus niet zo helder meer denken nu. Knuff.