Waterig is voorafgaand aan je ei meestal.. Dat gaat over in eiwit.. En eiwit is niet elke maand zichtbaar aanwezig , kan ook dieper zitten..
Dames jullie zijn zo flauw zou niet meer testen heb het dus toch gedaan. zo blij de cb is nog nooit zo donker geworden hij gaf nog wel negatief aan maar hopenlijk morgen donkerder. heb manlief al gezegd dat ie mee moet al sleur ik hem aan z'n haren mee Bekijk bijlage 173055 hij is er beetje onscherp maar kreeg hem niet duidelijker
manlief was net thuis die heeft nog voor jullie foto gemaakt van de cb test dus hij is ietsje vager geworden. maar speciaal voor jullie Bekijk bijlage 173072
Morgen of overmorgen zal die posi zijn Senna! FIJN Kijk nu liet je het een deel los... en whalala hahaha
Ik ben al thuis, zit thuis met vriendje. Belde vanuit zh op dat zijn schouder uit de kom is ZO balen! Nu 6wkn in mitella en dan weer verder kijken hoe en wat. En het is zijn andere schouder.... dus hoop niet dat het nu van voor af aan gaat beginnen (1.5 jaar terug is andere schouder vastgezet omdat hij 4x uit de kom gegaan was) Bah en vriendje kan nu niks werken en overwerke dus de wintersport word ook nog leuk (zou die met overwerk bij elkaar verdienen omdat we weinig spaargeld nog hebben)
bb dat is balen hopelijk hersteld het snel. wintersport?? nee joh je bent dan zwanger wedden??!! en en dat wordt het niet wintersporten haha
6wkn mitella en dan langzaam aan bewegen en fysio... BLEGH en me schatje word na zolang thuis zitten zo vervelend... Maar hahaha de wintersport is al geboekt, alleen gaat alleen vriendje skieeen ik heb t een keer geprobeerd (4jaar terug) en zat toen met me been in het gips... dus doe maar niet meer... Maar ik hoop indd eind van dit jaar wel zwanger te mogen zijn das wel beetje mijn streven hoor (voor zover er iets te streven is...)
thanks BB Liep daarstraks in de boekwinkel en leek net dat ik in me broek pieste haahha. Wat balen BB vriend in de mitella beterschap
Goedemiddag meiden. Hier vanochtend 36.77 en nog steeds wat last van steken in (.)(.) en buik. Nu zal ik zo even reageren vanaf gisteren, kijken hoever ik kom. Want ik ben erg moe. Wat drukke daagjes gehad en zoontje slaapt nu eindelijk, maar weet natuurlijk niet wanneer die weer wakker wordt.
Carina, ben ook benieuwd wat me kwaaltjes dit keer betekenen. Ik vind het allemaal wel zo spannend worden. Van het weekend weet ik het en dan ook of ik wel of niet de MMM ga. En lichaam kan je soms wel voor de gek houden, is nog even afwachten allemaal. Jammer dat je nog steeds geen ei gevonden hebt, als je stijging van vandaag morgen en overmorgen doorzet dan is die gisteren geweest. Zijn jullie wel druk aan het klussen? Meha, ik heb zo'n idee dat je ongi eraan komt of misschien is het er zelfs al. Zo'n grote tempdaling en weer geen ei kunnen vinden, balen zeg!!! En ook niet leuk dat je iedere keer zo vloeit. Knuff voor jou!!! Die petitie heb ik denk ik ook al voor de 2e keer getekend, maar ik ben vorig jaar getrouwd en heb een nieuwe mail en kon ik het dus nu wel weer doen. Wat goed dat je poli even gebeld hebt en blij dat je afspraak ten alle tijde door gaat. Senna, dus vakantie zit er al bijna op en moeten de kids dus alweer bijna naar school. Hier zitten we net in de 3e week, hier hoeft onze zoon pas op 5 september weer hee. Ik hoop dat je manlief het weer een beetje kan doen om op arbeidstherapeutische basis weer te werken. Hoe is het hem gisteren vergaan? Ricmar, hier hebben ze ook nog maar net 2 weekjes vakantie hoor, wij horen hier ook bij het noorden. Seth, ook daar maandag alweer naar school en dan nog waterpokken ook nog gehad. Met slecht weer, das best balen voor de kids zeg!!! En spiek jij maar lekker bij onze kaartjes hoor!!! Nog 22 nachtjes, begin je al zenuwachtig te worden. BB, balen dat gisteren de uitstapjes niet door konden gaan door het slechte weer. Kan me voorstellen dat als je zulke lange dagen draait, dat je dan erg moe wordt. Beter is gewoon een vast ritme, want toen ik taxi reed had ik altijd een vaste schoolroute (allemaal speciaal onderwijs) en begon ik in principe altijd dezelfde tijd en meestal als kids 's middags weer thuis waren was ik weer vrij. Waren ook nog wel lange dagen hoor, van ±6.30-17.00, maar voor de kids wel het allerbeste een vaste chauffeuse. Jij bent ook alweer 6 DPO vandaag, we blijven nog maar even op het mooie wachtbankje zitten. Ik heb gisteravond laat ook nog de petitie kunnen tekenen, kon toen wel op de site komen. BB, al vroeg thuis alleen door een minder leuke reden. Vriendlief schouder uit de kom, oh wat zal die een pijn hebben gehad. Ik hoop ook voor jullie dat het niet hetzelfde gaat als bij zijn vorige schouder. Beterschap voor je vriendje!!! (en ik hoop echt dat jullie wintersport gaan redden financieel, maar het allermooiste zou zijn wat Ricmar zegt dat je zwanger bent). Moontje, eindelijk je ei gevonden. Hebben jullie nog goed kunnen klussen? Oh, ik lees in berichtje later dat jullie hebben geklust, dus duimen gaan ook voor jou in de duimstand!!! Gemiddeld zijn de dagen na je eisprong (LF) aardig gelijk. Mijn LF is altijd 10/11 dagen en ik zit vandaag al op dag 8. Dus vrijdag of zaterdag is bij NOD, maar ik ga van zaterdag uit. Van de langste LF, maar is hier nog even afwachten dus. Als jij je temp een aantal cycli bijhoudt, dan weet je straks ook wat jou LF is. En je mag al bijna naar de gyn, volgende week donderdag als ik het goed heb. Senna, fijn dat het met je vriendin goed gaat. Ze mag blij zijn dat ze jou als vriendin heeft, kunnen nog veel een voorbeeld aan nemen. Ik ben ook gestopt met ovutesten hier, in mijn situatie werkte dat ook niet bevorderlijk. Heb ik teveel voor mee gemaakt en nu ik die al een aantal cycli de deur uit gegooid heb voel ik mij ook een stuk rustiger. En nee, ik temp niet 's avonds en 's ochtends. Maar jou temp gisteravond is net na je nog in beweging bent geweest en 's ochtends als je wakker wordt heb je je rust gehad. Dus ook best wel logisch dat je temp 's ochtends lager is dan net als je 's avonds ligt. Ik denk ook dat je ei er wel aan zit te komen, die middelste gebruikte ik ook altijd en meestal of vanavond om morgen positief. Doe je vanavond nog een testje? Unox, hoe is het met jou en hoe voel je je? One, hoe is het met jou meis? MvJ, bij jou ook alles goed? Zo, ben geloof ik weer bij en ik hoop dat ik niemand vergeten ben!!!
ey lyanna jij ook weer hier. nee doe vanavond geen testje morgen weer. manlief gaat wel goed denk ik hoor hem niet zoveel gister bij de arbo geweest het is nou weer rustig aan opbouwen. hier momenteel veel stress vanwege financieel gebied we dachten alles zo goed geregeld te hebben en nou ineens komt mevrouw de bewindvoerster ermee dat we er waarschijnlijk uit gegooit worden omdat ik niet 40 uur aan het werk ben. dus huppa paniek in de keet weer kan me aardig rustighouden met extra medicijnen. Psychiater gebeld en psycholoog morgen word ik terug gebeld ze willen da ik minimaal een jaar tot 2 jaar thuis ben. pffffffff schaam me rot net alles goed geregeld ook voor de toekomst en gedoe werken altijd netjes mee en nou in eens huppa of ik even aan het werk wil voor 40 uur
Senna, meid dat meen je toch niet!!!Ik hoop zo dat je morgen goed nieuws van beide psychen je kunnen helpen hiermee. Kunnen zij ook wat doen richting die bewindvoerdster? En dit doet jou al helemaal geen goed, gelukkig dat je je wat rustig kan houden met wat extra medicatie. Dikke knuff!!!
Trouwens Senna, net of je voor je lolletje thuis zit. :x Jij had dit liever ook niet gehad en gewoon aan het werk geweest.
Sennna heb jij altijd 40uur gewerkt dan voordat dit gebeurde? En krijg je daar het geld dan ook na? Want hoe kunnen ze je anders verplicten om 40uur te gaan werken. Laat je eerste lekker beginnen met 20ofzo Ik weet natuurlijk niet je hele stituatie en gesteldheid nu, maar al werk je 10uurtjes in de week het lijkt me wel goed voor je ontwikkeling en vooruitgang om IETS te doen even onder de mensen enzo te zijn en iets te kunnen betekenen... maar 40 uur Doe ff normaal:x
nee ik heb helaas op mijn 16de zulk zwaar pfeiffer gehad en daar nooit van herstelt nu heet dat CVS syndroom. Ik werkte 9 uurtjes in de week en dat was voldoende zeiden ze omdat manlief goed salaris had. maar nou moet madam zich verantwoorden bij mevrouw de rechter om te kijken hoe het gaat en nou ineens heb ik verzaakt en niet aan de regels gehouden want ik heb geen baan van 40 uur. Ik teken daarmee echt me doods vonnis en dan zit ik wel op de Paaz afdeling achte gesloten deuren. maar we blijven vroolijk heb al contact gehad met de gemeente hier en die willen ons helpen mocht het toch zover komen. hoe dan ook we komen er vanaf het is onze eigen keus geweest om er in te gaan omdat we de dupe zijn geworden van de crisis en niet omdat we foute beslissingen hebben gemaakt. en ik wil graag werken alleen heb ik daar nu geen energie voor en ook zeg maar soort van geen ruimte in me kop en dat was net terug aan het komen doordat ik me eigen huishouden weer op orde heb
Oke jah, daarom zei ik al dat ik geen weet van je situatie echt had alleen in grote lijnen. Heb je niet op papier staan dat dat genoeg was dan die 9uur? Stomme regels overal... hoop dat ze morgen op papier kunnen zetten dat je het gewoon echt niet kunt en het geen optie is! knufff oh en pas als je een + cb digi test heb dan moet je 1 a 2 dagen later temp stijging krijgen
ow ok dit zegt dus eigenlijk nog helemaal niks dan zie ik spoken ( gebeurd wel meer dat ik ze zie vliegen)