Jah wel, maar zolang de cb niet posi is zijn de lijntjes testen ook niet posi genoeg (mijn mening en ervaring) De lijntjes testen is zo getuur en je weet nooit wanneer die knal genoeg is om posi te zijn... Gister vond ik m nog lichter als de clijn Nadeel van de cb is dat ze zo duur zijn, maar ik vind ze geweldig goed werken! Ik gebruikte in begin altijd de goedkope om m op te sporen en als ik dacht dat die posi was ging ik 1-3 dagen die cb doen. Die hoef je ook maar 1x per dag te doen.. (bij zwanger&kids zijn ze stuk goedkoper trouwens)
Senna, wel fijn dat jullie....nou ja je man vooral....geklust hebben. Ben ook benieuwd hoe je ovutest er vandaag uitziet. Ik weet dus precies wat je voelt, dat ons lijf ons gewoon in de steek laat. Ik baal er ook zo van, ik zit gewoon even in een dip gisteren en vandaag. De MMM komt wel zo dichtbij nu!!!
BB, ik kan me voorstellen als je al 6 weken zulke lange dagen draait je gewoon op bent hoor. Het houdt een keertje op hè? Maar wel fijn dat het eind in zicht is.
ja daar heb je gelijk in maar daar in tegen komen er wel verzendkosten bij en heb nog hele rits streepjes liggen ahahahha
ik had nu voor 56 euro 20(!) cb digi testen en 6zwangerschapstesten.... heb t samen met meidje op forum gedeelt... dus we waren voor 10stuks (+3testen) minder wkijt als voor 7 stuks in de winkel
Zo erg is de gyn nou ook niet hoor IK vind het wel fijn, je hebt t gevoel dat er naar gekeken word, en indien nodig iets aan gedaan wordt. Niks doet pijn (tot nu toe) en je leert er veel van... Kijk nog steeds mijn ogen uit hihi maar indd was liever gewoon zonder hulp gegaan... maarjah soms is het niet anders.
Gelukkig ken ik bijna alle gyn er goed hoor, ik moest in zwangerschap van zoontje al met 21 weken zwangerschap onder controle van gyn. Met 37 weken heb ik 5 dagen in zkh gelegen en moest ik om de dag naar kraamafdeling voor ctg en zo en met 40 weken weer opname+keizersnede en heb ik er weer 5 dagen gelegen. Daarnaast heb ik natuurlijk vorig jaar september nog curettage gehad van mijn MA en in februari is mijn cycli gevolgd. Op zich heb ik er wel goed gevoel bij dat de streep getrokken is, alleen had ik zo gehoopt dat het niet nodig zou zijn. Trouwens ik kan gelukkig met wat ik heb mee gemaakt vroeger kon ik me alle keren aardig ontspannen bij de gyn. Dus ik hoop dat dat straks ook niks anders is, maar net wat ik zeg ken ik de meeste gyn al vrij goed. Dus dat is wel een voordeel.
ik was benieuwd of dit "kopje" wat ik nu heb in tempkaartje al eens gehad heb, dus ik heb ff alle tempkaartjes in mijn fotoalbum geplaatst... be benieuwd... hahaha. Heb het nog niet eerder gehad zo (volgens mij niet eens 2x 37.20) maarjah het is pas 7dpo en ik voel (lekker) nog helemaal niks
BB, had net ook gezien dat je op dit moment mooie templijntje. Wat een verschil hebben wij in temp na eisprong ik zit altijd zo'n beetje tussen de 36.7 en 36.9 na eisprong en jij wel zo'n beetje 0.5 hoger. Vind dat altijd wel grappig om de verschillen bij elkaar te zien.
Lyanna, ik snap je wel dat je het toch anders had willen zien, en niet de mmm in wil/hoeft... ik heb dat nog steeds een beetje hoor, maar idd wel fijn dat er naar gekeken word en dat je weet hoe t allemaal gaat daarbinnen. hier 36.7 vanmorgen, gelijk aan gister. x
Ja wat kan t verschillen he die temps, ik zit voor ei van 36.7/36.9 met ei 36.5/36.7 en na ei , 36.9 tot 37.3 x
Ja hahaha.... ik zit best hoog jah. Meestal 37.00-37.15 zoiets... Maar ik vind het ook zo grappig om te zien dat geen een van me eigen kaartjes hetzeflde is/loopt... zo zie je maar dat je temp na eisprong helemaal niks zegt hoe die is...
Misschien toch de 27ste,of de 1ste en dan met een korte LF? Want hoe kan je nou ongi worden als er geen eisprong is geweest? Want als je ei niet gesprongen is,wordt er ook geen progesteron geproduceerd waardoor je menstruatie komt of heb ik het mis? groetjes Carina
Volgens mij kan je wel ongi worden zonder ei, ik heb namelijk ook int begin dat ik begon te tempen okt'10 lange cyclussen gehad, zonder een ei.. en werd toen gwn ongi alleen heeel laat ....( cyclussen van ong. 60 dagen )