BB jij gaat ook mooi de lucht in he meid! vind je het zelf ook spannend nu je weet dat je 3eitjes had? hoop zo dat jullie nu een keer aan de beurt zijn, en als t deze keer niet raak is dat jullie eindelijk volgende ronde toch voor iui mogen! x
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is positief dat worden tompouce halen manlief blij joepie mag nog keer vanavond ahha me vriendin lachen
vind me temp wel anders, maar weet dat het niks zegt.. en ik heb echt weinig tot geen hoop voor deze ronde, het is al 1.5 jaar niet gelukt dus nu vast ook niet...
Je hoeft nu niet meer te testen... Je weet dat hij nu 24-48 uur springt... dus je zult morgen of overmorgen wel stijging hebben
ja maar dat zegt nog niks Want je ei moet nog springen, hihi... dus pas vanaf nu kan een stijging iets betekenen,,, maar als je nu een mooie stijging gaat krijgen zul je ook een kruis zien
whahaha senna je hebt een eisprong geen zwangerschap nee kan niet kwaad, hooguit zal je misschien een geklutst ei krijgen
Yiehaaaaaaaaaaaa, stuiter even met je mee!! Nou, ik lus wel een tompouche en die ga ik vanavond even lekker opeten. Er ligt er nog wel 1 te knipogen naar me in de vriezer.
Nee hoor, kan nu geen kwaad. Misschien is het juist wel goed, schud het net mooi allemaal nog even op z'n plek.
Haha kluts ei geweldig. Ja ga er echt van genieten want ik krijg standaard extreme misselijkheid dus efteling is dan als ik aantel voorlopig het laatste wat we kunnen doen