hihi nou ik mag volgende week weer aan de bak maar zijn nu ook al wel druk aan t oefenen hoor gaat gwn door he... (sorry ben een beetje melig hoor, hele dag druk bezigop zolder.. in me uppie , muziekje aan.. en nu weer lekker beneden )
hahahaah. nou ik vind normaal ook niet zo heel erg maar het is nou best druk manlief weer paar uurtjes aan het werk. vriendin hier dochter grote mond waar je u tegen zegt slokt veel energie maar goed komt wel goed alles voor het goede doel
haha ja anders worden jullie straks nog betrapt ik woon hier alleen met vriendje en beestjes dus das opzich wel makkelijk dn. wanneer beginnen de scholen weer bij jullie dn? hihi x
nou nee betrapt niet we zijn heel stil ahahah niemand die het merkt zelfs me vriendin niet hahaha. hier is maandag school weer
LIeverd je hoeft niet meer te testen he,... dat is zonde van je testen! Als de test nega is wil het nog niet zeggen dat die gesprongen is... hij springt pas 24-48uur na de posi test... En de test is eerder al nega Heb geduld......
Hier zit ik nu met flap op schoot en tv te kijken. Smaakten de toumpouchen lekker? Hier heb ik heerlijk gesmikkeld!!!
Mijn temp is nog nooit hoger als dit geweest Maar wat ik me afvraag kan de clomid daar nu nog invloed op hebben? 23t/m 27 juli heb ik dat geslikt(dag 3-7 van de cyclus) ik zit nu op 8dpo... Ik heb geen idee, maar lijkt me anders sterk dat me temp ineens zo hoog is? Ik heb m elke ronde wel eeeen dagje op 37.20 maar niet meer namelijk....
Senna,nou spannend hoor Hier wordt het een beetje saai,3 dagen op rij 36,5 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com Dat ei dat wil niet:x groetjes Carina
Ik nog niet hoor... want net wat ik zeg die kan op zn vroegst vandaag pas springen dus zul je op zn vroegst morgen temp stijging hebben En misschien pas za ochtend....
oooooooow ok hihih. nou ik heb dan wel 3 zwangerschappen gehad maar verder nooit getempt en ovulatie testen gebruik dus snap er de ballen nog niet echt van. Thanks BB
Haha... maakt niks maar dus even op een rijtje voor je: -posi test dan hoef je daarna niet meer te testen - de dag erna KAN die springen en zul je de dag daarna een stijging zien, maar bij vele is het ook pas 2e dag erna.. en dan 3e dag erna een stijging - Stijging moet je dan 3dagen afwachten en dan krijg je een kruis xxx