Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi oke!

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, zijn net terug. Hele ochtend en mee gegeten op de boerderij. Schoonzus was er ook en die vroeg al hoe het ervoor stond. Ik zei: Nee, weer niet! Dus die baalde ook al als een stekker, die weet wat ons nu allemaal te wachten staat omdat ze zelf ook het hele traject hebben gehad en zwanger zijn geworden met IUI en zo.

Ik had dus voor de zekerheid even een tampon in gedaan en net gekeken, maar het eerste bruinverlies zit er al op. Ook heb ik nu buikpijn en ik denk dat 1 dezer uren de ongi wel door gaat breken.

Maandag dus gyn bellen en ben benieuwd wanneer de afspraak is.

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

i.v.m. de enorme drukte op het werk van de week (en ook de komende 2 weken nog) was ik zeer weinig online.
    Ik ga nu dus ook even niet op iedereen reageren. Sorry. Is een beetje veel vanaf maandag...

Ik wil wel ffies zeggen dat ik gisteren de gyn heb gebeld en dat ik 25 augustus een afspraak heb om 15.00 uur. Dus ben zeer benieuwd wat er nu gezegd gaat worden op het feit dat ik nog steeds niet ongesteld ben...

Hoe is het met jullie?

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    MvJ, geeft toch niet dat je niet reageert. Ben al blij weer even wat te horen, vond het al verdacht stil.;)
    Dus jij hebt gyn. al gebeld en de 25 kan je al komen, das al best snel. Hoop dat ze je kunnen helpen met je cyclus.
    Ik ga maandag bellen, vandaag temp stuk lager en het eerste rood weer gesignaleerd. Dus vandaag ronde 20 in gegaan en ben benieuwd wanneer wij kunnen komen voor de MMM.

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

dankjewel. Hahaha, ja stil he, zo zonder mij;). Nee alle gekheid op een stokje. Ik wilde eigenlijk volgende week vrijdag bellen, maar d8, ik probeer het gewoon en ja hoor, kreeg gewoon een afspraak. Nu hoef ik gelukkig niet meer zo lang te wachten en ben dan ook enorm benieuwd wat ze nu gaan zeggen en of ik nu eindelijk medicatie krijg om de menstruatie op te wekken.
    Ik duim voor je dat jij ook snel mag komen dan.

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan me dat wel goed voorstellen hoor, het duurt nu ook al zolang bij jou en ben blij voor je dat het zo snel kan.
    Ik vind het nu ook wel lekker dat ik weet waar ik nu aan toe ben. Nu kan ik gewoon vooruit, natuurlijk had ik gehoopt dat ik nog wel de laatste ronde voor bellen spontaan zwanger was geraakt en we hadden er ook alles aan gedaan wat kon. Maar mocht niet zo wezen.

7. Seth

Seth Niet meer actief

BB
    je temp ziet er wel mooi uit hoor!!!!!

8. bcloud

bcloud Niet meer actief

MVJ:: Goedzo meid!! Ik moet donderdag, hoe vindt je mijn kaartje nu? Die van vorige maand staat wel in mn album ter vergelijking.. Kheb nu niet zon hele erge dip als vorige maand na mn ei...

(kben laat:p kom net uit mn werk haha)

9. Goedemorgen dames.

Hier mina ongeduld weer :p mijn temp is 36.5 ikke niet begrijp :p
    We waren gister pas om kwart voor 12 thuis vanuit de efteling.

10. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Senna,als je op de 9de je ei had dan kan je nu die temperatuurdip hebben 5 dagen later.
    Waarschijnlijk zit je morgen wel weer hoog,dan komt er bij vandaag ook een vermelding 5DPO.

Lyanna,balen dat je nu toch de MM in moet maar wie weet ben je er ook zo weer uit:)

Hier eindelijk verandering maar ff durft nog geen ei te plaatsen,jullie wel?
    29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com

Ik hoop dat het nog droog wordt vandaag want ik heb vanavond een bbq.

groetjes Carina

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hmmm hier heb ik ook geen echt gerustellend antwoord op voor je:)

leuk gehad dus?:D

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    lieverd, toen had senna geen ei;)

Want ze heeft pas daarna 2 posi ovulatie testen gehad!;)

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    denk dat je gister je ei gehad hebt, als die nu 2 dagen nog hoog blijft dan zal je denk ik een kruis gaan krijgen;)

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hier 37.15 maar heb een open bolletje gedaan want deze temp is eink geen temp;) whahaha duidelijk he:p

Ik heb weer een vreselijke nacht achter de rug, was schatje het niet dan was mijn (ongi)rug het wel. Wat een pijn! Gyn zei dus dat ik om de 6uur 2paracetamols moest nemen om voor de nacht ook al een blokkade op te bouwen maar helpt amper... BLEGH!

Pittenzak verlicht het iets maar zodra ik van me rug na een andere houding ging kwam het langzaam terug.

EN ik ben er dus ongeveer 2uur voor tempen nog uitgeweest om pittenzak op te warmen.... Daarbij ook nog eens pas h1 op bed, dus schiet lekker op! Ben beetje moe dus hahaha...:cool:

Morgen met schatje terug na zh, gister hap gehad. Ben erg benieuwd.

Ik zelf nog geen ongi, en lijkt er ook nog niet aan te komen. Me buik voelt erg rustig op hier en daar een steekje na.:)

en me (.)(.) blijven vreselijk zeer doen....:x

Maar doordat me temp nu lager was (als die klopt) weet ik nu 100%zeker dat t over is.

15. dank jullie wel dames.

nou heel stom wat ik wel merk dat me tepels zeer doen zeker gister toen ik het wat koud had van regenbui en ik per ongeluk me boobs stootte tegen de kinderwagen om me kleintje wat te geven.

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hebben meer meiden rond hun ei... dus zou best kunnen kloppen;)

17. oke dan.

zou je vertellen hier slapen me meiden nog en ik ben zelf net ook pas wakker mar heb om half 8 getempt omdat ik moest plassen :p.

Zometeen nog een verjaardag van me pete kindje en zijn broer hopenlijk blijft het droog gaan we BBQ

18. bcloud

bcloud Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier weer een tempdippie vandaag.
    Niet zon erge als vorige maand (zie album), ik blijf boven de coverlijn nu.

Wat denken jullie als je dit ziet?

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Ik snap hier even niks meer van mijn cyclus, al 2e dag lage temp (vandaag 36.4). Gisteren iets bruinverlies en een drup helderrood bloed (heb dus alleen maar even op spotting gezet) en na gisteravond laat helemaal niks. :( Normaal ben ik altijd zo regelmatig en gelijk zelfde dag als temp laag is ongi.
    Ik weet het in ieder geval even niet meer, hoop dat ik vandaag wel ongi word en dan morgen gyn. kan bellen.

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Wij denken niks, want het zegt niks (zoals je vorige maand gezien hebt;))

Deel Deze Pagina