Vreemd Lyanna,aan je temp te zien zul je indd ongi gaan worden. Maar wat gek dat het nogh niet door zet.... hoop voor je dat de gyn je meer duidelijkheid kan geven xxx
Hey meiden net terug van de gyn links 14mm rechts 19mm cd 12 !! jeejj! eindelijk een vroeg ei! vanavond dus pregnyl auwwie zie er zo tegenop weer.... nja ben in ieder geval blij met het vroege eitje! ongeveer cd 14 eisprong dan.. x
onewish succes met spuiten vanavond even een tip, op de plek waar je gaat prikken kan je van te voren even koelen met een ice pad dan doet het prikken niet zo'n pijn
Willen jullie eens naar mn kaartje kijken?? FF had mn ei op CD 44 gezet Op CD 48 heb ik een tempdip gehad en nu heeft FF mn ei dus naar die dag verplaatst!? Zelf heb ik het idee dat mn ei op CD 43 was ivm krampen Van mn slijm kan ik weinig wijs uit omdat dit al sinds dag 41 ofzo tot nu hetzelfde is... veel en wit.... *sorry *
jammer maar je kan het wellicht wel vragen? durf je zelf niet te prikken? ik deed het namelijk altijd zelf en moet zeggen vond het geen pijn doen,maar mijn mannetje prik ik ook elke week en ook hij klaagt nooit, kennelijk vast hand..
Hmm oke, Nee denk niet dat ik dat durf hoor ben al zo bang voor prikjes en dan ook nog zelf nee dankje durf nie eens te kijken dus laat staan prikken hihi ja ik vind hem wel pijnlijk, krijg hem in me bovenbeen, en die koude vloeistof bah, en dan daarna heb ik een stijf branderig been pff
ze moeten de vloeistof wel al even uit de koelkast leggen (het is niet goed iets wat uit de koelkast komt in te spuiten) en ik zou als ik jou was een koelpad meenemen (als je die hebt) en vragen of je de huid wat mag koelen. het werkt namelijk verdovend, (doe wel een washandje om de pad)
oke nou ik heb de pregnyl net opgehaald bij de apotheek... en heb hem zelf in de koelkast hier. zal ik hem een uur van tevoren dn eruit halen? of eerder? dan is het denk ook wat beter en niet zo pijnlijk als eerder.
Ik weet niet hoe pregnyl gezet wordt, maar denk er iig om ej been te ontspannen. Prikken in een aangespannen spier is pijnlijk. Verder eens met de tip van Ricmar. Misschien kunnen ze een stukje vel tussen de vingers nemen en daarin spuiten? Dat doe ik met B12-spuit altijd en daar heb ik geen last van. Maar ik weet dus niet of dat kan met Pregnyl. BB; Kan je ng even lekker gaan rusten vanmiddag?
@ Moontje: spannend hoor, donderdag... Whahaha en dat vraag je aan mij hoe je kaartje is? Ik heb er totaal geen verstand van nog... LOL... Ik ben in iedergeval blij dat ik al zo snel mag komen . @ Senna: ik heb geeeeen idee hoor lieverd... @ Carina: geen idee hoor... @ BB: het blijft spannend voor jou dus... Ik duim voor je hoor. @ Lyanna: ik hoop dan ook dat je "gewoon" ongi word hoor meid, dan kan je in iedergeval verder... @ Onewish: ik duim voor je meid. Succes met de Pregnyl...
Oke half uur eerder eruit dus. ja ik heb me been ook gwn ontspannen.. maarja this ook gwn een rotprik x
Meiden, onzekerheid is weg. Ben net ongi geworden. Dus morgen bellen en benieuwd wanneer de afspraak gaat zijn. Nu krijgen we visite, denk dus pas vanavond na 9 uur weer hier te zijn. Fijne zondag allemaal! __________________