Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

ik vind je positieve ovu test eigenlijk nog vager.....

(?)
    Denk dat FF dat ook vindt... :D

2. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    :D ik bén ook vaag :D

Ik vul hem gewoon lekker niet in. Puh. :D

3. Seth

Seth Niet meer actief

:D.... inderdaad...

ik denk dat je je ei al gehad hebt...
    en ik kan het weten... want ik ben (normaal) net zo vaag..... :D

:p

wel truste trouwens....

4. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik denk het ook Seth, van dat ei. Slaap lekker!

5. Goedemorgen dames.

seth gaat idd stuk beter nou ik weer op me oude vertrouwde dosis zit ahahahha.

temp was vanmorgen laag maar had me eigen verslapen en vluchtig niet goed getempt vind niet zo prettig als de andere wakker zijn ahahahaha

6. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    En... we hebben een ei! Volgens FF. We zullen het zien over 14 dagen.

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Spanneeeeeeeeeeend!!!

8. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    't wordt nog veel leuker.... net zitten prutsen met FF.

Ik voel namelijk nu allemaal steekjes en gedoe daar beneden. En die positieve ovulatietest van gister... vul ik morgen en overmorgen 36,9 in en die positieve ovulatietest, dan geeft ie ei vandaag. Apart he?

Nu wordt het nog afwachten wanneer het nou ei-dag was, haha ;)

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Whahaha, kun je nagaan hoe dat allemaal werkt... Ik blijf voor je duimen hoor :D.

10. Seth

Seth Niet meer actief

unox...
    vanochten ikke gelijk spieken.... yeaahhh ei... ..
    kom je nu weer met deze berichten..

:x grrrr... lig ik weer heel de nacht wakker... ,
    gevolg: van mn eigen temp klopt geen reet..., kan ik weer
    sleep deprived aankruisen...;)....
    vind FF mijn EI niet...

moet ik morgenvroeg weer gelijk op pc kijken.. kindjes te laat op school... :x en waarom???!! omdat jij rare berichten plaatst....

:D:D:D:D:D:D

kortom.... ben benieuwd.. en wacht met je mee... :D:cool:

11. Seth

Seth Niet meer actief

hahahahaha..... jij kruipt ook altijd stiekem onder de dekens :cool:

12. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    :D:D Goed he :cool: Als er uit dit ei een kindje groeit dan ligt ie bij de conceptie al dwars. Lekker dan :$ :D

13. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha.... kijk maar uit.. anders krijg je een soort SETH..

bij mijn moeder was:

de test negatief....
    zou ik een tweeling zijn...
    zou ze volgens echo... eind juli uitgerekend zijn... volgens haar eigen telling half augustus... en ik ben begin september geboren... :$

lag ik in stuitligging..... (moeten draaien)

en had ze een drama bevalling..... :p

hmmmmm succes... :D

14. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Oh, dus! :$
    Ik heb zo'n vermoeden dat dit geen baby wordt hoor, want mijn eitjes zijn niet zo goed, zeg maar. Maar goed, wie weet.

Ik heb helemaal van die steekjes en krampjes. Vervelend, alsof de gyn daarbinnen zit te roeren. Zo voelt het :)

15. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden, nog even een berichtje vanaf hier.

Heb nog steeds niks te melden.
    Nog geen ongi en zit inmiddels al ergens achter in de 40 dagen helaas.

Ben ook maar even gestopt met tempen totdat mijn ongi zich weer meldt.

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Meha, vervelend zeg! Geen zwangerschap?
    Ik weet niet of je al onder behandeling bent bij huisarts/ gynaecoloog, maar dit lijkt me ook niet fijn. zo onregelmatig is niet zoals het hoort :(

17. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Unox, ik heb 3 negatieve testen gehad, dus ik geloof wel dat ik niet zwanger ben.

Ik kan (en wil) nog niet naar het zh. Mijn overgewicht is het probleem dat mijn cyclus zo onregelmatig is. En helaas zit er niks anders op dan afvallen en maar blijven proberen.
    Toen ik zwanger probeerde te worden van mijn dochter liepen we ook in het zh en toen is er niks bijzonders gevonden. Naar mate ik afviel werd mijn cyclus beter en was ik binnen 2 goede rondes zwanger (rondes van 39).

Ik ben nu 13.8kg afgevallen en vorige maand was mijn cyclus 36 met een mooie eissprong. Toen was ik 15kg afgevallen. Nu ben ik dus iets aangekomen en zit ik nog op 13.8 en ik merk gelijk dat mijn hele cyclus weer van slag is.
    En daar baal ik van maar ja de enige die het doet ben ik zelf.

Dus ben flink bezig met afvallen en sporten in de hoop dat het beter word.
    Ik wil 25kg afvallen, als het dan nog niet regelmatig is dan ga ik wel weer contact opnemen met de afdeling gyn, maar als ik nu bel weet ik zeker dat ik weer weg wordt gestuurd met de mededeling: ga eerst maar afvallen.

En nu ik weet dat (als het goed is) we het gewoon zelf kunnen doen, waarom dan dat hele traject weer doorgaan met echo's bloeddprikken, testen, zaad inleveren etc.. terwijl het alleen aan mijn gewicht ligt.

Wilde in eerste instantie in augustus contact opnemen met het zh als mijn cyclus zich nog niet verbeterd had, maar daar ben ik nu vanaf gestapt. Eerst eens meer afvallen en dan kijken of mijn cyclus daar beter van word. Geef mezelf tot het einde van dit jaar.

18. Seth

Seth Niet meer actief

meha....
    tjeetje dat gewicht zo'n grote invloed kan hebben he......

pfffff wat een strijd....

19. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Seth, dat blijkt maar weer.

Vorige ronde was echt keurig 36 met een goede eisprong volgens ff... Dus dat was een kans geweest, maar helaas werd ik precies 14 dagen erna ongesteld.
    Maar vanaf de feestdagen gaat het al niet lekker met afvallen, dus was weer zon 2kg aangekomen.. Dat merk ik dus gelijk.
    Nu alweer 8 onsjes eraf en ga mijn best weer doen.

Best wel frustrerend hoor dat het aan mij ligt. Als mijn man op de bank zit met een zak chips kan er voor kiezen om mee te eten, maar als ik dat doe dan is de wens voor een 2e kindje nog verder te zoeken.
    En omdat hij alles kan eten wat hij wil en ik dus niet word het extra moeilijk.

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    jeetje meha, ik hoop dat je een knop kunt omzetten en er helemaal voor kutn gaan! Het is zo moeilijk iet die strijd tegen de kilo's..... GEmeen!!!

Ik ben 1.74 en ik weeg 79kilo (bmi van 26)
    Wel heb ik een cup D dus volgens de gyn telt dat ook mee en zou voor mij een mbi van 24.5-25.0 mooi zijn. Ik hoef er "maar" 3kilo af, maar dat lukt mij gewoon echt niet. Ja lukt wel. Maar daarna meteen als ik één keer een zakje chips, blokje kaas of frietje eet is het weer boen de 77:x Ik ben niks te dik zeggen vele, weet ik, maar mijn buikje iriteerd mij! Ik eet weinig: 2 boterhammen de ochtend met maar 1 beleg, 3 de middag met maar 2 beleg en 1 stuk fruit, het avond eten eet ik net zoveel als een kind (weinig dus!) en ik drink heel weinig.... (of het ligt aan mijn kleine maag dat ik weinig groente/piepers kan eten wat zou moeten, of aan mijn weinig drinken per dag.... maar ik KAN het maar niet veranderen, er kan gewoon niet meer in:()

Ik heb nu besloten er even niet meer na te kijken tot de scholen weer beginnen... dan begin ik weer met streep je slank, dat bevalt me het beste, maar nadeel is... nu zit ik rond de 79-80 doordat ik er ff niet naar kijk, en daar baal ik van! En ik weet dat de wqeegscaal niks zegt, als je sport kom je ook aan maar val je in cm af, maar dat vind ik zo moeilijk hihi....

Nogmaals: meid veel succes! Het komt vasxt goed, je hebt een mooi doel! Nu je mannetje die je nog een beetje steunt:)

@ALL: vanmorgen voor de lol even me temp gemeten, 37.05 erg laag voor mij (normaal 37.1-37.2) DUS ik denk dat het al genoeg zegt ondanks dat het pas 9dpo is..... ronde 20 komt eraan;)

Deel Deze Pagina