Bah de tijd gaat langzaam om haha als je zit te wachten tot je naar ziekenhuis mag... Gelukkig wel wat te doen, Fotos bewerken haha.. x
One hoelaat moet je in het ziekenhuis zijn? hier net een BBQ gehad en nou echt totall loss zijn. Hoe is het met de rest? Wat voor dingetjes voelde jullie na jullie ei?
Hey 8 uur, deed minder pijn gelukkig eerder uit de koelkast gehaald! dus als er een volgende keer komt doe ik t weer zo! alleen stijf been wel.. hihi xx
Ikke is moe! Pfoe, wasjes gedraaid, verjaardag gehad, nog ffies naar de kermis geweest en nu gesloopt. Zometeen lekker naar m'n bedje toe...
Goedemorgen,hier 36,8, ei is dus geweest maar ff zet nog steeds geen lijn. Lyanna:heeft je ongi al doorgezet nu? Hendrika:je ei kan ook op dag 42 geweest zijn lijkt mij,ff zit er weleens naast Ik moet zeggen zo'n kaartje als deze cyclus heb ik nog nooit gehad,ben toch echt benieuwd wanneer ei nou was 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Klopt! De laatste ronde dat ik getempt heb was die vandaag al gezakt... Maar ik ben erg benieuwd naar morgen! Afgelopen 2 rondes namelijk cd 27 ongi geworden al. 37.20 vandaag voor de rest van de meiden Vannacht eindelijk beide wat beter geslapen! Lang leven paracetamols hahaha....
OOh is dat echt jah? Nou ik heb sinds gister ochtend om de 6uur 2tabletten (moeten) nemen... ik neem dat eink nooit... slik alleen pillen als ik ongi ben en dan aleve. We gaan morgen afwachten!
afgelopen 2 rondes werd ik cd 27 ongi (morgen) maar het is vaak ook cd28 geweest (dus hou woensdag aan als NOD)
Goedemorgen meiden. Heb vanochtend al even afsprakenlijstje aangepast in de clublijst. Temp was vanochtend 36.36. Verder heb ik de gyn. gebeld en afspraak gemaakt. Kon niet eerder dan de 31e ivm de vakanties en als het goed is heb ik dan net zo'n beetje de eisprong gehad. Dus zullen deze ronde nog zelf moeten klussen, maar eind van de cyclus dus op CD 18 heb ik afspraak staan. Heb ik eerst in ieder geval gesprek en dan ben ik benieuwd hoe het verder gaat lopen. Ik kon ook 6 sept komen en dan was het hier bij de poli in de buurt, maar hoe eerder hoe beter en dan voor de 31e maar even wat verder rijden naar het zkh. Zal toch regelmatig naar zkh moeten, want op de poli hier in de buurt is alleen maar dinsdagmiddag spreekuur. Nou, ik ga nu eerst even koffie drinken.