One, spannend weer hoor!!! Senna, ik had 6/7 dagen na eisprong vreselijke steken in mijn borsten. Maar niet als lolo Ferari, zonder zijn ze al zo. Ik heb al de supercup.
hahaha nou valt het bij mij opzich wel mee maar steken had ik gister en gevoelige tepels. mischien let ik er wel teveel op
hihi het is zoiezo al ruim 5mnd geleden dat ik voor t laatst een testje gedaan heb! Maar god, nu schiet ik nog niks op hahaha... Stomme is ik voel me niet zwanger en denk ook echt serieus het niet te zijn. Maar die (.)(.) (vandaag trouwens stuk minder al! En vreselijke ongi rugpijn + sinds gister avond voel ik me liezen...(??) brengen me soms toch even van de kaart.. maar ik ben nog niet hoopvol er erg relaxt dus laat de ongi maar komen als die dan toch moet komen @ALL: net met vriendje na zh geweest, hij moet volgende week geopereerd worden. Zo balen!!
Ik denk het eerlijk gezegd wel... maar is ook niet raar! Je hebt voor het eerst zo'n mooie duidelijke ovu gehad en geklust op juste moment = spannend! Maar je kunt nog niets voelen door een eventueel iets... en probeer je dus rustig en neutraal te houden (en je ziet... zelfs na 22 rondes lukt dat de ene keer beter als de andere keer) Er zit altijd wel weer een ronde bij dat je ineens wat anders voelt of dat het anders gaat dan je gewend bent...
dankje meiden, wat wij ons afvragen:zou de IUI dan weer niet door mogen gaan? Ik bereken zelf namelijk dat die ongeveer 27ste zal zijn... En dat is 2 dagen na de operatie, en narcose zooi (krijgt er 2!) vriendje denkt dat zijn zaad dan beinvloed is hierdoor?? weet iemand dit? Zou zonde zijn als er weer een maand weg moet
Mischien kan je IUI vervroeg worden of weekje uitgesteld. Zou erg zonde zijn van de maand. Zou als ik jou was even de gyn bellen en even overleggen. Dikke knuff
Ja dat zeker maar denk misschien weet iemand dit... ik heb dag 2a3 van nieuwe cyclus toch al n afspraak met de gyn...
ontiegelijk zere liezen hier:O morgen moet ik werken, dus kan zijn dat ik alleen me temp invul (zal wel gezakt zijn) en dan niks typ verder... moet tot h1
Deze zat vanavond bij ons op de tuintafel en nam er wat foto's van. Deze vond ik toch wel heel mooi en heb even gezocht, waarschijnlijk een vrouwtjes sabelsprinkhaan. Bekijk bijlage 175084
Lyanna: foto is mooi gelukt @all; temp iets gezakt naar 37.10.... nog geen ongi dus vandaaag, maar denk wel dat deze daling het begin van einde is Morgen gaan we het zien.. liefs
Oohjah ik had een vraagje aan de " slijm kenners " LET OP: best vies zo op de vroege ochtend hahaha.... Gister nadat schatje en ik seks gehad hebben zat er op het doekje van schatje een enorme slijmprop... heel rekbaar (IEJL!) lijkt me niet van hem te kunnen zijn.... maar van mij?? Dat kan in deze fase van cyclus toch ook niet