Lyanna,wat een grote sprinkhaan brr. BB,zou best kunnen toch dat het van jou is. Nou ff heeft mijn ei gevonden,snap alleen niet waarom hij hem op zaterdag zet en niet op vrijdag. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Nou ik zit cd 27 en verwacht morgen mijn ongi, dus dan is eegwhite klodder beetje onverwachts (volgens mij)
Goedemorgen meiden. Hier temp vanochtend 36.32 en de ongi wordt gelukkig alweer wat minder. Ook heb ik 2 dagen best wel wat buikpijn gehad, dus gewoon verder lekker rustig aan gedaan. Verder gisteren veel buiten geweest met zoontje, was ook zulk mooi weer. Das vandaag wel weer anders, hier heeft het een beetje geregend en het is bewolkt. Carina, was maar een kleintje hoor!!! Heb met foto maken ingezoomd en van heel dichtbij genomen, lijfje was denk ik maar zo'n 1 à 1,5 cm. BB, temdaling van 0,1 hoeft nog niet perse te betekenen dat je ongi wordt toch? Ik duim in ieder geval nog heel hard voor je, moet toch nou een keertje wezen!!!
Yeahhh, net telefoon gekregen. We hebben op Hemelvaartsdag een nieuwe bank gekocht, manlief was erdoor heen gezakt. Donderdagochtend wordt ie bezorgd, o zo zin in!!!! Want eindelijk een bank die ook goed voor jij zit.
Goedemorgen Lyanna wat een beest! Ik zag hem op hyves... Bahbah.. Moet ik tegenkomen, kan je me opvegen!! Hoe is het hier verder? Mijn kaartje blijft boven coverline , weet niet of het goed is maar beter als vorige maand! Donderdag eindelijk met mn kaartjes naar de gyn en dan zullen we wel zien (dat rijmt) Als het niet raak is, gaan we verder kijken...
Hier 36.7 vandaag. denk dat gister mijn eitje is geweest toen jaja ..beginnen we weer.. wat we niet mochten doen 2x getempd... eerst 36.5 dacht huh?! klopt vast niet... weer toen 36.7 Dus vandaag als t goed is 1 Dpo. Wel voor de zekerheid maar even klusse nog hihi BB zou t niet weten meid, wel spannend voor je zeg.. op zich is je temp nog mooi hoog! ga je niet testen?? xx
Haha i know! maar vorige keer was me eitje pas 2 dagen na die spuit..? dus ik dacht klopt vast niet ,, snapje nja t zal wel, hoop dat ik gister dan nog op tijd was met klussen!
hoop het ook voor je. kunnen jullie mij vertellen waarom ff geen ei aan geef? heb sinds de eisprong hele vage buikpijn.
ow ok nou ik weet van me zelf dat ik een ei heb gehad en die foto's heb ik hier ook vol trots geshowd. maar er was op een andere forum site altijd gedacht dat ik een fake iemand was dus zodoende beetje de onzekerheid heb.
oo oke! haha nou daar weet ik alles van zo werd er ook gedacht over mij op een andere forum. terwijl ik zelf geen snars van me cyclus begreep gingen hun mij uitmaken voor leugenaar omdat ik niet direct toen naar een dokter stapte..?! ach zo heb je er mensen bij he! je komt op mij gwn over als een eerlijk persoon hoor ! xx