Of het normaal is weet ik niet, toevallig had ik het deze ronde dus ook (zei ik toch?) en geloof one ook. Voor mij was het ook totaal onbekend iets...
nee heb er geen foto van gemaakt ik ben echt een zoeker en zag even wat en daarna trok die weg en buiten de tijd kwam die weer ietsje op. maar dat was met 2de plasje van vandaag. net terug uit het ziekenhuis hoop kunnen regelen voor thuiszorg.
En Senna,nog testje gedaan met ochtend urine? Hier is wat in aantocht,zat nog wel op 36,9 maar gister wat bruinverlies ineens. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
goedemorgen dames. heb een cb plus test gedaan maar kan er niks zinnigs overzeggen helaas. Maar moest ook erg nodig en veel plassen. en het is nog vroeg maar denk niet dat het raak is hier. Temp was wel 37.0
Goedemorgen meisjes. Hier temp 36.52. Senna, duimpjes draaien nog even door voor je. Verder ben ik vandaag weg, samen met zoontje naar mijn beste vriendin in Veenendaal. Rond half 10 vertrekken we, misschien vanmiddag met de kids naar dierentuin. Vanavond eten we ook nog mee, dan nog anderhalf uur rijden. Weet dus niet of ik vandaag nog kom. Iedereen fijne dag.
hihi moet wel beetje om je lachen gekkie Hij is negatief (haal ik eruit) maar er komen 2 mogelijke excuses achter aan.... Dat van veel plassen maakt niks uit... maar dat van het is nog vroeg... tjah dat wist je vooraf. Heeft het nu nut gehad dat je getest hebt?? NEE? hahhaa want je denkt nu ach misschien te vroeg Oh senn ik hoop het echt zo voor je! Maar dat je nu een ei hebt gehad wil nog niet zeggen dat het raak is he (klinkt hard, zo bedoel ik t niet) snap dat t zo spannend is nu je een ei gehad hebt. Maar je let nu zo overal op, dat het vast een ongelovelijke domper zal zijn als het niet raak is... maar goed... MIJN DUIMEN DRAAIEN! xxxx
zou wel ongelovelijk mooi zijn he?! 1ste keer je ei en meteen zwanger! Whhaaaaaaaa.... duim nog harder
tja dat kunstje heb ik eerder gepresteerd heeft mijn 4 zwangerschappen geleverd waarvan 2 dochters en 2 mk's maar weet wel dat ik pas later testen omdat ik het niet snel hcg aan maakte want bij me Engeltje had ik pregnyl gehad en testen pas een week na nod pas positief. Ik heb altijd verrassings eitjes ahahah net een kindersurprise ahahah
zeker heb volgende week terug bel afspraak met de gyn weer. owja nog iets heb het gewonnen van het uwv ahahhaha ze hadden mij nooit de ziekte wet uit mogen knikkeren
MOOI! krijg je dr nog wat voor terug? Of gewoon ndat je nu gewoon zo door mag gaan en hun je niks kunnen maken.... (ook al fijn!)