ben er ook weer De jongste is dol op kleding heeft ze samen met mijn broertje vest uit gezocht van Lief!
Goedenavond meiden. Ben even helemaal van slag, net te horen gekregen dat ons buurmeisje van 11 kanker heeft. Het is Hodgkin, een kankersoort die vrij goed te genezen is. Maar toch!!! Ze moet nu hele zware chemotherapie ondergaan.
Het is gewoon een echte sluipmoordenaar om het zo maar te zeggen, het is een grote K@Tziekte. Zo oneerlijk ook, zo'n jong meisje. Ze komt terug van vakantie met een raar kuchje en moe. Vermoeden ziekte van Pfeiffer, maar dat was het niet. Toen door de scan en toen zagen ze het achter haar longen zitten.
Goedemorgen dames. Het zal hier wel einde verhaal zijn want me temp is gezakt naar 36.6 of kan het nog innesteling zijn?
Senna ,ik ben bang dat je ongi elk moment komt,maar je weet het nooit. Ik had 2 dagen bruinverlies en nu niks 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Goedemorgen meiden. Hier temp 36.32. Senna, grote kans dat je ongi in aantocht is. Maar weet jij ook wat je LF is, als je een langere LF hebt (ik weet het niet hoor) zou het dan misschien nog wel een innesteling kunnen zijn. Misschien dat de anderen het weten? Carina, 2 dagen bruinverlies gehad en nu niks. Nog even afwachten dus.
ik weet het echt niet ik wacht het maar rustig af. ga straks op bezoek bij de moeder van een vriendin van mij die is thuis gekomen uit het ziekenhuis. Even hoofdkantoor van de lief! gebeld over hoe ik behandelt ben gister over mijn tas
Kan me voorstellen dat je je LF niet weet, duim in ieder geval nog even voor je door. Fijn dat je vriendin haar moeder weer thuis uit het zkh is en lief dat je er even op bezoek gaat. Uhhh, Lief! tas. Moet geloof ik even terug lezen. Heb even een stukje gemist. Wat zeiden ze op het hoofdkantoor?
dat ze erachter aan gingen en of ik foto's wilde mailen. Tuurlijk gaat een tas slijtage plekken krijgen maar niet zo snel. Dus hij ging kijken wat hij kon doen voor me.
Ok, hoop dat je snel geholpen wordt ermee. Want een tas moet wel langer mee gaan en niet binnen de kortste keren al beschadigd zijn bij normaal gebruik.
Hier zit ik trouwens op de man te wachten die de kras komt behandelen op onze nieuwe bank. Vorige week 10.25 gingen ze weg, ik ging zitten en zag de kras. Gelijk gebeld en even later foto's door gemaild, om 11.45 al afspraak staan voor vandaag. Sen, hoop dat het bij jou dus ook zo vlot zal gaan en dat ze je niet te lang laten wachten.