Senna sorry meid, maar ik denk echt dat je ongi eraan komt... Zo'n daling op 13dpo kan bijna niet van een innesteling nog zijn. Balen! Je had zo'n goede hoop
Hoi meid, wel spannend zo he als je spotting gehad hebt... Maar meestal zou dat rond innesteling dan "moeten/kunnen" zijn en zie niet echt dip+ stijging erna... ben super benieuwd wat de uitslag gaat worden op je NOD! Duim voor je!
ja idd dat denk ik ook BB maar goed ben allang blij dat ik een ei gehad heb zonder hormonen hihih. Wie weet mag het nog wel een keer
Ahh senna jammer zeg! Maar geen bloed geeft nog moed he! Hier weer 37. Ik ga deze ronde niet hoger komen denk ik! xx
Heej meiden, net weer bij die vrouw van herbalife geweest, ik heb er zo'n lol in! 5weken bezig en vandaag 5,4 kwijt!!!! Ook de cm's vliegen er vanaf; in totaal nu 8,5cm kwijt @ Goed bezig!! Nog "maar" 4.7 te gaan.
nou wat ik me ineens afvraag kwam manlief mee van heb je de termometer wel goed erin gedaan. Nou zit ik me dus te bedenken dat het vanmorgen niet zo wilde ( sorry) want deed zeer. kan dit invloed hebben. want sinds die hogere temperatuur zweet ik me het ongeluk als ik maar iets hoef te doen en het gutst me nog van de kop.
wow wat goed BB goed bezig. Sorry meiden voel me echt k@t. De overbuuf snauwde me af en liep gauw door naar school om de kids op te halen toen ik vroeg hoe het met haar man ging. Ik weet dat het niet aan mij ligt maar toch raakt het me. En heb gewoon weer ruzie met mijn moeder.
Senna sorry hoor.... maar ik vind wel dat je nu echt gaat zoeken Die kleine kans die er is, als die er is, dan zou je dat morgen zien. Maar zo kun je overal wel iets bij/achter gaan zoeken lieverd Je zult helaas geduld moeten hebben, je weet dat wij net zo hard of misschien nog wel harder hopen als jij. xxx
Maar ik denk dat het een beetje veel is mede doordat je je zo aan het focussen bent. Dat is ook niet goed meid. Probeer het van je af te zetten en te laten komen zoals het komt, meer kun je toch niet doen. Hoe graag we allemaal ook zouden willen.
Snap ik, maar het kan je wel helpen! Dus porbeer na het positieve ervan te kijken en niet het negatieve
enigste positieve wat ik nu wel heb heb toch van me eigen lichaam een eisprong gehad. die heb ik maar zelden
BB goed bezig hoor meid! Hier vandaag vriendje jarig! 28 jaar is hij nu! Van t weekend feestje van ons beide, want we wouden t samen vieren. Ik heb dus even gewacht met t vieren van mijn verjaardag. Ben dan 10 dpo...Hmm ik denk dan geen wijntje voor mij Of zouden jullie wel een wijntje mee drinken? x