Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Toevallig gister gevraagd voor mijn dinnetje... DIe wil sinds ze gstopt is niks meer drinken, maar dat valt zo op bij dr omdat ze altijd drinkt.

Gyn zei: voor eisprong kan het zeker geen kwaad, en er zijn genoeg vrouwen die pas na de posi test stoppen met drinken (soms het zelfs eerder niet weten) en dat kan ook geen kwaad.. Geloof zelfs dat het pas vanaf de 6e week "gevaarlijk" kan zijn.

Maar goed, een oud klasgenootje van mij wist pas met de 32 weken dat ze zwanger was en met de 34 bevallen van een zoontje. Maar altijd gerookt en gedronken enzo. En kern gezond kindje, alleen te vroeg geboren dan... dus jah....

ik denk dat je moet doen wat je gevoel zegt.;)

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke ja voor de eisprong oke, maar na de eisprong ik weet niet,,, denk dat ik t niet doe... vind het toch een beetje een eng gevoel...
    Drink toch nooit zowat hihi, alleen met verjaardagen soms 1 of 2 wijntjes..

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ik moet even van me afschrijven hoor...
    Zoals de meesten zich nog wel kunnen herinneren heb ik een maagbandje en ging het een tijdje geleden niet zo heel goed, doordat ik constant moest spugen en zelfs m'n drinken niet meer binnen bleef. Ik ben toen naar Beverwijk geweest en daarop moest ik slikfoto's maken om te kijken of ik inderdaad een luie slokdarm had (zoals mijn chirug steeds opperde) óf dat m'n maagbandje niet meer goed zat...

Nu heb ik EINDELIJK vandaag de uitslag gekregen van de slikfoto's na dik een maand erop gewacht te hebben, maar echt heel vrolijk werd ik niet van deze uitslag. Ondanks dat ik zelf al wel zo'n gevoel had, kwam het toch wel een beetje rauw op m'n dak.

Het blijkt dat m'n maagbandje dus niet meer goed op z'n plek zit én het lijkt erop alsof hij iets of wat gekanteld is. Daarbij was m'n slokdarm ook iets vergroot. Dit houd in dat ik nu een maagonderzoek moet ondergaan en daar zie ik enorm tegenop.
    Na het maagonderzoek is het enorm waarschjnlijk dat ik weer onder het mes moet om het maagbandje weer op de goede plek te zetten.

Ondanks dat ik al wel zo'n gevoel had dat het niet goed zat, baal ik er toch even flink van...

Ik heb wel bijgelezen, maar moet dit nog even verwerken, dus vandaag even geen reacties van mij. Sorry...

4. Goedemorgen dames.

Mijn temp is weer gestegen naar 37.0
    Maar ik ga er vanuit dat me lichaam me weer in de maling neemt ( zoals gewoonlijk)

5. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    hoi

zou iemand even naar mijn kaartje willen kijjken?

is dit tri-fase?

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj sterkte meid lijkt me niet niks zeg!

Senna ohh :D! wat goed!
    heb je alweer getest?

Shirley zou t neit weten.

@all
    Mijn temp is iets gestegen met 0.1
    vandaag 9 dpo 37.1
    xxx

7. ja dat heb ik One die was negatief maar ze zeggen toch altijd dat ochtendurine geconcentreerde is.
    het was hier hartstikke wit ahahha

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja ochtenurine moet goed zijn!
    wat jammer dat ie negatief was, dan snap ik er ook niks van, dan zal je toch ongi moeten worden?
    en je temp zakken ipv stijgen?
    wanneer testte je posi met je andere kindjes?
    x

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Hier temp 36.49.

Senna, toch weer spannend en duimpjes draaien hier nog. En sommigen testen 's middags duidelijker dan 's ochtends.

MvJ, schrijf jij maar even lekker van je af hoor. Dit is niet niks, dus maar even een hele dikke knuff!!!

Shirley, ook geen idee. Had er trouwens nog niet eens van gehoord dat dat ook kan.

One, ook spannend bij jou en duimpjes draaien ook voor jou.

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    thanks lyanna!:D

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Shirley heb nog es gekeken, je vorige kaartje heb je t ook..:)
    ???

12. àllemaal na NOD Bij de oudste zelfs pas met 11 weken.
    Maar de huisarts gaat als goed is bloedprikken vanmiddag omdat maandag overleg is met de gyn mocht ik weer provera krijgen dat er niet iets misgaat onnodig.

en ga vanmiddag lekker shoppen voor de verjaardag van de jongste

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke, ja zal daar wel op staan dat bloedprikken, want anders zit je de hele tijd in de zenuwen ben ik nu wel of niet zwanger?
    hoop op posi nieuws meid! krijg je dezelfde dag nog de uitslag?
    shopze!
    x

14. ik hoop het.
    ga rond half 1 1 uur bellen of er briefje klaar ligt ga ik gelijk bloedprikken en hopen dat ze het cito doen dan kan ik later bellen voor de uitslag tijdens het shoppen.

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja idd Cito, hihi anders moet je gemiddeld 2 dagen wachten...

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend hoor!

17. ja hahaha daar heb ik ook eerlijk gezegd niet zoheel veel zin in

18. heb vannacht slecht geslapen heb 3 keer schoon nachthemd aan getrokken ahahah zo aan het zweten ahahah me eigenwijsheid komt eruit denk ik :p

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik heb vannacht ook niet echt lekker geslapen, steeds kwam ik weer op me buik te liggen en werd ik wakker omdat t irri voelde.
    En ja idd die warmte !!
    Me buik is ook tonnetje rond, pff en erg gevoelig.
    Val gwn ook in slaap op de bank savonds :) en ik ben echt een nachtmens..:(

Nee idd ik hoop voor je dat je vanmiddag direct de uitslag hebt.

xx

20. als ik wat weet post ik het via de mobiel ahaha.
    ben blij dat ik vanmiddag ga shoppen ff zin in en dan z'n hele foute swirl ijsje halen :p

Deel Deze Pagina