thanks Ricmar! was er nog even tussendoor, ze komen toch smiddags maar ben alles alvast wel ff aan t voorbereiden. we gaan lekker buiten zitten hebben een overkappingkje gemaakt en dan savonds vuurkorfje aan gezellie!
hoi hoi heb net neergelegd met de dokter er is geen zwangerschap word zo nog terug gebeld over de progesteron waardes. en ben ook al ongesteld zit net 5 minuten verschil in met telefoontje en wc ronde hahaha.
Bekijk bijlage 178364 had er nog 1 liggen denk test even , omdat ik een wijntje wou drinken... maar denk dt ik die maar laat staan... afwachten nu of het nu goed mag gaan! stiekem wel een vrolijk dansje gedaan, zou een mooi verjaardagscado zijn !
ik doe een vrolijk vreugde dansje mee. Hier net gebeld door de psycholoog dat het verslag voor de gyn klaar is. Die gaat ze mij mailen laat ik nou net maandag telefonische afspraak hebben met de gyn. Hoop dat ik gauw weer aan de spuiten mag beginnen
thanks meiden! nog 4dagen dan weten we het cker! nu die opdroogd word die als maar beter / donkerder... zit 10 dpo, dus kan geen pregnyl meer zijn.. xxx
Senna, k@t dat je ongi bent. Knuff!!! One, ik zou ook je wijntje maar even laten staan. Ziet er wel veelbelovend uit op 10 DPO. Dus duimen dat je test snel donkerder gaat worden. *Doet ook even een vreugdedansje met je mee*
Bekijk bijlage 178371 streepje lijkt zo dun, maar aan 1 zijkant issie lichtroze, andere zijkant is donkerder, wat je ziet op de foto. Pff zit te shaken hier, visite komt ook nog zo om 3 uur
Trouwens, ik heb zo'n vermoeden dus dat mijn eisprong gisteren al is geweest. Dus dan krijg ik nu wel weer een hele korte cyclus van 22/23 dagen en NOD zou dan op 4/5 sept komen. Ben benieuwd wat mijn temp morgen is.
One, zal hem even in negatief voor je zetten. Anders misschien ook even plaatsen en het testtopic. Kijken wat die ervan vinden!!!
Bekijk bijlage 178373 In negatief, is wel een dun lijntje ja. Heb je nog meer testjes dat je morgenochtend nog 1 kan doen?
Ben benieuwd wat ze zeggen. Jammer dat je niet meer kan halen en ik heb ook niks meer thuis liggen. Anders had ik er nu nog 1 voor je op de bus gedaan, dan had je die morgenochtend als alles goed was gegaan thuis gehad.