Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ahh das lief lyanna! maar ik wacht t wel even af
    t blijft toch spannend allemaal!
    x

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    nog geen antwoord in dat topic, en moet zo weg!! brrr :p hihi

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ohh nu wel hihi meiden spreek jullie morgen weer x

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tot morgen meis!!!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ONE! die ziet er zeker posi uit. Wat goed!

Al een voorzichtige gefeliciteerd... (dubbele voor je verjaardag ook nog)

@ALL
    ik reageer verder even op niemand alleen even een reactie op jullie lieve vragen over mij/vriendje.

we zijn indd thuis, maar met vriendje gaat het echt niet oke. Heel beroerd, dood moe en pijn. Maar ik zit beneden en hij lekker rustig boven. Heb er een babyfoon bij gezet (gekregen bij abo op oudersvannu) dus is makkelijk hahaha.....;)

Maar ik heb zelf ook knallende koppijn en weet me even met mezelf geen raad.... er gebeurd HEEL veel (zoals inmiddels gewend in korte tijd) in korte tijd bij ons/mij. Vriendje die zich zo rot voelt... waar ik niet goed tegen kan, hij ziet er echt slecht uit ook.

IUI1 wat zo spannend is, zeker ook omdat ik niet weet wanneer het zal zijn, en we het echt pas vanaf maandag willen (dus zondag posi test op zn vroegst)

En dan ben ik net nog gebeld dat er iets op me werk is. Wil ik niet op in gaan verder ivm herkenning misschien... (2 punten die dan erg herkenbaar zijn voor bekenden is erg toevallig:p) Dus allemaal alles te gelijk en even spanning. Wat bij mij opspeelt in hoofdpijn en schouders....

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry, sorry dat ik jou even ben vergeten. Zou gisteren nog zo op je reageren, ben nu regelmatig ook met gedachten ergens anders. :)

Wat vervelend dat je vriendje zich zo beroerd voelt en zoveel pijn heeft. Ik hoop echt dat dat snel wat beter gaat met hem, beterschap voor je manneke!!!

IUI, wel héél fijn dat jullie IUI1 door kan gaan. En is toch ook niet meer dan logisch dat je het spannend vindt. Het is allemaal nieuw en is altijd afwachten hoe je het gaat ervaren. Maar ik weet wel dat jullie het kunnen, samen staan jullie sterk!!!

Werk, wat balen dat er wat op je werk aan de hand is. Ik hoop dat dat snel opgelost is/kan worden.

Met dit alles is het ook wel logisch dat je zo'n hoofdpijn hebt. Is ook niet niks allemaal, hoop dat het jullie gauw weer wat beter gaat.

Bij deze ga ik je maar even een hele dikke digi-knuff geven en je weet het......we zijn er voor je!!! Dus als je wil, gooi het er hier maar lekker uit wat jij wil.

7. Seth

Seth Niet meer actief

#2927 Seth, 26 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2011
    onewish
    zag toevallig je test in het andere topic... en heb ff gegoogled...
    http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/225020-wanneer-testen-na-pregnyl.html

ik durf dus niets te zeggen...omdat het dus toch nog van pregnyl kan zijn....

(duim natuurlijk dat het een dikke echt streep is..!!)

xxx

Aanvulling:
    lees dat bij sommige vrouwen de afbraak wat trager is als halveren.. (ken er hier ook een bij wie dat was) en eigenlijk (gezien het tijdstip van je spuit en van je test.. als ik het goed onthouden heb.. was toch sávonds?) is je test op dag 11 na pregnyl....

je kunt nu natuurlijk wel makkelijk checken of je test donkerder wordt.. :p :D

8. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    OOk ik heb gister aaf nog even rond gekeken (via tel dus kon niet reageren) En indd je moet 16 dgn na pregnyll spuit nemen als NOD en 14 dagen na je ei als nod. Eerder kan het pregnyll dr nog in zitten.

Je zat gister pas 12 dagen na je ei en op 10dpo! Dan zou zo een streepje (na wat ik allemaal bekeken/gezien/gelezen en gehoord heb wel erg duidlijk zijn als het van een zwangerschap zou komen...

Begrijp me niet verkeerd hoor, je weet dat ik het jou 1000% gun!
    En het zo voor je hoop. Maar wil het je wel even zeggen (en denk dat je dit zelf ook wel wist toch??)

Dus zou het niet kunnen dat je de vorige ronde (ook met pregnyll) daardoor toen een lijntje gezien hebt... en daarom die waardes zo laag waren:), als ik namelijk zo even ga na denken vallen er wel wat dingen op z'n plaats, toch? Want als je na vorig kaarje kijkt is indd 16dgn na je pregnyll spuit toen de temp behoorlijk gezakt... dan zou het dus waarschijnlijk pas uit je lijf gegaan zijn...:(

Dikke knuffel voor jou, en ik duim nog dus even door dat het van een pregnyll lijntje naar een DIKKE VETTE POSITIEF/ZWANGER LIJNTJE gaat;)

Hoe was je feestje?

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Carina balen dat je ongi bent geworden. Succes deze nieuwe ronde!

EN lieve senna, wat balen:( Je had best wel hoop...
    Ik HOOP dan maar op een snelle medicatie en een eerlijke kans.

DIkke knuffel voor beide!

HIER: gelukkig nog een nega test:D Ik doe er eind van de dag nog een uit nieuwschierigheid, kan morgen toch pas bellen dan. Maar het word dus op zn vroegst MAANDAG:D:D:D:D:D *lijf lichaam luisterd!*

ik merk wel dat de waterige afs. die ik al 1.5 dag heb aan het veranderen is na eggwhite.. dus het komt dr aan...;)

11. Goedemorgen dames.

BB heel erg spannend allemaal voor je :D je eerste iui :D

Ik had idd aardig wat hoop deed ook wel even zeer maar ja het is niet anders heb in ieder geval een eitje gehad van me eigen lijf hahaha.

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Hier temp 36.98 en is eigenlijk nu wel duidelijk dat ik eisprong op dag 12 al heb gehad. Dus mijn Nod zal nu ongeveer 4/5 sept. zijn.

Carina, balen van je ongi.

BB, lichaam die rekening houdt met jullie. Das nu wel fijn dat het niet eerder dan maandag wordt.

13. owja ik zat vanmorgen weer op de 37.0
    denk dat we weer de 7 heuvelen gaan bewandelen :p

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Senna, nog een knuff voor jou. Maar is zeker fijn dat je eindelijk weer eens een spontaan eitje had.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Misschien een ideetje dat je even niet tempt? Je komt er toch amper wijs uis...;)

Denk dat het je behoorlijk wat rust zou bieden!:)

16. bcloud

bcloud Niet meer actief

Hallooooo...

Ik kom ff weer buurten.. Paar daagjes afwezig geweest...
    Ik heb niet bijgelezen maar zit ergens mee...
    Moet t ff kwijt...

Zoals jullie op mn kaartje zien ben ik weldegelijk gaan bloeden 3 dagen... Maar mn temp blijft hoog.. Wie wil er ff kijken?
    Heb hier laatst iets gelezen van iemand die ook een dikke bloeding had en toch zwanger was... Wie het ookal weer was ben ik kwijt.. Kga ff rondkijken..

17. nou ik denk dat ik het gewoon doorzet want als de gyn ineens weer van gedachte verandert kan ik aantonen dat ik al die tijd netjes aan de afspraak heb gehouden.

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Testje doen,... dan weet je het he;)
    Wij kunnen ook niet in jou lichaam kijken meid.

Maar ik vind je temp niet echt hoog hoor, op die ene piek na is die echt wel lager als je zat voor je ongi. Hij kan ook pas voor je eitje wat zakken en daarna omhoog weer gaan....;)

19. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ik wacht gewoon verder.... :p tiktaktiktak.......

Mijn temp is nooit echt heel hoog... Kga vanmiddag testen...

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Had je beter al met ochtend urine kunnen doen;) Maar je bent over je nod, dus dan maakt t niet zoveel. Goef even je plas ophouden 2uurtjes minimaal en even niet drinken;)

ben beneiuwd!!:D

Deel Deze Pagina