Oke ja dat is ook zo het komt soms zo kwetsend over.. ook al is het niet zo bedoeld.. en daarom zei ik op de vorige blz ook, voel je niet aangevallen ( want ik bedoel het ook niet boos ofzo )
Ik ben zwanger!!!!! Vanmorgen echo gehad het zat me niet echt lekker.. Kijk maar in mn album... Tis pril maar het zit er!
Moon wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd&genieten Oh ik wist niet dat ze dat zo vroeg al deden/konden zien.
ricmar, weet jij dit? Mijn eitjes waren cd 6 1.0 en 1.2 en cd8 waren ze 1.4 en 1.7 groeien ze elke 2 dagen dan zo hard? Want dan zou die toch zo wel moeten gaan springen zul je denken.....(nouja posi zijn iig de test) zit nu cd 11 Dus als ze dan weer zo groeien dan zou de een nu 2.3 minimaal zijn en de ander 1.9
Dat was zo vroeg omdat ik 3 dagen dik vet gebloed heb.. Dus een ongi tijdens zwschap kan!! En omdat ik tot vorige week in de mmm zat..
bb eitjes groeien dacht ik wel geleidelijk door, maar krijg je geen fm meer verder?/ ik moest om de dag komen voor meten zodat we niets zouden missen. heb wel gehad dat test negatief was maar follikels waren groot en bloedtest wees wel een LH piek uit, dus wel eisprong maar geen duidelijke test. kan je niet vragen om betere follikel opvolging?
Omdat alle rondes mijn ovutesten posi aan zijn geslagen op de juiste tijd en ik geen pregnyll krijg doen ze de eerste 3 rondes op eigen gelegenheid. Dus dag 9 kijken en als ze dan groot genoeg zijn om te kunnen gaan spingen... dan groen licht voor ovutesten. Ik test 2x per dag (wat eink niet nodig is met de cb digi) dus kan m niet missen.... Denk morgen posi, want net een hele rekbare afscheiding.
Moontje gefeliciteerd meid!! super! Ik heb net een test gehaald van een vriendin, ( die weet alleen dat wij bezig zijn ) en zij had er nog 1 liggen...ze zei kom hem maar halen hihi... Staat toch ook echt weer een roze streep op! Spannend!! Maar nu twijfel ik of ik dn morgen direct test als ik zelf nieuwe haal.. Of juist gwn wachten tot dinsdag ochtend, al mijn testen zijn overigens wel met middagurine gedaan. Wil toch ook wel eens met ochtendurine zien... xx
bb ik kreeg ook niet altijd pregnyl zelfs maar 2 keer gehad, maar wel werden de eitjes gevolgd had een keer een follikel van 27 mm en pas daarna is hij gesprongen
Wow das een grote! Ach ik vind het wel best zo. Ik voel heel duidelijk mijn piek (en merk aan slijm) dus hij is nog niet geweest.... MIjn bm zit nu heeeel hoog en echte slierten... beetje buikpijn dus dat is teken dat t zo posi zal zijn ONE: Ik duim voor je meid, zou testje nu doen op dag van je nod... En dan met ochtend urine. Dan knalt hij vast
Thanks, hij is wel wat lichter dn de vorige, deze keer ook eind van de dag pas getest, en veel gedronken....maar duidelijk te zien ! en roze! Hoop dat t goed mag gaan..
Moontje wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! One, even afwachten nog of het toch niet echt nog een restje pregnyl is of een beginnetje baby. Spannend hoor! BB: ik las van de week dat de IUI doorgaat, spannend! ik voel me vooral lamlendig. niet erg misselijk, beetje moe.. maar vooral lamlendig. blegh. Mag onder controle bij de VK ipv gynaecoloog en heb met 12 weken weer een echo.
Zo ik was even weggeweest en meteen 2 meiden zwanger,Moontje en Shirley gefeliciteerd! One,spannend zeg! Hier mijn ongi gelukkig op zijn eind 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Goedemorgen dames. moon en shirley nogmaals gefeliciteerd. hier temp van 36.6 en vanmorgen een telefonische afspraak met de gyn ben echt zo nerveus