Hihi nee ik ben gwn heel relax (laatste paar rondes) Waarom zou ik me druk maken? Komt toch allemaal wel goed hihi... Vind het alleen spannend paar dagen voor nod.. verder niet echt meer
ik vind het ook echt ontzettend spannend voor jullie. hoop zo dat het raak mag zijn en dat het allemaal lekker blijf plakken.
Dankje meid! Maar ik ga niet meer teveel hopen, want je ziet het dan krijg je steeds die klap in je gezicht... En ga pas 14dpo proberen te testen deze cyclus. xx
Ja idd... Denk wel eens van, wanneer zijn wij nu eens aan de beurt na bijna 1.5 jaar bezig voor een kleintje.. Mja zo makkelijk is dat niet.. Als ik dat eerder had geweten,(heb ik ook al vaker gezegd) dan was ik cker VEEEEL EERDER met de pil gestopt... Mja..Nu maar duimen dat het ons ook snel gegund is.. Want soms zit je er idd wel even door, omdat je HET zo graag wilt!! En je iedereen maar zo.. in 1 wip zwanger word/ziet/hoort... x
ze zijn tevreden over de uitslagen van mijn testen enzo. alleen omdat ik volgens hun nog niet helemaal emotioneel uitgegroeit zou zijn vind Nijmegen het beter om nog een half jaar te wachten en dan in die tussen tijd wel om de 2 weken naar de psycholoog enzo. dat heeft de gyn met een psycholoog daar ff besloten heb dat beste mens nog nooit gezien of gesproken. Nou vind er komende week team overleg plaats en word ik dinsdag gebeld over een afspraak op de poli om te praten met die psycholoog erbij. Ik heb werkelijk waar alles gedaan wat van mij gevraagd is. - een plan op stellen ivm met heftige misselijkheid - persoonlijkheids onderzoek - om de 2 weken naar de psycholoog 2de lijns. wat willen ze nou nog meer doe alles vlieg overal heen. Nou heb ik de gyn in Nieuwegein gebeld daar was ik ook bekend en hoor ik vrijdag wat hij ervan vind. Lijk wel een gek alleen de meest loslopend gekke fokken maar aan en die kinderen eindige uiteindelijk in pleeg gezinnen omdat ze verwaarloost of mishandelt worden ( sorry hoor ben echt verdrietig)
dank je wel dames. we wachten nog maar even af wat verder overleg gaat doen. we hebben ook contact dan weer gelegd met nieuwegein even kijken wat hun ervan vinden.
Oke ik duiim en hoop dat je daar sneller aan de beurt bent! Is toch te zot voor woorden dat hun bepalen of jij toe bent aan nog een kindje..?!
ze beoordelen mij vanaf een papiertje die psycholoog daar. Ik zou niet weten wie het is wat zijn of haar naam is. Dus vind niet dat ze daar zomaar een oordeel over mogen vellen. nee maar wel een gesprek aan willen gaan zodat ze mij wel weer even af zullen vallen zoals het tegenwoordig gewoonlijk is. grrr word gewoon weer pissig
Ja idd ze kunnen je echt nie beoordelen van een papiertje. Ze kennen je geen eens! Pff zou me woordje daar wel ff goed doen als ik jou was. Jij weet zelf dondersgoed of je het aankan of niet toch? Grr idd rotmensen....
mij gevoel maar die van de mijn man zegt dit kunnen we het gaat goed met mij ga trouw naar de afspraken toe. heb alles gedaan wat ze me gevraagd hebben. wat willen ze nog meer????????/
Hey meiden, ik had beloofd om nu weer meer aanwezig te zijn, maar nu is m'n kleine manneke ziek. We hebben gisteravond alweer bij de HAP gezeten, omdat hij 40,3 graden koorts had en ik hem af en toe heel slecht kon bereiken. Hij reageerde heel slecht. Uiteraard eenmaal bij de huisarts had hij een opleving (zul je altijd zien). Vanmorgen urine van hem ingeleverd, maar hij heeft geen blaasontsteking. Hij heeft wéér een virus te pakken en moet dus gewoon uitzieken. In alle hectiek ben ik vanmorgen helemaal vergeten te vragen of het niet onderzocht kan worden waarom hij zo vaak ziek/koorts heeft. Dus dat de volgende keer maar even doen. Voor nu moet hij gewoon even flink uitzieken. Gelukkig zit hij nu niet meer boven de 40 graden koorts. Wel drinkt hij bar slecht en eet hij ook nauwelijks... Daarnaast hoop ik ook snel bericht van Vodafone terug te krijgen, omdat mijn laptop (die ik bij mijn mobiel heb gekregen) een heel stuk met dode pixels heeft. Aangezien er een wettelijke garantietermijn van 2 jaar is, zijn ze verplicht óf een nieuwe laptop óf een reparatie te doen. De dode pixels breiden zich steeds meer uit, waardoor het niet lang meer zal duren en ik niks meer met m'n laptop kan. En dat is op z'n zachtst gezegd niet handig, aangezien ik altijd internetbankier én ook voor 2 online magazines schrijf, dus zonder laptop kan ik niet... Vandaar dus dat ik er nu weinig ben...