He BB wat raar, Nja je voelt nog niks aankomen dus das wel mooi ik duim voor je . Hier mooi 37.1 net als vorige dagen. Nu 5 dpo. xxx
Hey meis,Ja natuurlijk lees ik hier nog mee hou jullie natuurlijk in de gaten hoe het gaat met iedereen! Ja hier gaat verder alles goedVind het erg leuk dat we een meisje krijgen,was wel even wennen toen we het hoorde. Vooral vriendlief moet wennen want hij dacht dat het een jongen zou worden Zag dat jou temp was gezaktHopelijk morgen toch nog omhoog!
Hihi... dat is dan indd even wennen! Leuk hoor! Al namen bedacht? en DE Naam al hgekozen? Ja temp gezakt, snap dr echt niks van, waarom zou dat? nod is pas over 2 dagen en was de laattse 8(!) rondes zo netjes lf van 14 Normaal voel ik t ook al aankomen, nu nog niet.. Ben bang dat het ineens patsboem komt dan ofzo... ricmar, wat spanennd zeg. Je gaat ook hard joh
onewish we willen het niet weten dus ook volgende week moeten we even ons hoofd weg draaien, maar zelf heb ik het idee dat het een jongen wordt, maar vraag me niet waarom.. Ik blijf voor jullie allen duimen Kim een meisje wel leuk, je zus een jongen wat zullen opa en oma blij zijn
hier geen ongi hoor... en ook de hele dag al geen rugpijn(ongi) Wel sinds de middag een heel raar gevoel in mijn buik... alsof ik heel veel buikspieroefeningen gedaan heb whahaha... wachten op je ongi is saai! Hoop alleen niet dat hij morgen komt, de eerste dag van ongi ben ik soms nogal kortaf en we hebben morgen bbq met heeeel veeeel mensen erbij hihi.....
Meid wat heb je toch een mooie buik! Lukt het allemaal nog zo met je werk? Dank voor de hoop die je voor me blijft houden
Ik sta er gelukkig niet alleen voor en heb hele lieve mensen die komen helpen. ben nu ook extra mensen aan het inwerken die het straks van me kunnen overnemen , het gaat immers wel gewoon allemaal door. wel doe ik rustig aan deze week bijv 2 vang akties gehad voor konijnen , dan blijf ik achter en ga ik niet mee vangen (bang dat ik val en ben snel buitenadem), maar zet dan in de opvang alvast kooien klaar met alles wat er bij komt kijken.
Bb ik had ook voor NOD pijn in de onderbuik voelde een beetje als of ik een schaaf plek had (branderig gevoel) aan de binnenkant van de buik, en tja zie
Oh? Oke! nou ja na zo een daling denk ik niet dat ik zwanger zou kunnen zijn. Morgen zullen we weer eens naar me temp kijken hoe is het met je? Alles rustig?
Dat is fijn, en zo kun je het ook beetje overgeven zodat je straks met een fijn gevoel van je rust kunt genieten.. Mooi werk wat je doet!! EN van me buik, nee dit voelt niet zo. Heb dit nog nooit gehad, voelt alsof ik 100 situps ofzo gedaan heb haha... Maar ook niet hele dag, soms. Zal wel weer iets nieuws nep zijn van mijn lijf. Tjah na zo lang bezig moet je toch iets nieuws verzinnen om het leuk te houden **zwaait terug naar seth, hoe is het met je blaas?**
Hoi lieve meiden, ik zat vanaf 7.00uur alweer wiebelend op een stoel... gister avond net toen ik bedje in wilde kruipen ongi rugpijn gekregen en echt METEEN erna ongi geworden.... dus pilletje op en heerlijk geslapen Nu weer snel pilletje op en hopen dat hij snel gaat werken we hebben vandaag erg druk dagje....!! (en morgen ook) xxx