Ik voel me ook niet superfit , heb me toch rare ongikrampen..spierpijnbuik. en dat al 2 dpo moet niet gekker worden. ik wil dit juist helemaal niet voelen! heb ook kloten geslapen.. heb een abcesje op me been/lies pffff! en dat doet zo'n pijn he! ik kan niet goed tegen hormonen namelijk had ik met de pil ook. en nu heb ik het de 1e keer weer. ik baal zo! Lopen alles gaat dan moeilijk/pijnlijk.. dus hoop dat dat snel weer weggaat, duurt meestal ook nog een paar daagjes. bahbah! xxx
ook al zo rot nacht gehad dus... blegh! Maar ik vind juist altijd fijn als ik dan al wat voel, weet ik later in de cyclus iig dat het niet van een zwangerschap kan zijn hahaha... ik heb nu zeer op de plek waar men blindedarm zou verdenken hahha... met buik intrekken. Zou dr onder lopen een spiertje gescheurd zijn? Zijn net namelijk 30min rond gegaan met hondje
kim hoe'st met jou? al beetje aan t oefenen.... met je neefje..? Toch wel bijzonder dat jullie kindjes dalijk zo opgroeien....
Seth,ja hier gaat het wel,ben van zondagmiddag tot maandagochtend opgenomen geweest in het ziekenhuis.Ze dachten dat ik vroegtijdige weeën had,dit bleek achteraf voorweeën te zijn.En vandaag ben ik jarig! Ja zeker ben ik aan het oefenen hihiHeb hem al is in bad gedaan(was best wel eng hihi) luier verschoont en aangekleed. Vinden wij ook inderdaad! Hoe is het verder met jou!
tjeetje.... doe rustig aan hoor..!!!!!! (hoe moeilijk dit soms ook is....!!) Gefeliciteerd met je verjaardag... hier... alles goed...!!
even vluchtig berichtje van mij moet zo L.otte halen van school. mijn ovulatie testje begint donkerder te worden hij is er nog lang niet maar vorige dagen was streepje zoeken en nou echt duidelijk te zien
hihi seth.. denk niet dat het nodig is. Maar ik wil (als temp morgen hoog is) pas donderdag testen want vroige ronde had ik ineens een lf van 15.... kim, leuk een neefje en nu jij!!! Rustig aan doen lieverd
iejl meiden.... ik heb iets vies! Geel afscheiding in mijn inlegkruisje zal ik dan toch iets verkeerds ofzo aan mijn buik hebben?
Gelukkig mijn been doet nu al minder pijn! hij is al bijna weer weg! oeff!! Nog wel steeds die rare buik... BB spannend hoor meid!! volgens mij ben je gwn zwanger hihi kim wat leuk een neefje , en gefeliciteerd met je verjaardag! Senna yes! hopelijk snel je eitje.. xxxx
even gauw berichtje van mij de gyn wil perse een gesprek met ons en met hun psycholoog erbij op 29 sept. ze gaan de huisarts en ook nog de psychiater nog keer bellen. Heb zelf de huisarts al gesproken en mijn gevoel hierin uit gelegd en heb vreselijk zitten huilen. dat ik nog aan mezelf ga twijfelen ook nog.
word er gewoon niet goed van. ik lijk wel als of ik 1 of andere debiel ben die eigenlijk vast hoor te zitten. voel je je eindelijk goed en heb je aardig rust tussen je oren nou net deze week niet natuurlijk zullen hun het wel verknallen voor je
Ja idd begrijp je gevoel wel... Maar jij weet dat je geen 1 of andere debiel bent toch? En ik zal dat hun ook duidelijk maken dat je het gevoel hebt dan hun dat denken en een soort van jou leven bepalen of je nog een kindje mag krijgen of niet... ik vind dat echt heel erg, daar hebben hun toch niets over te zeggen ?
hebben ze zeker niks over te zeggen. maar omdat ik pcos erbij heb dus op de gyn ben aangewezen wegens het spuiten. als ik de gyn niet nodig had gehad ik der ook niet opgezocht. Ik heb aan alles wat zei vroeg voldoe ik aan en nog is het niet vervoldoende
Nee idd... Gwn bij de volgende afspraak zeggen ik doe alles wat jullie mij vragen en wat krijg ik ervoor trg niks! hun moeten zich ook aan hun afspraak houden! Jullie willen nog 1 kindje en doen hun zo moeilijk terwijl jij alles doet wat ze vragen... pff kan dr echt boos om worden....
@ BB en One: ik duim enorm voor jullie mee hoor!!! Ik hoop het zo voor jullie! @ Senna: Lieverd, ik ben het met de meiden eens. Ga maar eens flink op je strepen staan bij dat gesprek! Ik denk dat ze dat daar echt eens nodig hebben en maar eens even goed naar JULLIE moeten gaan luisteren. Je doet het zo goed, en je doet zo je best, dus daar mag best eens wat voor terug gedaan worden... Hele dikke knuffel voor jou lieverd, helemaal in deze moeilijke tijd... Hier lekker een weekje vakantie. Gisteren m'n moeder geholpen met mijn eigen huishouden. Hebben onze slaapkamer even flink aangepakt. Vandaag flink met de was bezig geweest en nu staat het eten in de oven voor nu nog 30 minuten. Straks lekker boekje lezen en de auto wegbrengen. Onze uitlaat is lek, dus ik zal even vragen of hij eerst wil kijken wat eraan gedaan kan worden (qua goedkoopste oplossing), voordat hij daadwerkelijk wat doet. Wil ik weten qua kosten namelijk. Zoonlief is gelukkig weer beter en die ga ik zometeen lekker ophalen van het kdv... Menstruatie is hier nog steeds niet aanwezig...
Senna idd wat Mvj zegt kom aub voor jezelf op en sta op je strepen! mvj oke lastig he mijn uitlaat was ook lek in de bocht voorin.. ben trg gegaan naar de garage waar ik hem had gekocht dus hij heeft t even laten maken.. dichtgestopt met wit spul ze konden het daar in die bocht niet lassen. was alleminium ofzo..? nja lassen was goedkoper iets van 35 eu ofzo. ik weet niet voor hoelang dit gaat werken, maar moet wel een nieuwe uitlaat onder..we zien t wel.. bij mij zou t 120 eu wezen nieuwe uitlaat en maken. haha leek nergens naar kom ik aan in suzuki alto met vette moter geluid hhahahaha... wanneer mocht jij nou naar de gyn? xxx
@ One: ik ben al bij de gyn geweest. Ik moet 12 oktober naar de fertiliteitsafdeling en moest ook weer bloedprikken voor mijn schildklierwaarden. Deze is nu wel goed. Na 2x slecht is hij nu ineens goed... Snap er niks van, dus ik wil er nog wel even achterna bij de huisarts om te vragen hoe dit kan...