Hoi, ik zit nu op 6dpo en heb sinds 3 dagen dezelfde temp. 36.8 hij gaat niet omhoog en ook niet laag. Zou dat wat betekenen of toch nog af wachten. Kan inprincipe woensdag al testen...
helaas zegt het niks..... en woensdag is het pas 10dpo.. ik zou zeker tot 12 maar beste tot 14 wachten hoor meid
Meryem81, ik sluit me aan bij de andere dames! Hier lijkt het alsof mijn ongi nou eindelijk doorbreekt. Ik vloei al af en aan 2 weken. Er is al van alles voorbij gekomen en dan is het weer weg. Maar nu heb ik echt buikpijn en heb ik toch echt helderrood, als is het niet veel. Hopelijk breekt het door, dan kunnen we weer verder. En ohja ben trouwens ook begonnen met de Etos zwanger worden pillen.. Wat een grote dingen! whaa.. ik hou al zo van medicijnen slikken..
kijkt even naar jou kaartje** of je hebt nog geen eisprong gehad? je temp is steeds eigen lijk nog niet echt hoog vergeleken met je vorige kaartje... ik heb deze ronde ook een hele lange cyclus,tussentijdse bloeding...& ei op dag 40! terwijl ik normaal rond de 30 dagen cyclus zit...ei dag16/17 xxx
Ik word er echt niet goed van, maar deze rondes zijn wel bekend hier helaas .. Nog steeds buikpijn en op het vloeien na is het nog steeds niet doorgebroken.. Aankomende week de huisarts maar eens bellen. Heb de vorige keer ook een paar keer primolut gehad van de huisarts toen ik bleef vloeien. Nog steeds hoop ik dat het doorzet. Als ik nu ongi word, kan ik mijn eisprong ook niet spotten want ik heb het een aantal dagen overgeslagen en volgens mij is dat zon 14 dagen geleden.
Nou, ik ben er ook niet helemaal over uit of ik nou een ei heb gehad op de dag dat FF aangeeft of toch op dag 33. Op dag 29 had ik een zo-goed-als-positieve ovulatietest. Doesn't make any sense..
Als ik zo naar je kaartje kijk unox, denk ik ook dag33 maar dan snap ik je test van nu niet? hij kan nog wel iets donkerder hoor! maar dan nog vind ik hem vrij positief! xxx
Mijn temp. was vandaag 37.0 en zit op 7dpo. Weet iemand wat het inhoud??Want heb drie dagen achter elkaar 36.8 gehad en nu 37.0.