onewish, ik denk idd dat je ei ook nog niet geweest is, niet dat ik twijfel aan je gyn ,maar heb wel al meegemaakt dat men zei dat er een ei zat maar dan bleek het een cyste te zijn, maar je temp moet nog omhoog, dus blijf klussen!!
Oh one, dat verklaart dan misschien ook je nog lage temp nu! Wel jammer... ik zat stiekem al te hopen pregnyl al meteen?? Jeetje waarom?
ook hier even een berichtje zodat ik ben geabbonneerd. Ik ben hartstikke ziek, vannacht en vanmorgen overgeven, zweten, koud, warm, koud, warm, hoofdpijn.. Dus ook niet getempt. Nou ik ga weer op de bank!
Fijn dat het achter de rug is BB! One, huppekee, aan het werk jij hier vandaag een lichtere ovulatietest dan gister. Waarschijnlijk gistervannacht mijn eitje geweest, dat vermoeden had ik al wel, hoewel er minder duidelijk een kramp was dan eerder. Maar goed, niets is zeker tot ik ongesteld kan worden en dat kan nog wel even duren... Eerst moet die temperatuur nog omhoog. Vanmorgen was hij nog 36,5.. dacht ik.
@ Onewish: spannend hoor... Ik ben benieuwd. Lees het zo . Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig was hoor. Ben benieuwd hoor... Ik duim voor je dat hij zeer snel gaat springen... Moet je nog komen om te kijken of hij gesprongen is? @ Kim: gaat redelijk, vandaag een aardige dag gehad qua eten en drinken...Ow meid, beterschap hoor. @ BB: hoe voel je je nu? Jeetje meid, mooi vlot die eisprong na de HSG hahaha. Nou veel succes morgen met de samenlevingstest . Moet je vanavond tussen 23.00 uur en 24.00 uur knutselen? Klopt idd dat die symptomen erbij horen. Heb ik inderdaad ook allemaal gehad... @ Seth: whahahaaha geweldig... "kijkdoos".... @ Meha: beterschap meid! @ Unox: ik duim voor je hoor meid!!! @ Hier: Vanmiddag voelde ik een beetje drukkend gevoel onderin zeg maar en dat trok door naar mijn rechterlies en bovenbeen. Wat zou dit kunnen zijn? Iemand enig idee? Ik heb de gyn gebeld maar de verwijzing is er nog niet. Vanmorgen toen de huisarts gebeld en gevraagd of ze hem nog een keer wilden faxen. Dit wilden ze wel doen, maar eind van de middag nog steeds niet aangekomen. Dus morgen ga ik weer bellen, dat ze hem maar klaar moeten leggen. Ik heb al een afspraak voor 21 juni, dus dan kan ik hem dan zo meenemen...
one... benieuwd wat je temp gast doen alssie echt springt.... wel fijn dat je nu ii wat weet..... pregnyl.. joh....?! meha beterschap!! mamavanjoshua.. ovulatiepijn????? geen idee hoor, maar lees wel eens dat vrouwen het zo beschrijven.... hier.. ik zit volgens FF ook op 14dpo.... al denk ik dat ik ook een "nepei" heb gehad... misschien dat dat rozeverlies door ei was.... mn borsten voelen wel als na-ei... maar hoe dan ook.. FF houdt me op 14dpo... grrrr.... leuk dat tempen... maarja morgen maar weer toch..??
he sethje... zie je steeds vaker hier voorbij komen, maar temp je voor een 4e kindje, of om inzicht in je cyclus te krijgen?
inzicht..... ben nog steeds niet ongi geworden..... en mn hormonen lagen overhoop....(veel te laag vrouwelijke hormoon) dus moet iig na 3 maanden (als dingen niet regelmatig worden) bloedprikken of er niets aan de hand is... (vervroegde overgang??)
@ Seth: ik heb echt geen idee. Heb dit nog nooit gehad. Heb er nu ook geen last meer van. Ik denk dat het zo ongeveer een uurtje tot anderhafl uur heeft aangehouden... Misschien maar eens een testje doen zometeen? Ow jeetje dat klinkt wel heftig zeg... dat je dan moet prikken op vervroegde overgang...
nouja... het had erger kunnen zijn natuurlijk...... bedoel... ik heb 3 kindjes..... moet wel zeggen dat ik de woorden dat iedereen het te dicht op elkaar vond/vind... wel even naast me neerlegde toen ik het hoorde... nu wist de huisarts niet of het extreem verlaagde hormoon wellicht veroorzaakt werd door de bv...maar prolactine was normaal. het schijnt niet geheel bekend te zijn, hoe toch alle hormonen werken.... moet zeggen dat mn oma met 32 jaar niet meer ongi werd... dus tja... zelf zou ik even een testje doen ja..
Ik heb inmiddels een ovu-testje gedaan, maar negatiever dan negatief als dit kan niet whahaha. Echt omo-wit, daar waar ik de vorige keren nog een heel licht streepje had, is het nu echt omo-wit... Ach, maak me er nu ook even niet al te druk meer om... 21 juni naar de gyn, dus we zullen het zien...
Whahahaha ja inderdaad... Maar moet wel eerlijk toegeven dat ik vanmiddag wel ff dacht: zal dit het gevoel van een eisprong zijn???
Soms heb ik met eisprong steken in mijn onderbuik. Steekjes en krampjes. Soms heel duidelijk, soms wat diffuus.
Ik voelde vanmiddag echt een beetje drukkend gevoel (extra dan wat ik al had/heb) met wat steekjes aan de rechterkant, onderin en dat liep door tot aan mijn lies en bovenbeen...
Ja pregnyl zij die , weet ook nog niet precies hoe en wat dat zal ik de volgende keer wel verder horen. Hij wou eerst wachten tot ongi en dan follikelmetingen en pregnylspuit ?
Nou, niet echt als ongesteldpijn. Niet exact hetzelfde. Het is -bij mij- plaatselijker, steekjes. Ongesteldheidspijn heb ik eigenlijk niet zo. Van wat ik me kan herinneren is dat dat veel diffuser is en meer door de hele onderbuik zit. ei-pijn is anders.
Wil iemand even op mn kaartje spieken....? (de uitgevinkte temps, zijn omdat ik toen nog veel bv gaf... maar maakt voor het kruis niet uit.. )
Moeilijk Seth. Wat denk je zelf dat je lichaam doet? Je temp heeft wel de stijgende lijn weer te pakken.