@Senna, ow ok, ik snap niet dat gyns dingen aanpraten. Vind het ook niet kunnen. Hun werk is om het gewoon bij de feiten te houden. Goed dat je zelf de stap hebt genomen om naar zon poli te gaan. @onewish, zat nog even te rekenen, maar zelfs uitgaande van de 2e posi test op dinsdag zitten er nog 72 uur tussen dinsdag en vrijdag. Hmmm verwarrend allemaal zeg lol
er werden dingen laatst bij het gesprek bij gehaald die niet eens iets met een toekomstige zwangerschap te maken hadden of hebben gehad. Volgende week weer gesprek in Nijmegen met die psycholoog die erbij zat en ga dit ook aankaarten
Goedemorgen dames Temp weer gelijk gebleven. Geloof nu niet echt dat mn ei geweest is. Wat denken jullie? Wij gaan naar de efteling vandaag. Morgen ook nog een vrije dag en dan weer aan de slag op kantoor. Fijne dag allemaal!
Nou hier mijn tempkaartje, temp vanmo niet veel gedaan... Zal wel weer zo'n alpengebergte krijgen net als vorige maand..kortom: weinig vertrouwen in dat het deze maand gelukt is... Ik ga FF maar volgen en dag 12 aanhouden voor ei, dan kan ik ook nooit te vroeg testen, dus mijn nod is nu niet de 19e maar de 21e.
zou best kunnen dat ie wel geweest is, al zou je wel wat meer stijging verwachten onderhand..morgen ff afwachten... have fun!!
Goedemorgen meiden. Temp hier 36.44 en zal zo de Puregon gaan spuiten. Verder zo met zoontje naar de psz en vanochtend ben ik hulpmoeder. Dus ben er vanmiddag pas weer. X
Check out mijn fotoalbum.....kaartje van zwangerschap van mijn 2e en tempkaartje nu.....loopt hetzelfde!!
Hey angel ik snap ook niets meer van me kaartje hoor. Als ik invoer 37,1 dan geeft hij aan op woensdag me ei. Maar als ik gister 37,1 invoer en vandag 37,1 dan geeft hij geen kruis aan. Dus ik houd nu gewoon gister 37,0 aan want dat klopt volgens mij met ei vorige week!
Ja ze lijken wel op elkaar, maar dat zegt niks hoor! kijk mijn kaartjes maar in album, ze verlopen altijd anders, en er is niks over te zeggen van te voren. xxxx
Ja maar mijn kaartjes lopen gelijk en DAAROM vrees ik dat mijn ei ook nog een dagje later geweest is zoals je op mijn zwangeren kaartje kan zien was ik wel op tijd met onze klusjes dan? Dag 12 was laatste keer, dag erna DENK IK nu ei...ivm BMM laag (net als op zwangerenkaartje) maar die dag ervoor dus voort laatst geklust...dag erna hoofdpijn en nu nog steeds dus geen zin meer gehad in klussen..