Maar mijn kaartjes lopen soms ook gelijk hoor, denk gwn puur toeval Ik maak me niet zo druk meer om die temps en kaartjes.. Maak je jezelf alleen maar stressig mee. (sorry maar bedoel t goed hoor)
Klopt ook helemaal moet ik ook niet doen en ik had het mezelf nog zoooo voorgenomen he...en zie.....pffffff...grrrrrrr haha
ja he irritant he... mja....we gaan het zien...ga mezelf niet gek maken!! (doe mijn best iig) Vorige maand voelde ik alles wat je maar voelen kan en dus niet zwanger, dus maken de kop niet gek!
ik had dat ook hoor vorige maand dat ik van alles voelde maar er was niks. Maak me kop nu ook niet meer gek. Ik schrijf wel alle kwaaltjes op mocht ik dan niet zwanger zijn kan ik het vogende ronde vergelijken zeg maar. Wij zijn af en toe al wat aan het kijken voor namen. Maar vind het wel moeilijk hoor! Hoe heten jullie kindjes en waar houden jullie van korte, lange, aparte of simpele namen. Ons zoontje heet Déan spreek je uit als Dee-an! Kort stoer en apart je hoort het niet vaak. En voor een jongen zouden we ook graag weer een soort gelijke naam hebben ook apart en kort. Maar korte namen worden best veel gebruikt. Zoals roan, leon, sem. Enzo die hoor je zoveel dus dat vind ik dan ook weer niet leuk bij Déan. Dus voor ons word het een hele klus hahah wel leuk om er weer over na te gaan denken!
Hihi uhmmm moeilijke vraaag! wij beide hebben allebei een buitenlandse aparte naam dus ons kindje willen we ook wel een mooie aparte naam geven... bij ons ook erg moeilijk dus wij hebben al wel een paar namen in gedachten maar welke t word weten we echt niet en misschien veranderd het nog wel allemaal want ik ben een echte twijfelaar hihi xx
hahah ja idd zo denk ik ook hoor one! Hoe heten jou kindjes en hoe oud zijn ze?(als je het niet wil zeggen begrijp ik dat hoor) Ons zoontje is bijna 17 maanden~~
Ik hou de namen v mijn kindjes graag even van de site maar zijn engelse/amerikaanse namen. Mocht ik zwanger worden, krijgt deze kleine een nederlandse naam, toevallug voor jongen en meisje en we zijn al klaar ja haha
Uhm nee eigenlijk niet...ik heb beide kindjes van mensen van tv/film... En deze zijn wel van internetsites gehaald, ik las namen voor en ineens was het bij jongen en meisje: JA!! Weet alleen niet meer welke..
hihih leuke bezigheid ja. als weten wij het voor de volgende nog niet wij wachtte altijd tot we het geslacht wisten maar ben niet zo van de moeilijke namen hahhaha
Het was zo grappig, ik zat met mijn iphone op internet op namen sites en noemde wat rijtjes op...en ineens zaten ZE ertussen! Zo raar haha...
hihi oke! jaa wij waren ook snel uit een jongensnaam , maar nu twijfelen we toch meisjesnaam vind ik toch moeilijker...