Morgen. @yasmin, wrom haal je je slijmpies weg dan? je had ze toch wel echt? Nou ik denk einde verhaal hoor...Slechte 0,2 omhoog vandaag...had ik vroeger ook in mijn kaartje, precies hetzelfde en toen wast niet goed. Mijn temp had nu bij zwangerschap al boven 36,9 moeten zitten......
Omdat ik me afvroeg wat ie aan zou geven puur op basis van temperatuur... Ja ze waren er ook echt. M'n temp is vaak vrij snel op 36,8 net na ei en nu begint het nu pas in de buurt te komen Je kent je eigen tempkaartjes natuurlijk het beste... hoe lang is je lf normaal? Want nu wil je natuurlijk snel ongi worden en door gaan naar de volgende ronde
hey meiden ik heb me temp lijstje aangepast dit omdat ik me in ene bedacht dat ik gister ochtend wel geplast had en voor het plassen was ik ook 37,1 net als vandaag! Dus ik blijf stabiel! Maar meiden even een vraagje, als je tempt ben je dan eind van je temp kaartje dus na eisprong altijd even hoog als de andere maanden kwa temp an bedoel ik.??? Ik had namelijk vorige maand steeds 37,2 37,3 en daar ben ik nu nog niet 1 keer opgeweest! Hoop dat iemand mij daar antwoord op kan geven! Want ik ndek steed ik ben pas zwanger als ik boven die 37,3 zit! Ohh wat was ik gister beroerd zeg willen jullie niet weten en buikpijn! Nou maar afwachten of ik dat vandaag ook heb! k heb wel een beetje test drang! GRRRRRRRRRRR Baal ik van want ik zou mezelf niet gek maken! En al helemaal niet voor nod testen! Ik ga dat ook echt niet doen maar vidn het wel moeilijk!
oh trouwens, in nod topic niet geantwoord mamavand, maar nee hoeft niet hoor....bij de 1e had ik heel andere temp dan bij de 2e...wel boven 36,9 beide, maar toch heel verschillend...
Goedemiddag meiden. Hier vanochtend weer een temp van 36.43 en verder niet veel bijzonders. Wel vanavond de Pregnylspuit, ben benieuwd hoe die gaat met mengen en zelf spuiten. One, ik heb eigenlijk even een vraagje voor jou, ik heb op zondagochtend om half 10 dus de IUI. Maar 's middags vanaf half 2 hebben we familiedag met een rondleiding van 1,5 uur door het bos wandelen en na de tijd een etentje. Dan ongeveer half 8 afgelopen. Hoe voelde jij je na de IUI en zou jij in mijn situatie naar de familiedag gaan?
ik had nergens last van na de iui. En mocht ook meteen weer alles doen. (heb erna gewerkt) Dus gewoon gaan hoor meid. Wel lekker denk ik zelf zo wandelen! One had gewoon pech doordat ze de bmmond niet konden vinden dan is het ff allemaal wat pijnlijker.
hoi dames. sorry hoor heb niet terug gelezen heb z'n ontiegelijk pijn in de kop. Maar las iets over voelen na de IUI ik ben daarna gewoon gaan winkelen en keer ahaha
jah ben wat stiller overal.... t gaat wel. De ochtenden klote, de middagen redelijk op veel honger na....
hier gaat 't goed.. Mag eigenlijk niet klagen. Wisselend last van mijn bekken en rug, en 't kleintje heb ik al een paar keer gevoeld. Vroeg, maar het kan zegt de verloskundige.. dat zal dan wel. Het kriebelde zo hard dat mijn eerste reactie 'terugjeuken' was daarna voelde ik nog meer gebubbel en gekriebel. En ergens heb ik hetzelfde gevoeld net voor de 12 weken toen ik op bed lag, maar dat kan niet volgens mij, al houdt de VK vol van wel. Naja, hoe dan ook, nu voel ik hem/haar. BB; wat lees ik nou?! Twee zelfs, wat ontzettend leuk!!
unox: Ohh wat leuk dat je de kleine al voelt!! super!! lyanna: ja net wat bb zegt ik had pech dat ze met een tang kwamen voor de bm mond te pakken.... dus ik deed thuis gwn lekker rustig aan omdat t nogal beurs aanvoelde en rare buikpijn en bloeding... maar als jij geen last hebt daarvan en alles gaat goed dan kan je gwn naar de familiedag gaan hoor meid!!
@ IUI: ik kan hier ook niet bij helpen... @ de rest beni k ff kwijt :s... Sorry.... Hier vandaag weer naar de fertiliteitsafdeling geweest voor de cyclusanalyse. Ik heb 20 minuten moeten wachten voor ik aan de beurt was, maargoed dat is niet anders... Eenmaal binnen ging de arts meteen kijken. Het blaasje/eitje aan de linkerkant was iets gegroeid... Woensdag was hij nog 18 mm en nu was hij 20+ mm... nu moet ik dus zondag weer terugkomen om te kijken of hij gesprongen is of niet... Wij gaan dit weekend dus flink aan de klus... Op de ovulatietest is ook al een lichte streep te zien... duidelijker als ik ooit gehad heb...