Hey meiden, Idd me temp is mooi stabiel En echt meiden de vorige keer dat ik zo ziek was met boodschappen doen had ik die avond een test gedaan en ja ik was zwanger dus ik denk ook echt wel dat ik zwanger ben maar ik wacht nog even tot volgende week vrijdag als ik dan posi test mag ik maandag naar de gyn bellen en kan ik eind die week gebin volgende week voor echo dus dan ben ik 5,5 a 6 weken dus zouden we ook het hartje moeten kunnen zien!!!
Spannend hoor, zeker omdat je er zelf al zeker van bent dat je zwanger bent! Ik hoop t voor je duimen draaien! Ik heb ook 4 pendels voor deze maand! hoop dat ze gelijk hebben. x
@ mamavanD: ik duim voor je hoor! @ ONE: ook voor jou draaien mijn duimen... Hier optijd naar bed vanavond... morgen om 8.25 uur weer naar de fertiliteitsafdeling voor de cyclusanalyse... vanavond ook nog even aan de klus denk ik... en morgen misschien ook... maandag is manlief er niet, dus dan moet we het er nu maar even van nemen toch?
Hier ook Ik hou van Holland. MvJ, succes morgen en klusse!!! Wij mogen even niet en manlief moet morgen even handwerken.
Ik denk dat ik dan lekker onder de douche sta of de kleine aan het aankleden. Ik zie die kleine er al bij staan en zeggen: "Mama, doe je nouuu? " Hebben weinig tijd, want we hebben in ieder geval denk ik 35 minuten nodig met rijden en bij het lab te zijn.
Hahaha, nee ik niet... ja als manlief niet thuis is, dan lig ik op bed als ik Joshua op bed heb gebracht met m'n flaptoppie
Ik ga denk ik als Ik hou van Holland is afgelopen, moet morgen ook werken en om 8.25 uur dus al in 't ziekenhuis zijn...
@ Lyanna: hahaha ja dat moet manlief binnenkort ook doen, maar we moeten dus even kijken wanneer, want dan moet hij vrijvragen... Ik mocht manlief niet eens helpen (ivm bacteriën die 't zaad dan kunnen aantasten????)
Mvj, dan moeten we eigenlijk tegelijk. Wij moeten om 8.30 potje hebben ingeleverd bij het lab. De IUI is om 9.30. Trouwens werk ze!!!
Spannend hoor, zal aan je denken morgen... Om 9.30 uur zit ik al in de auto naar Arnhem denk ik... Dankjewel...
ach het idee is leuk. sorry he ben beetje liederig ahahahah. kan vandaag echt zeggen na woensdag van he he ben weer op aarde geland ofzo ahahah
Ja heerlijk is dat he? Je word nu eindelijk serieus genomen! En dat voelt goed. Dus dat is niet zo vreemd natuurlijk...