Haha, we hadden naar zwolle kunnen gaan he. We zijn bij Heerenveen, maar misschien mochten we ooit verder gaan wel naar zwolle. Heerenveen doet geen IVF, werkt samen met Düsseldorf. Wij wonen in de NOP.
Ooooow ok hihihi, dan hoop ik je hier in Zwolle niet tegen hoeven te komen (lief bedoeld hahahaha)...
Hahaha, nee ik jou ook niet. Liever dan ergens anders. Want dan hoop ik toch wel eerder zwanger te zijn en ik weet ook niet of we wel zover doorgaan.
Hahaha, nou idd... ik duim voor een eerdere zwangerschap... Hier duim ik nu vooral voor een eerdere menstruatie en daarna zwangerschap (of nu natuurlijk meteen zwangerschap hahahaha)
MvJ, dat hoop ik ook voor jou. Dat je eitje nu gevonden wordt en gelijk een positieve test!!! Duimduimduim.
Succes lyanna!! en hoe is het gegaan meid?? wij hebben gwn die ochtend in t ziekenhuis in de wc t potje gevuld hihi ( nja manlief dan he ) hier weer mooie temp 37.2 xx
one spannend kaartje. ik hoop zo dat enkelen van jullie nu op roze mogen, het wordt wel tijd.... ik verlaat zo weer de lounchebank en dan is er weer plaats voor een andere zwangere
Hallo iedereen , Ik ben nieuw hier heb twee kinderen en ben nu voor een derde bezig. Ik wist niks over temperaturen tot ik dit forum tegen kwam. Ik moet 18e ongesteld worden en heb nu twee dagen getempt. Gisteren 37.4 en vandaag 37.2 wie kan me meer info geven ? Groetjes mooioema
Hay Je moet eigenlijk als je net begint met tempen de 1e dag van je cyclus beginnen, wij houden het bij op Fertilityfriend.com Als je daar dan elke dag je temp invult geeft hij vanzelf een kruis aan wanneer je eisprong is geweest en wanneer je temp 3 dagen nadien hoog blijft.. En voor t beste resultaat met tempen smorgens op hetzelfde tijdstip blijven tempen, dus direct als je wakker bent en rectaal. x
HAi meiden Hier ist over denk ik zo... Temp gezakt naar 36,6 en dat pas 9 DPO... zelf denk ik dat ik zelf gelijk had en niet FF en dat mijn ei wel 2 dagen eerder was...dus dan zit ik nu op 11 DPO en dan ist normaal dat mijn temp zakt...
Ik vind je temp nog aardig hoog hoor angel! duimen draaien hier nog steeds voor je !! wat vind je van mijn kaartje? lijkt wel triphasic pattern? xx
Oke dank je wel voor je informatie , dus nu zegt het niks ? Ik heb het wel gedaan op me vruchtbare dagen !
Oke dank je wel ik wacht het af en dan als ik ongesteld ben of word temp ik vanaf begin :d . Ingewikkeld allemaal hahaha
als ik zwanger ben zakt mijn temp niet, alleen met innesteling mop, dus dit is geen goed nieuws.... Ik ken dat triphasic pattern niet?? Had ik dat ook in mijn zwangerschap dan? (zie mijn fotoalbum)