Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by kim1990, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Unox

Unox Fanatiek lid

Feb 28, 2011
    1,205
    1
    38
    Gelderland
    BB: ik snap! JIj ook het aller aller beste en ik duim in januari!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    BB jammer maar wel begrijpelijk, hopelijk meld je snel leuk nieuws

3. koppel

koppel Niet meer actief

Hoi Meiden,

Daar was ik weer even.
    Ik zou het fijn vinden als jullie even naar mijn kaartje konden kijken?
    Volgens FF zit ik nu ineens op dag 4 pdo. Maar volgens mij is dit veeel te vroeg.

Weten jullie of ik een Vip abbo nodig heb bij FF om mijn kaartje naar jullie te sturen? Want ik krijg de link niet te pakken?

4. Unox

Unox Fanatiek lid

Feb 28, 2011
    1,205
    1
    38
    Gelderland
    Koppel, je hebt geen VIP abbo nodig. Ik weet ook niet hoe het wél moet hoor, dus aan mij heb je wat dat betreft niet zoveel :-$ Ik heb eea geprobeerd via de handtekening bij instellingen. Als je daar dan bij 'link' de link invult van FF dan verschijnt ie onder je naam. Maar daar heb ik ook heel wat voor moeten prutsen voor ik het goed had *Schaam*

En nog een foto om het af te leren. Bovenste van gister, onderste vandaag.

5. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Koppel:
    Bovenin , Sharing , Setup, get sharing code buttons, bb code
    en die in je handtekening plaasten :)
    xx

6. koppel

koppel Niet meer actief

Volgens mij is het gelukt ofniet? Ik kom er iig nu zelf wel als ik erop klik.

Maakt het wat uit, als je 2 uur later temperatuurt als normaal?
    Ik temperatuur vaak doordeweeks om 6 uur en in het weekend om 8 uur.

7. Unox

Unox Fanatiek lid

Feb 28, 2011
    1,205
    1
    38
    Gelderland
    Een lastige Koppel.. Te zien aan het stippelkruis weet FF het ook niet zeker. FF geeft meestal een kruis (bij anderen.. niet bij mij) wanneer de temperatuur ineens 3 tiende stijgt en hoog blijft. Aangeizen je een dag hebt gemist of niet hebt ingevuld en op een later tijdstip hebt getempt is hij misschien niet zeker. Even afwachten wat hij doet rond de dag waarop jij zelf je eisprong verwacht. Voel je hem duidelijk?
    Wat FF ook meeneemt in de berekening van de eisprong is de afscheiding die je hebt en hoe dat eruit ziet. Is het waterig of elastisch dan ben je 'vruchtbaar'.

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Zag dat je ongi was geworden balen zeg!!

Het is erg begrijpelijk dat je weg gaat.

Rust kan heel veel doen,wil je heel veel succes wensen en hoop snel te lezen dat je zwanger bent!

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

May 2, 2010
    2,559
    0
    0
    *Breekt in*

@BB: Ik ben jullie ook nog steeds aan het volgen en ik wilde je heeel veel succes met alles wensen. Hopelijk komt het bedrijf van je man snel van de grond en kan je snel melden dat je zwanger bent van een prachtig wondertje. Het ga je goed en ik wens je niks dan goeds!!

@Onewish: Word weer spannend bij jou meis, ben benieuwd

*Breekt uit*

10. meha

meha Actief lid

Jul 30, 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee ikke81 ;)

BB, ik ken je nog niet zo goed, maar jammer dat je weggaat, maar erg begrijpelijk. Ik hoop dat we je toch snel terug mogen zien met goed nieuws! Succes!

Mamavanj.. zelfs provera helpt niet? Wow zeg.. Ik hoop echt voor je dat je snel ongesteld word!

One, spannend zeg!

Unox, ook spannend voor jou.. Eerlijk gezegd zie ik echt niet veel op de testen. Ik zou gewoon even wachten tot 14dpo.. dan weet je het zeker.. Niet negatief bedoeld hoor ;)

Hier mooi ongi.. ben er best wel blij mee.
    Hopelijk nu weer een mooiere ronde.

11. koppel

koppel Niet meer actief

Dankje Unox!

Ik voel mijn eisprong helemaal niet en normaal merk ik ook niet veel aan mijn afscheiding. Gister heb ik wel getemperatuurt alleen nadat ik al was opgestaan. En het kwam echt totaal niet overeen met de rest van mijn temperaturen dus heb hem maar niet ingevuld. Volgens mij was het namelijk 36.4 en zo laag heb ik nog nooit gezeten.

Als ik uitga van de cyclus vorige maand (dus 33 dagen ofzo geloof ik) dan zou ik donderdag mijn ei moeten hebben, maar ik heb nog steeds geen rekbaar slijm. Dus ik zie het wel hahaha. Iig bedankt voor je reactie! Als ik nu weer omhoog ga he? Dan is het wel zeker dat het mijn ei is geweest toch? Ik heb namelijk wel eens gehoord van een day 4 pdo dip?

12. meha

meha Actief lid

Jul 30, 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koppel, ik zou ook even afwachten wat je temp morgen doet. Het kan nog komen je ei idd. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

En tempen is het betrouwbaarste elke dag op het zelfde tijdstip.

13. debende

debende Bekend lid

Dec 14, 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    *** zwaait even naar iedereen****

in het bijzonder BB, sterkte met jullie bedrijfje. en die rust is hier ook goed neergestreken, bevalt me goed. hopelijk voor jullie hierdoor snel goede berichten;)

14. koppel

koppel Niet meer actief

Morgen iedereen!

Nou vandaag zat ik op de 36.5 weer (redelijk normaal). En mijn kruis is ook weg. Ik merkte vanmorgen wel dat ik wat slijm had bij het afvegen nadat ik geplast had, maar als ik bij mezelf na binnen ga is het gewoon weer hartstikke droog. Toch heb ik maar een Low neergezet. Ik ben benieuwd wat de komende dagen gaan doen. Ik zal iig meten op dezelfde tijden.

15. Seth

Seth Niet meer actief

bb...
    heel jammer..... maar wel heel begrijpelijk.....

unox...
    tja.. ik heb niet meer zo'n vertrouwen in "vage streepjes".....
    maar ik wacht in spanning af op je duidelijke test.... :)

uhhhhh.... rest...
    ben t al weer kwijt.... en staat hier iemand zowat te huilen die gesmeerd moet worden.. (waterpokken..)...
    dus later.... kom ik weer ff spieken...

dus invullen die temps.. :D

16. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hoi!

hier 37.2 vandaag/10dpo
    xx

17. Unox

Unox Fanatiek lid

Feb 28, 2011
    1,205
    1
    38
    Gelderland
    Ik geloof ook niet in een zwangerschap Seth, zeker niet als je er zo om moet zoeken. We zullen het zien. Morgen maar weer kijken. ;)

Ik wil proberen om zo'n vroege in handen te krijgen, maar ik hoorde bij de Etos gister dat ze de vroege zwangerschapstesten van de Etos uit het assortiment hebben gehaald. Maar of dat nou is omdat ze niet goed zijn ofzo.. geen idee. Lijkt me haast niet, want ze verkopen wel de predictor + testen..:D

Heb me ingesteld op een menstruatie en ik denk dat we in augustus/september met clomid gaan beginnen. En dan wordt het pas echt spannend :)

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Seth: oooooooooch de waterpokken... Heb je KidsClin? Dat heeft toen bij Joshua enorm goed geholpen. :D.

@ Unox: het blijft spannend meid... Ben zeer benieuwd naar je test morgen :D...

hier zijn we weer thuis. Joshua heeft vanmorgen buisjes gekregen en nadat hij wakker was, mochten we meteen weer naar huis. Het is allemaal goed gegaan, alleen zijn rechteroortje bloedde wat, maar dat kwam doordat hij aan die kant lag te slapen.
    Toen hij wakker was, eerst wat gedronken en een koekje gegeten en nog zijn papfles die hij vanmorgen niet mocht. (ja Joshua krijgt 's morgens nog een papfles, maar wel met tuit omdat hij het lekker vind :D )
    Daarna zijn we nog even naar de Action gegaan, om een cadeautje voor hem te kopen. Hij heeft een mooie puzzel gekregen. Hij is gek op puzzelen namelijk.
    Daarna meteen door naar huis en daar heeft hij meteen met de puzzel gespeeld. Nog even een broodje gegeten en toen heb ik hem naar bed gebracht, want hij was nog hardstikke moe van de narcose. Hij ligt nu nog lekker te slapen en ben benieuwd hoelaat hij wakker is.
    Hij heeft gelukkig nergens last van en alles is dus helemaal goed gegaan :D.

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ben hier net nieuw en ik temp al een aantal maanden.

Ik ben 36, getrouwd en een zoontje van 2. We zijn ondertussen al in ronde 18 beland (maart '10 Mirena verwijderd), sept een MA en in maart een vmk gehad. Februari cyclus gevolgd door gyn, leek allemaal goed bij mij. Ik heb wel cycli gemiddeld van 24 dgn en een lf van tussen de 9-11, dus redelijk kort. Wel 2 myomen, advies nog even proberen. Maar manlief en ik hebben afgesproken om in oktober afspraak te maken bij zkh en dan de MMM in te gaan.

20. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi Lyanna Welkom hier :)
    x

Share This Page