hohoi, @mamavd: wat jammer dat je weggaat, maar begrijp je heel goed! dikke knuf! @MVJ: wat een slecht nieuws zeg ik leef met je mee! je hebt al zoveel moeten doorstaan! ook een zeer dikke knuf voor jou! hier temp ineens heel veel gestegen!! en gistere avond toen ik ging plassen zag ik dat ik een doorkijkbare uitrekkende afscheiding had!! kan het voorkomen dat je na je ei nog rekbaar slijm hebt? of was mss gistere pas men ei? want ik zit nu op dag 32 van men cyclus, dat zou men cyclus deze keer echt wel zeer lang maken.. xx
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums6115-picture45537.html meiden wou toch ff de test met jullie delen, onderste 12 dagen na iui 14 dagen na pregnyl5000 x
Jaaaaa ik kan hem zien en dat vanaf de mobiel. Ik ben begonnen aan de provera. Ben nou onderweg naar het huis van mijn vriendin om spullen te halen. Ben stiekem toch wel nerveus aan gezien het niet goed haar met haar gezondheid.
thanks ricmar jaa ik ook hoor! hij was vandaag al ietsie donkerder, maar wil toch wel een knaller zien.. heb er wel een posi gevoel bij xx
ik blijf duimen en ik hoop echt dat je eerst iui resultaat heeft... mag je nog net naast me op de roze wolk komen zitten
One, je weet hoe licht de mijne begonnen en rustig aan worden ze elke dag ietsje donkerder...doe anders net als ik over 2 dagen een digi!!
Nee ik heb nog een kv liggen die doe ik zaterdag... En als ongi niet doorkomt, dan volgende week ofzo een digitale...xxx