Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik voelde van alles, maar blijkbaar dus weer flink in de maling genomen door mijn eigen lijf...en temp!

2. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ach One, wat jammer :( Mijn duimen blijven draaien voor je hoor. Het zal toch een keer lukken! Wie weet krijg je er dan ook wel twee.. of drie ;)

3. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat jammer one!!:(

hier heeft temp nog beetje raar gedaan en is trug gestegen en ben nog altijd niet ongi.. dus er is nog hoop!:) normaal heb ik een lf van 10 dagen, maarja dat kan elke maand wel anders zijn.. maar ik twijfel een beetje over men ei of die op dag 24 was of 31 maar ik ga uit van dag 24..

veel liefs!

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden
    vandaag cd 3 had ik een fm ..
    kon anders vanmiddag clomid halen maar dat gaat dus niet door ?! heb een cyste van 5.5 cm .. dus deze maand afwachten of die weg gaat vanzelf, en anders missch kijkoperatie voor t verwijderen van de cyste :( Pffff ben zo bang voor operatie's hoop echt dat ie vanzelf verdwijnt , dus voor ons deze maad geen hormonen en geen zw.schap .. hoop ook dat mijn cyclus nu niet zo lang weer word als eerst xxxx

zat ff te denken vorige ronde had ik maar 1 eitje rechts?
    hoe kan ik dan aan die cyste komen?

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    one, jezus meid...het houd niet op voor je he..hoop dat ie vanzelf weggaat!! KNUFF

poohbeer, ik duim ;)

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja Pfff :( ook dat nog!
    Schijt hem in me broek voor operatie's Hoop zoo dat ik daar onderuit kan!
    Heb net t ziekenhuis ook weer gebeld, de gyn ( andere als normaal ) wou me laten wachten tot nog een ongi... en dan pas weer echo om te kijken naar de cyste, maar vind dat toch wel link! dus heb gevraagd of ik wel tussendoor mag komen kijken of die niet groter word enzo... dat was geen probleem de assistentte begreep ook goed dat ik dat wou... dus 8 nov weer komen xxx

7. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je angel ;)

@one: ik hoop met je mee dat die gewoon weer verdwijnt zonder al die enge operaties enz!!!

hier temp weer beetje naar beneden maar nog geen ongi te bekennen! ik wacht gewoon nog een week af en dan ga ik pas testen (als ik nog niet ongi ben geworden) want vorige keer met dat vroeg testen werd ik alleen maar gek!
    ik zit nu wel al op dag 36 en dacht op dag 35 ongi te worden, dus het is hier weer spannend!:D

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve meiden.

Sorry dat ik jullie de afgelopen week zo verwaarloosd heb :), maar heb het zo druk gehad. 3 ochtenden op de psz, 2x verjaardag vieren, 2x naar de boerderij en vandaag met zoontje naar de bank voor de spaarweek en even winkelen. Morgenochtend nog even naar de HA ass voor mijn shotje B12 en de bloeddruk en dan hebben we even rust. Maar 's avonds was ik dus gewoon te moe om nog maar even er rustig ervoor te gaan zitten en te reageren, maar wil vanaf nu toch weer lekker mee gaan kletsen.

Hier zit ik nu op 8 dagen na IUI, afgelopen week al regelmatig eens een licht gevoel van misselijkheid. Ook regelmatig heb ik wel wat steekjes/krampjes onderin, maar weet nog niet wat ik ervan moet denken.

Vanochtend had ik mijn nieuwe zwangerschapstesten binnen gekregen en vanmiddag even getest ivm pregnyl. Was niet erg geconcentreerde urine, maar geen 2e streepje te zien. Morgenochtend wil ik ook met ochtendurine testen en kijken of er nog pregnyl in lichaam zit. Voor het weekend had ik met een andere test wel een licht 2e streepje.

Nou meiden, vanaf nu ga ik dus weer mee reageren. Ik val dan maar vanaf nu in, want om nu nog van zoveel dagen te doen is toch wel een beetje veel.

Groetjes.

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    One, k@tk@tk@t!!!! Dat was nou zeker niet het nieuws waar je op zat te wachten. Ik hoop dat de cyste gauw slinkt en je niet een operatie hoeft. Knuff!!!

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    tjeetje...:(
    ga duimen dat ie "oplost"....

xxx
    (seth)

11. Goedemorgen dames.

ik weet niet of ik al gereageerd had.

One wat klote zeg een cyste.
    Ik heb ze ook geregeld gehad maar gelukkig niet geopereerd ervoor.

Verder dames sorry duim voor iedereen.
    Momenteel zelf niet zo lekker heb gister wortelkanaalbehandeling eerste deel gehad en donderdag moet ik nog een keer.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    one ik hoop dat hij vanzelf weer weg gaat...
    balen dat er nu niks gebeurd...

13. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien stomme vraag.. wat houd een wortelkanaalbehandeling in?:)

14. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    wat een vreemd tempkaartje heb ik toch deze zwangerschap...
    maar zo kun je zien, ook met een VREEMD kaartje kun je zwanger zijn!
    ik duim voor jullie allemaal meiden!!!

15. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat geeft me hoop angel!:D want ik weet niet goed wat ik van mijn kaartje moet denken, precies tour de france, berg af en na paar dagen trug berg op! alé berg op is beter als berg af he :p

16. Van je wortels van je tanden en kiezen die schoongemaakt zijn.
    Zit nou een noodvullig in.

17. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    mooi zo!!
    heb jij je ei er al uitgehaald??

18. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga uit van dag 24 want op dag 31 of 32 zou echt wel laat zijn :(
    ik heb ook maar een lf van 10 dagen dus dan ben ik nu eigelijk 2 of 3 dagen overtijd maar durf weer niet goed testen, daarmee heb ik tegen mezelf gezegd je test donderdag :p (das men vrije dag)
    heb nog maar 1 test liggen en dan stel ik het zeker maar uit en uit! hehe! ;)

19. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt pijnlijk! ben ook niet zo voor tandartsen enz, pff!
    veel beterschap gewenst!

20. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    pff spannend pooh...ik duim!!!!!

Deel Deze Pagina