ja nu zit ik dan op 8dpo, en op 11 dpo kan ik men ongi verwachten want heb de hoop deze maand toch weer opgegeven.. het begint wat te lang te duren! ik leef echt mee met de mensen die nog langer bezig zijn!
Goedemiddag meiden. Vanochtend had ik dus de afspraak met de gyn. Hij zij ook wel dat ik heel snel na IUI weer ongesteld ben geworden en nu is het vermoeden dat ik mijn eisprong toch nog sneller is geweest dan gedacht. Hij heeft een echo gedaan en ik heb geen cystes, maar er moet nog wel wat loskomen en ben dus nog niet van mijn ongesteldheid af. Maar wel goed genoeg om dus gelijk door te gaan met de 2e IUI. Nu moet ik weer Puregon 75 IE vanaf CD 5 spuiten en vanaf dag 8 ovulatietesten gebruiken. Hopen dat we met een positieve ovulatietest op het goede moment de IUI kunnen gaan doen. Op CD 9 (dus dagje eerder als vorige cyclus) krijg ik de 1e FM en voor de rest is het dus nu afwachten. Kom later vandaag/vanavond nog even reageren, nu eerst zoontje op bed brengen en hier even wat in huis doen. Xxx
Lyanna oke, dus je eitje is eerder? Mooi dat je door kan gaan met de 2e iui ! ben blij voor je meid! Ik heb de rondes voor iui ook geen cystes gehad toen we het zeg maar 'zelf deden' ... en nu met iui wel een cyste... kan dat missch daardoor komen of..komt t gwn van de 5e ronde clomid ? Nja ben benieuwd 8 nov! ik wil ook verder !! Pff dat wachten is niks hoor, mja...t moet en tot die tijd doen we t gwn lekker zelf! xx
hoihoi dames! @one: goed dat je mag doorgaan met IUI!! hier temp nog steeds hoog en geen ongi te bekennen!! en heb de laatste 2 dagen last van men emoties te beheren, ocharm manlief! ik weet gewoon niet hoe het komt?! kword kwaad om niks, jank om niks! en heb ook wat borreltjes in men buik.. kom vanavond na men werk nog wel eens piepen! doeidoei xx
Goedemorgen dames. Poohbeer wat jammer van je negatieve testen hoop dat je gauw duidelijkheid heb. Lyanna hoop dat je gauw je eitje weer gevonden heb voor de volgende IUI. One hoop dat dat gedoe met de cyste niet te lang gaat duren en dat je gauw weer verder mag gaan. Verder voor jullie allemaal dikke knuff. Hier sorry dat ik er zo weinig ben ben nog steeds erg druk voor mijn vriendin. Vandaag is de grote dag weer mag naar de Gyn toe Moet nog 2 dagen provera. Zal proberen om straks via mijn mobiel even stukje te plaatsen hoe het is gegaan.
Pooh: jij bedoeld lyanna denk ik, want ik mag geen iui doen deze ronde. senna: spannend meid duimduim @all temp vandaag 0.1 gezakt, 36.7 x
Hoi dames Het andere zh had nog niet terug gereageerd over de hoeveelheid ik spoot dus mag eerst starten met de clomid 100mg. En dan kijken hoe het gaat gebeurt er niks dan sowieso 2 december terug en ga ik gelijk spuiten. Zit nou in de trein naar den haag zie vandaag voor het eerst mijn vriendin die nog steeds onterecht vast zit
Meiden, even berichtje uit het november topic: Dit heeft Ricmar haar buddy geplaatst. *** BUDDYNIEUWS *** Ricmar stuurde me net dat ze zo voor keizersnede moet. Ze weet zelf nog niet heel veel meer. Het komt doordat haar navelstreng niet goed meer werkte, hier kwamen ze achter na CTG en controle. Als ik meer weet horen jullie het! (Ze is momenteel 37wk en 3 dagen..) *** Einde Buddynieuws ***
Ricmar, hier ook even heel veel succes en hoop dat alles goed mag gaan! Ik ben ook even ontdaan door alles, in het 35+ topic waar Ricmar en ik ook meeschrijven heeft iemand een miskraam gehad en in het november topic lees ik ook net dat er een haar kindje van 1 dag oud is overleden. Wat kan verdriet en blijdschap dan zo dichtbij elkaar liggen zeg.
Ricmar succes...Hopelijk heb je snel je kleine in je armen! Idd lyanna wat kan t toch oneerlijk zijn he
One, klopt helemaal!!! Senna, fijn dat je met de clomid mag beginnen!!! Eindelijk naar je vriendin, sterkte met het ernaar toe gaan. Want zal wel een mengeling van emoties voor je zijn om haar weer te zien!!! Moeilijk omdat ze daar onterecht zit en blij om haar weer te zien. Knuff!!!
Buddynieuws uit november 2011 mama's: Lieve ricmar en ricmarman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Marintio. Wat een mooie naam!!! Hoop dat alles goed is gegaan en nu maar lekker genieten van jullie manneke. Jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten.