heb je je kaartje nog van toen met cyste? ohh das dan wel apart, snap er ook niks van hoor dat ie zo stabiel is..? x
oke ja heel anders dan de mijne, hier sinds vanmiddag last aan mijn linkerkant steekjes dus niet de kant waar de cyste zit gelukkig hihi denk dat ik toch wel een eitje heb, links.. t voelt als eipijntjes.. nja laten we t hopen..we zien t vanzelf aan mijn temp maar kan ook nog wel paar dagen duren voordat ik hem heb heb meestal van te voren die pijntjes al x
Hoop dat die van mij ook snel komt. Je loopt 1 dag voor me One. Oh ja zoals je ziet was mn cyclus heel erg lang door de cyste. Maar die was ook erg groot. Zal voor je duimen dat ie vanzelf weg gaat bij jou!
Senna dankje! Yasmin Hoe groot was jou cyste? Hier nu 36.6 zou gisteren middag aaf, die pijntjes dan toch mijn ei zijn geweest? best vroeg dan..? maar we wachten nog even af. x
Ja dat kan ook omdat ik gister die pijntjes voelde, temp is nooit 36.6 voor ei, alleen met ei of 36.5 dus nja nog ff afwachten hoop t wel. zou dan een mooie korte cyclus zijn... en nog eerder een ei zonder hormonen, dan met ????!!!!???!!!! dat kan toch haast niet waar zijn ?