hoi dames. hoe is het hier? Met mij niet zo heel lekker ga straks naar mijn vriendin toe die vast zit voor iets wat ze gewoon niet gedaan heeft.
Hoi meiden. Hier gaat het aardig goed, eigenlijk niet zoveel te melden. Gebruik van de Utrogestan is een lekkere troep daar beneden, maar alles voor het goede doel hè!!! Verder mooie hoge temp voor mijn doen, maar zegt nu ook nog niks. Senna, sterkte vandaag!!! Weer even naar je vriendin, is niet makkelijk om haar daar zo te zien zitten. Dikke knuff meid!!!
Dank je wel Lyanna. Nee het is zeker niet makkelijk. Er zijn zoveel leugens bij gekomen en het word maar niet gehoord
Hey meiden Senna sterkte! Lyanna mooi waar is de ustrogestan voor ? Hier een kruis van FF! Dus als t goed is eitje geweest en 5dpo x
mooi zo. heb je ondanks dat je eigenlijk moest wachten toch geklust? hihih zwangerschap met cyste kan wel gewoon samen namelijk
hahaha cker geklust eigenlijk best veel dag 16 eisprong, en dag 6,8,9,11,14,15,17,20 geklust dus dat moet wel goed zitten toch?
Senna, wat ongelofelijk allemaal. Dat ze iemand zo te te pakken kunnen nemen en dan ook nog niet naar haar luisteren. Ik hoop echt dat er gauw een oplossing gaat komen en ze weer vrij komt. One, dus je zit alweer op 5 DPO. Dan heb je dus toch een eisprong gehad en zal je over een dikke week als het goed is weer ongesteld worden en dan hopelijk goed nieuws over de cyste. Dat je dan kan starten met je 2e IUI, maar mooiste zou natuurlijk zijn dat je IUI niet meer nodig is en je geklus positief resultaat geeft. Utrogestan zijn bollen die je vaginaal inbrengt, het is progesteron. Hierdoor kan je je 2e fase (LF) verlengen (als het goed is) en progesteron zorgt voor een goed bedje in de baarmoeder voor een goede innesteling. Maar door die bollen heb je jammer genoeg 1 nadeel, vieze afscheiding en heb nu zeker regelmatig schoon inlegkruisje nodig. Ik gebruik trouwens 3x 2 bolletjes op 24 uur, dus zo'n beetje om de 8 uur.
aha oke! nou ik duim voor je ! ja idd zou mooi zijn als t niet meer nodig is, hihi maar daar ga ik niet vanuit denk dat we volgende ronde gwn verder moeten met iui xx
Mijn duimen blijven draaien voor jullie Wanneer denken jullie dat ik het beste kan beginnen met ovulatie testjes? Zit nou op cd 9
eergister en vandaag lijkt donkerder te worden. denk dat ik manlief maar ga beklimmen alleen die gedachte is al vermoeiend ahahhaha
ja hahhaah. ben ondanks onze kinderwens geen fanatieke klusser geweest omdat het ik niet het idee heb dat ik het spontaan kan zonder te weten of er een ei zit ja of nee weet ik dat er zeker weten 1 zit nou is er geen stoppen aan hahaha
hihi senna toch, maar dn zal ik toch ff met je man praten, als ik jou was jullie willen tenslotte lijkt mij ..allebei een beeb! en dan is er werk aan de winkel hihi hier weer 37.1 x