Goedemorgen dames. Mijn temp was 36.5 doe vandaag geen ovu test want ben hele dag pleite en weet niert hoelaat ik thuis ben. Of maakt dat niet zoveel uit hoelaat je hem doet? Vanavond nog een verjaardag.
temp was 36.1 vanmorgen. vanavond aan de klus. gister helaas niet gelukt was zo moe en manlief kreeg de auto niet aan de praat.
Hay meiden zonet ff naar de gyn gebeld, morgen 8:35 er zijn. Cd 3 Kijken of de cyste weg is en we weer kunnen starten met clomid Pff ben me toch ziek! Hele nacht niet geslapen, knallende koppijn elk geluidje beweging deed me zeer aan mijn hoofd! Dus ik paracetamol nemen, met glaasje water. Lig ik net weer in bed ... Ja hoor overgeven overgeven overgeven! Pff voel me dus erg verrot en dn ook nog ongi zijn bah! xx
Jaa echt kl.te ! Mja gaat nu al ietsie beter gelukkig,(afkloppen) hopelijk is t morgen weg. Vriendje belde net hij komt vanmiddag rond 12uur/1uur richting huis was toch rustig op zen werk, en kan die mij verzorgen ahh lief! x
het heerst echt. Mijn jongste had ik vorige week ook nadat ze het eruit had gegooit was het ook over. Rustig aan en ik denk aan je. Hoop dat je ook aan mij denk met mijn lage temp ahahahha
haha cker! ik duimduimduim me rot voor je ! oke, nee ik voel me nog steed wel zwakjes hoor, net of t ieder moment zo trg kan komen.
ovulatie test zo negatief als wat. Snap er echt niks meer van hele lage temp en dan weer dit. Ben er zo klaar mee
Als ik je kaartje vergelijk... met de vorige had je ook zo;n diepe dip op dag 32, en nu al op dag 18...
nou ik ga zo naar de gyn, cd3 hopelijk dn weer clomid halen en verder met pregnyl en iui xxx tot later
Hier trg van de gyn, cyste was weg!! yoeehoee!! clomid en pregnyl alweer gehaald, en 1e alweer genomen. x