oja heb ook gevraagd of ik iets kon krijgen voor betere innestelling dat kon zij die, en dat krijg ik te horen na ei..wat en wanneer ik dat mag halen
hihi ja best wel, ben allang blij dat ik me eigen gyn weer had! zo;n fijne man, en kan alles tegen hem zeggen/bespreken. die anderen doen altijd zo bot, en kijken me aan van waar heb jij t over ?! en hij nee hoor klopt, dat kan... dat hoor je dan volgende keer hihi...
Goedemorgen meiden. Senna, succes vanmiddag met je telefonische afspraak. Duim voor je!!! One, yeahhhhh. Mooi meid dat de cyste weg is en je er weer voor kan gaan. Vandaag 14 dagen na IUI en vanochtend een negatieve test. Ik ben benieuwd eigenlijk of ik nu vandaag ook met de Utrogestan kan stoppen. De Utrogestan heeft in ieder geval zijn werk gedaan, ben nog niet ongesteld geworden en vorige IUI was het al 9 dagen na IUI. Ook heb ik nog nooit een LF van 14 dagen gehad, gemiddeld 10/11. Ook blijft de temp door de Utrogestan hoog, dus ik krijg geen tempdaling zolang ik de Utrogestan gebruik. Hier nog steeds wel last van de hormonen, maar heb het idee dat het wel de goede kant op gaat. Dat mijn lichaam eraan went, dus hoop dat ik de volgende ronde er niet zoveel last van heb. Maar ach...we hebben het er wel voor over. Alles voor het goede doel!!!
Oeehh spannend lyanna! keek net ook al op MB maar zag dat je er nog niet was geweest was al benieuwd hoe t met je ging of je ongi was of niet! ohh echt spannend hoor, maar wat moet je nu doen? als de test nega is ?
oja trouwens meiden heb 2 dagen nie getempd hoor, denk dat ik morgen ff temp en dn weer ff wacht tot ong. cd 9 en dan weer tempen... beetje meer rust
Ik denk dat ik zo ook maar even voor zekerheid zkh bel, maar hier zijn veel meiden die Utrogestan gebruiken op dag 14 na IUI of terugplaatsing als ze een negatieve test hebben stoppen met de Utrogestan. Want ik begin een beetje te twijfelen, mocht ik zwanger zijn moet ik juist de Utrogestan door gebruiken. Maar zolang ik het niet gebruik heb ik grote kans niet ongesteld te worden.
Ik ben trouwens benieuwd wat jij krijgt, je hebt grote kans dat je ook Utrogestan krijgt voor je LF. Maar sleep in ieder geval dan maar veel inlegkruisjes aan hoor, want het is een vieze zooi daar beneden. Maar het werkt in ieder geval wel bij mij.
Nja ik hoorde hem iets zeggen over Progesteron ? bij mij gaat t namelijk niet om de lf fase die is goed... meer voor betere innestelling mja haha veel inlegkruisjes heb ik hier zowiso wel ja idd wil ik wel geloven hihi word 1 grote zooi daar beneden hihi Als t maar helpt dat is t belangrijkste!
Net gebeld, moet gewoon door gebruiken tot ik ongesteld word. En ze vond vandaag nog te vroeg om te testen. Dus eind van de week weer testen en begin volgende week. Ach ja...geduld is een schone zaak. En we WACHTEN al zo lang!!!!!!
Utrogestan is Progesteron en is voor verlenging LF en voor een betere innesteling. Mijn gyn. noemde het een goed bedje in je baarmoeder!!!
Ohh wat raar, 14 dpo is toch niet vroeg? iedereen test dan omdat ze dan geen ongi hebben..? toch ? Oke! nja we horen t de volgende keer wel dan hihi maar als ik dat dat neem, is mijn lf nog langer dan ofzo? want dat zie ik eigenlijk niet zo zitten hij is normaal gwn 14 das lang zat volgens mij.... ?? mja t doet ook meer natuurlijk dan alleen lf, t is voor goede innestelling.. ik zal es ff beetje gaan lezen erover hihi
Het hoeft niet te betekenen dat jou LF ook langer wordt hoor? Bij jou zou de ongi wel gewoon op tijd kunnen komen, is bij iedereen verschillend. Maar ik ben er in ieder geval wel gelukkig mee, normaal gemiddeld LF 10/11 dagen en vorige IUI 8 dagen. Nu zit ik op dag 14 en dan krijgt een innesteling altijd meer kans.
Ohh oke, jaa tuurlijk ik zal er ook gelukkig mee zijn! maar omdat mijn lf al wel goed is , vraag ik me af , of die dan niet nog langer word door dat te gebruiken ?