Oke, nou ik hoop voor je dt je er snel mee mag beginnen haha ja erg he nu al ... komt gwn omdat me temp zo hoog is deze ronde! nog paar daagjes geduld **zucht** Of ik ben dn al ongi ? Moet t dit weekend worden..xx xx
Ja idd ...Bleghh helemaal geen zin in dat ongi mja dat heeft niemand natuurlijk ! Jij nog wat leuks gedaan met t mooie weer gister/eergister? x
ehm nee eigenlijk niet zoveel. beetje in en om het huis gerommeld. Beetje de V en D uitgefoeterd. heb schade gereden met me kinderwagen omdat de elektrische deur halverwege dichtklapte tegen me wagen aan. maar verder weinig gedaan
Oke, jeetje dt is ook schrikken zeg! zo'n deur tegen je wagen aan :S Krijg je niks vergoed dn wat er mankeert? Oke..Ja ik ook niet zoveel lekker liggen zonnen, zwembad opzetten, met de hondjes gelopen. xx
ik weet niet wat ik vergoed krijg. maar me onderstel is iets wat verbogen waardoor hij afwijkt tijdens lopen. metaal is beschadigt en frame om de zitting in ligstand te zetten doet het niet zo best meer.
ja zeker wel. heb een bugaboo dus ben even gezellig bij de klantenservice geweest en kreeg gelijk schade formulier mee en ligt al bij de verzekering. durrt me alleen te lang voor ik wat hoor. Maandag heb ik gebeld maar heb nog niks gehoord.
ja idd als ik donderdag eind van de dag nog niks heb gehoord ga ik wel even bellen. mis het wel lekker wandelen.
Ja begrijp ik, je kan nu zowat nergens heenlopen. Maar ik ga er even weer vandoor spreek jullie snel weer xx
ik weet het niet hoor, ik geloof er niets van. Zijn die vroege predictors goed? dan moet ik die er misschien tegenaan gooien. Ik heb het gevoel dat dit gewoon indrogers zijn. Maarja, indrogers die steeds donkerder worden vind ik dan wel raar. Alles is mogelijk met zwangerschapstesten, zelfs met die van Kruidvat
ik ben geen fan van predictor ik zou het overmorgen nog eens doen met een kruitvat test. ik denk dat het raak is.
Unox, ik vertrouw de kv 2v5 ook niet helemaal meer hoor. 2 cycli geleden had ik ook vage streepjes erop, dus ze zijn niet altijd meer omowit. Die waren van mij toen precies hetzelfde als wat jij nu hebt. Ga ik nu even proberen te reageren op de 2 bladzijden na mijn reactie.
Ook ik heb met de kruidvat altijd indroogstrepen. Heb ik altijd al gehad. Ik gebruik dus alleen voor nood en anders bestel ik altijd op internet.