Maar een innestelling is toch tussen dag 5 en 10 ? Dpo Zou t ook nog later kunnen dan ? b.v pas op 14 dpo zoals jij nu zit ?
One, misschien mag jij ook wel gewoon stoppen na 14 dagen hoor. Het is zo verschillend per zkh en gyn, omdat je lf altijd al 14 dagen zou dat best wel kunnen denk ik. En het kan natuurlijk zo zijn dat HCG nog vrij laag is bij een innesteling op dag 10 en het nog niet te meten is. Dat verschilt ook per persoon en zoal bij BB met 2ling natuurlijk heel veel HCG en dus vroeg een vette positieve test.
ahaa oke, maar lees net ook dat sommige door moeten gaan met die bolletjes als ze zwanger zijn.... voor eventuele miskraam ? als je dat eerder hebt gehad.. Nja vraag t nog wel volgende keer aan mijn gyn, hoe en wat die dan van plan is bij mij of k dan door moet gaan of niet.. komt wel ineens weer veel op me af hoor deze ronde! vorige ronde zo relax ff geen ziekenhuis bezoeken en echos / pregnyl / & iui maar alles voor t goede doel he we gaan er gwn weer voor , met frisse moed!
Zeker One, daar gaan we voor. Ik moet ook doorgaan met Utrogestan als ik zwanger ben hoor, maar zoals je al leest is het zo verschillend overal. Maar net wat je zegt, overleg maar even goed met je gyn hoe zij het doen. Dan zal het vast goed komen. Ik ben in ieder geval wel blij dat ik even gebeld heb, is zo'n eerste keer toch altijd even wennen. En dan begin je toch door al die verhalen wel weer te twijfelen, maar nu dus niet meer.
One, hier even een link die ik net heb gevonden ivm innesteling en ook wat je aan moet houden met IUI en IVF. Ook wanneer je op zijn vroegst kan gaan testen, als ik dat doe mag ik op zijn vroegst morgen testen. Wanneer gaat het eitje innestelen? - www.vruchtbaredagen.nl
Ja idd thanks! Ohh ik vind het ook superspannend voor jou nu hoor! ik duim voor je op een roze test! x
Thnx meis, anders gaan we voor samen met Senna dit jaar nog roze het jaar uit!!! Moet gewoon, we hebben het nu allemaal wel een keertje verdiend.
Zoals t er nu uitziet als ik volgende keer naar de gyn moet zit ik cd 10 dinsdags... zal je net zien weer in t weekend mijn eisprong! nja hoop dan wel dat ik direct in het andere ziekenhuis de iui ook kan krijgen waar de zaadjes bewerkt worden. vorige keer zo'n gerace
ja idd Lyanna helemaal gelijk. We gaan gewoon op roze voor oud en nieuw dat blijf ik mezelf ook volhouden. 2012 word hopelijk ons jaar.
wat een mooie site lyanna ff opgeslagen hihi... zat ff te kijken voor deze ronde *LOL* als het zo mag zijn deze keer, dan ben ik 26-8-12 uitgerekend, mijn vriend is de 24e jarig !
One, hoop dat het allemaal net voor het weekend kan. Maar anders hoop ik ook voor je dat het in hetzelfde zkh kan. Dat zou een stukje rustiger voor je zijn.
Idd jaa ze doen het gelukkig wel in t weekend bij ons! Maar idd dat gerace is niks hoor, sperma tussen je tieten in spuitje haha.. nee laat me dn maar in dat ziekenhuis en dan de iui...