One, mocht het deze keer nog lukken ben ik op 1-8-2012 uitgerekend volgens de site. Vond het ook wel een mooie en duidelijke, vandaar dat ik je de link ook even heb gegeven.
Gezellig, heb het afgelopen 2 weken ook echt wel gemist. Maar ja...als je zo moe bent en zoals nu ook nog hoofdpijn is het niet altijd fijn om lang achter de pc te zitten.
Maar nu ga ik er eerst even vandoor, zo even broodje eten en dan straks denk ik even met zoontje naar de "keddaboem" zoals mijn zoontje het noemt. De aardappelsorteermachine om even een bakkie koffie bij mijn man en zoontjes papa te doen.
Hey meiden, Alles gaat goed hier. Moe blijf ik, maar soit. Als dat alles is.. de 20 weken echo is prima dus dat is een hele geruststelling.
Denk het wel, we gaan pas na 2 uur weg, dus kom denk ik tussendoor nog wel even spieken. Anders probeer ik vanavond ook nog wel even. XXX voor jullie.
Unox, fijn dat de 20 weken echo prima was, ik vond het met zoontje heel leuk om allemaal te zien. Zo uitgebreide echo en dan alles erop en eraan. Doe lekker rustig aan, geniet er maar lekker van!!! En nu ben ik er eerst echt vandoor, tot laters!!!
pff doodmoe en kotsmisselijk, weekend op de bank doorgebracht Mja voor een goed doel he Ja dan heb je zeker een lekkere korte cyclus hoor. Maar waarom test lyanna niet, heb ik wat gemist??