Angel, ik heb al in 1 week 5 keer getest en allemaal negatief. Vanochtend het eerste bruinrood al gespot, dus ongi zal zo wel doorbreken.
I know One, maar ik had zelf al een hele week het gevoel dat het mislukt was. Maar ik ben wel blij dat mijn LF langer is geworden en zo de kans op een innesteling groter wordt. Dus er zit in ieder geval iets positiefs aan deze ronde.
Trouwens, ben benieuwd wat er morgen te zien is met de FM. Zal heel hard duimen dat er al mooie follikels te zien zijn.
@all ben trg van de gyn moet vrijdag trg komen links zaten 2 eitjes, 1 van 12 mm en 1 van 9 mm rechts zaten ook wel 2 eitjes maa superklein dus de kans is groot dat die gwn verdwijnen. xx
Ben ook best wel zenuwachtig dit keer, pfff... gwn omdat de vorige iui pijn deed enzo! mja missch heb ik...die vrouwelijke gyn niet eens maar toch hihi x
Klopt idd. Ben nog steeds niet ongesteld geweest. Zou dus blij zijn als het 7 december is (volgende week woensdag)... Ben er zo enorm klaarmee. Heb elke dag buikpijn onderin de buik en dat al vanaf maart. Er moet gewoon iets aan gedaan worden. Onze kinderwens is pas stap 2. Eerst moet dit goed zijn. En dat gaan we ze samen 7 december ook even goed duidelijk maken, want elke dag die extra pijn (naast m'n bekken al zo'n 3,5 jaar) dat zorgt voor een niet zo'n fijn humeur...
Nee idd, begrijpelijk er moet ook wat gedaan worden nu, 237 dagen al geen ongi poeh! nee ik zou ook niet gezellig ervan worden denk ik hoor! idd kom maar goed voor jezelf op volgende week, hou je ons op de hoogte? xxxx
Ik ga jullie zeker op de hoogte houden . Als 't hier niet is, dan wel op ander forum ... Nee hoor grapje.. hou jullie op de hoogte