ooooooooooooooooow pfffff heb mensen voor nieuwe ketel over de vloer wat een onbeschofte lui zeg ahahhaah. Trekken zo alle kasten en ramen open gaan zitten schijten zonder even te melden. Echt onvoorstelbaar
hihi dus heb nog even maar viel me op tijdens lezen van beschrijving. ochh haha lekker dan en dan de deur nie ff op slot doen?
nou dat weet ik niet. maar ik meost piesen en tegelijkertijd vloeide ik was blij dat ik nog net kon doortrekken. sta ik gehaktballen te braden krijgt 1 van die kerels een hard verzakken want hij rook gas. ja ze vroegen alleen of ik water nodig had dus ik zei nee hoor nog niet. ppppffffffff sukkels
ik ben inmiddels ook gebeld. Is idd toch nieuwe cyclus en was goed dat ik door was gegaan met spuiten. Vrijdag voor een FM om 10.00 Dus heb bij FF nieuw kaartje in laten gaan
Hier zit ik zeuwachtig de tijd te verdrijven hihi, vind zo eng weer de pregnylspuit ! 1 ronde overgeslagen vanwege cyste,en ik schijt hem alweer voor een prikje... eerst vond ik t helemaal niet eng meer..haha nja t zal allemaal wel weer meevallen, maar ben als de dood voor prikjes hihi klinkt gek maar..... ( kan wel tattoo laten zetten whaha ? )
hihihih ik heb dat totaal niet angst voor prikken. ik heb een tattoo aan binnenkant van me pols hihih
haha oke, ik had t ook nooit ! toen ik klein was ook prikjes enzo gehaald nooit bang of huilen.... maar nu, nee iehlll... kan er wel flauw van vallen hihi Oke mooi! Wat staat erop? Ik heb er 2 .. 1 op me bovenarm en 1 op me buik/lies... xxx
volgens mij spuit ik verkeerd. Ik moet 2 klikjes draaien en dan dopje uit trekken tot je het getal ziet van de eenheden en dan spuiten maar me pen is al half op
kan je tussendoor zelf geen nieuwe halen of vragen voor een receptje? geven ze je vast en cker wel hihi