schouderkarbonade winterwortel ui kruidnagel en dat moet je dan soort bij laten worden. dag later bak je het op voor op brood ofzo
Maak jij dat zelf joh? Hier kun je dat gewoon kopen en 't is echt niet te eten whahaha. Ik lust 't echt niet...
ik ga het voor het eerst zelf maken. normaal kregen we altijd van oma maar oma kan het niet meer. Dus ik heb het recept gekregen en ik ga eens een poging wagen. Dit van de winkel is ook niet te eten.
Goedemorgen dames. heb even jullie advies nodig. Wij hebben van de gyn te horen gekregen vanaf zondag avond klussen maar ik verlies zo nu en dan nog steeds helder bloed. wat nu?
pfffffffff maar met dat bloed erbij brrrrrrrr. manlief vind niet erg hoor die zegt dat ie een echte schippers is pfffff hahahaha temp was 37 maar heb zo slecht geslapen. Morgen een FM
nou de gyn vertelde ook dat me eitje dan ook nog niet echt rijpt. dit is nog een na werking van de primulot die ging na een week pas werken.
Ik kan je helaas ook geen goed advies geven. Maar ik zou gewoon klussen en morgen naar de FM gaan en kun je gelijk overleggen met de gyn.
ik heb contact gehad met het ziekenhuis. sta bekend als iemand met gevoelige bbm dus kan echt van de inwendige echo komen. dus kan geen kwaad. ben blij dat ik even gebeld heb