Ah, kijk.. ik ben niet de enige die sceptisch tegenover de KV staat. Prettige testen in gebruik, maar het is wel de zoveelste indroger dan. Vind het wel raar dat de streep breed is en donkerder. Beide testen zijn met ochtendurine gedaan. Maar goed, dat hoeft ook niets te zeggen natuurlijk. Ik snap d'r alleen geen bal van. Niet als ik wel zwanger ben, en de testen niet als ik niet zwanger ben.
Onewish, jij hebt zeker een lang en vaag kaartje. Heb jij altijd lange cycli of is het heel verschillend? Over 4 daagjes je NOD, nog maar een paar daagjes op de wachtbank. Maar laat ongi maar lekker wegblijven en jou naar een positieve test laten kijken. Senna, manlief wat overspannen. Das niet zo fijn, hoop dat hij gauw wat opknapt. Je gaat dus menopur spuiten voor beter gerijpte eitjes. Mag ik vragen hoelang jullie al bezig zijn voor een kindje? Ik wil jullie zo een beetje leren kennen. Wat vervelend dat je met de kinderwagen tussen de elektrische deur dicht ging. Balen dat het nu beschadigd is en dat de ligstand niet zo lekker meer gaat. Hieruit begrijp ik dat jullie al een kindje hebben, is het een jongen/meisje en hoe oud is hij/zij? Unox, is het vandaag je NOD of hoever ben je in je cyclus? Bij mij waren ze ook net zo breed hoor, die indroogstrepen en ook nog roze van kleur. En ik heb ook met ochtendurine getest die keer, afgelopen cyclus was al niet meer nodig, toen begon bruinverlies alweer en dan weet ik over het algemeen wel hoe laat het hier is. Meha, jij ook indroogstrepen met kv 2v5. Mag ik vragen welke je dan besteld via internet? Want als ik het aankomende tijd weer heb wil ik ook andere testen gaan gebruiken.
@lyanne ik ben mama van 2 meisjes van 7 en 2 en heb een engeltje en jongentje. Ik spuit menopur omdat ik pco heb en we zijn al sinds aantal maanden serieus bezig.
Dank je wel, leuk dat je al een paar kinderen hebt. Al 1tje van 7, dan was je ook nog vrij jong. En een engeltje, dat zal moeilijk geweest zijn. Ook al weer een aantal maanden bezig dus, nou ik hoop dat je met de menopur toch vrij snel weer een positieve test mag hebben.
Ik bestelde ze altijd op L10.. maar ik zag laatst dat die testen er niet meer zijn. Geloof dat ik ze de laatste keer besteld had bij de babyboomshop? Heb weleens wat van Sensitest gehad ook geloof ik.. haha.. Heb laatst nog gezocht naar testen maar ik kon geen 'fijne' goedkope testen vinden.
@ Lyanna: welkom hier meid! @ Senna: welkom terug lieverd! Ik hoop dat de Provera bij jou wel gaat helpen hoor. Ow jeetje, manlief overspannen joh? Dat is wel enorm vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je het wandelen mist... @ Onewish: ik duim nog steeds voor je hoor! @ Unox: ik zie volgens mij toch een streepje hoor... Hier was zoon vanavond heel snel vertrokken. Denk dat hij nog een beetje last heeft van de narcose.
Meiden, ik ga nu even Nothing Hill kijken, ga zo wel even met mijn tablet proberen te reageren (maak vaak daar wel wat meer foutjes en gaat niet zo snel) en anders doe ik het tijdens reclames.
Senna, alweer 5 jaar getrouwd en nog een jong bloempje. Meha, ik heb hier wel eens gelezen dat sensitesten niet zo goed zijn. Geloof dat ik dat wel eens in het testtopic heb gelezen. Mamavanjoshua, bedankt voor je welkom. Fijn dat je manneke zo snel was vertrokken. Kan best nog van de narcose zijn hoor. Ik las iets van operatie aan de oortjes, buisjes of iets anders? Hoe oud is je manneke? Ben er ondertussen al achter, jan '09 via je webpagina en nu zie ik het ook aan je naam. Jou manneke is dan 4 maandjes ouder dan die van mij.
ja zeker :d manlief is 33 maar we kennen elkaar al 13 jaar. en augustus dit jaar zijn we 9 jaar samen
@ Lyanna: J.oshua heeft buisjes gekregen vandaag. Hij is 2,5 bijna . Nog een paar daagjes whahahaha... erg he? Ow wat leuk zeg, een beetje dezelfde leeftijd. Ook af en toe last van die leuke peuterdrift??? Ik begin er steeds beter mee om te kunnen gaan... Ik ben trouwens 28 jaar en mijn man is 35, word dit jaar 36. We zijn sinds maart 2002 samen en 21 juli zijn we 5 jaar getrouwd.
Senna, das alweer een mooi tijdje. Bijna 9 jaar alweer! Mama, gaat de tijd alweer snel hè? Ze zijn zo weer groot, Ju is in mei 2 geworden en gaat ook al naar de psz. Hij is erg pienter en praat als brugman. 1e dag ging gelijk helemaal goed en hoorde na de 3e keer van hulpmoeder dat ze niet aan hem kon zien dat ie er nog maar net op zat. Doet geweldig goed mee. En ja die peuterdriftbuien hier ook regelmatig last van. Maar ik merk ook dat het elke keer beter gaat, ik laat hem nu maar lekker z'n gang gaan en meestal kalmeert ie wel. Ik schenk dan zo weinig mogelijk aandacht eraan en dan heeft ie er geen lol aan. Maar is erg vermoeiend. Ikzelf ben dus 36 en mijn man wordt in sept 38, bijna 1 jaar getrouwd en we zijn zijn in sept. ook 5 jaar bij elkaar. Elkaar via internet leren kennen. Ik ben trouwens fulltime moeder, we hebben een groot akkerbouwbedrijf. Als trouwens iemand de echte naam van ons manneke wil weten wil ik die wel even via pb doen. Is nml een naam die hier niet voorkomt en om mezelf niet voor iedereen bekend te maken liever even zo. Dus ik noem me manneke maar gewoon bij de voorletter en dat is J.
mamavanjoshua idd kidsclin.... en het helpt wel... maarja allemaal maar even Buisjes ingreep is idd niet zo heftig.. oudste heeft hier eerst (weet je misschien nog?) amandelen, neus en sneetjes in oren... nu bleek dat hij nog steeds niet goed hoorde... maarja niemand geloofde me.... na een test bleek het idd zo te zijn... (eigenlijk had hij gehoorapparaten gemoeten!!) (moeder instinct?)... iig sinds januari buisje.. en eindelijk begint hij beter te praten Welkom Lyanna al een hele geschiedenis lees ik.... wens je veel succes toe.. Senna ook al gestopt met tempen...... onewish... en hoe warm ben je vandaag?? of toch getest..??? unox tjeetje... je maakt het wel heel spannend... deze lijkt wel duidelijker... Vroege predictor: Nog nooit wat positiefs over gelezen!!! dus zou ik niet doen....
Lyanna Nee heb normaal eigenlijk rond de 30 dagen cyclus laatste maanden. Seth haha... niet zo heel warm met vorige dagen vergeleken. 37.1 (maar wel eerder getempd) testen kan ik nog niet heb geen testjes hier, en kan ze als t goed is vrijdags halen dan ben ik ff in de stad. xx
Unox woww! hij word wel duidelijker hoor meid, wat spannend! Ja ik heb ook last gehad van kv testen dat ik er altijd streepjes op kreeg.... dus ik geloof ze meestal ook pas als ze knallen, maar hij word toch steeds donkerder bij jou dus heb goede hoop hoor! xx
Tempers.. zouden jullie misschien toch even naar mn kaartje willen kijken...? Vind het zo vreemd... had vanochtend een eisymbool op persona... (dus volgens dat zou ei binnen 24-48 uur springen)... nu had ik gisteren ook al twee gelijke strepen...maar leek net of ik de test te kort in de straal had gehouden.. maar iig... is mn temp niet hoog om te springen??
ik heb even niet getempt omdat ik met de provera bezig ben seth. en testen heb ik 2 weken terug al gedaan maar was niks uit gekomen
hahaha nou dan zit ik 12 dpo, vrijdag... En wil wel ochtendurine gebruiken dus ik denk zaterdagochtend! x