nee idd hele opluchting. dus we hebben optijd geklust gister hihiih nou natuurlijk maar wachten of het in nesteld. heb ander soort pijn stillers gekregen
dank jullie wel lieverds echt meen het mijn temp vanmorgen was 37.1 en de pijn is nou wat houdbaarder.
Fijn dat het allemaal goed eruit zag Senna, gelukkig toch nog geklust en niet dat deze maand helemaal verloren is. Wel een mooie temp vanochtend hoor.
Senna mooie temp hoor meid! Je kan zelf ook een kruis neerzetten he bij gisteren.. doe je bij override.. xxx
oke ik denk juist cd 13, want de meeste hebben de pregnyl savonds gezet en dan 2 dagen later hun ei...
wij hebben die avond er voor geklust. gister niet kon het niet op brengen was zo moe van al die toestanden en toch ook wel beetje geschrokken van die bloedinkje
Oh, ik zie nu net dat we al over de 5000 berichten zitten en voordat het gesloten wordt zal ik zo even een nieuw topic aanmaken? Zal zo in ander bericht dan de link even zetten, moet ik de titel ook nog veranderen of zullen we het zo laten en er deel 4 van maken. Want zoveel andere tempdames komen hier ook niet meer of wel?