hihih prima hoor maak maar lijstje lever wel gegevens in ben ondertussen de v en d poot aan het uitdraaien grrrrr hahaha
Senna1985 Onewish 3 Juli Mamavanjoshua5109 Unox Meha volgens mij kletsen deze meiden t meeste mee, de nieuwe ken ik nog niet echt goed, dus die moeten zichzelf dn even melden. x
oke mijn afspraak staat in me handtekening.. Alleen weet nog niet wanneer even afwachten wanneer ongi en dan bellen voor een datum.
NOD 03-07 Onewish 16-07 Lyanna ??-?? Senna1985 (29-06 gestart met Provera) ??-?? Mamavanjoshua5109 ??-?? Unox ??-?? Meha Afspraken 05-07 Lyanna controle bloeddruk en uitslag + B12 injectie HA 08-07 Senna1985 telefonisch consult
Al even een klein opzetje gemaakt, voor ideeën en aanvullingen ga jullie gang. Ik ga nu gauw met eten aan de gang, eet smakelijk iedereen.
En dan doen we gwn steeds kopieren/plakken op een volgende blz ? toch? **heeft het al even gedaan ** hihi
NOD 03-07 Onewish 16-07 Lyanna ??-?? Senna1985 (29-06 gestart met Provera) ??-?? Mamavanjoshua5109 ??-?? Unox ??-?? Meha Afspraken 05-07 Lyanna controle bloeddruk en uitslag + B12 injectie HA 08-07 Senna1985 telefonisch consult
Oh, zoals jullie dus nu ook kunnen zien zit ik met een te hoge bloeddruk. Ik slik hier medicatie voor en heb 3 weken geleden een week lang 2x per dag thuis bloeddruk moeten meten. Krijg ik als het goed is dinsdag uitslag van. Elke 4 weken moet ik voor controle van de bloeddruk en dan krijg ik gelijk een B12 injectie ivm de ziekte Addison-Biermer. Dit krijg ik omdat ik een B12 tekort heb, die injecties krijg ik al vanaf 2006. En nou ik toch mijn lichaam hier maar op tafel gooi, ik heb nog fibromyalgie, artrose en tendinopathie. Ook heb een lichte whiplash, dus lichamelijk ben ik soms hier een wrak om het zo maar te zeggen. Maar voor die kleine moet ik eigenlijk altijd door en kom ik er 's avonds pas achter dat ik vaak weer wat teveel heb gedaan. Kom dan ook pas echt even tot rust als die kleine op bed ligt.
wat heftig lyannne ik heb ook medicatie antidepressivia en rivotril als gevolg van paniek aanvallen die nu onder controle zijn.
Senna, wat fijn dat je paniek aanvallen met de medicatie onder controle zijn. Lijkt mij ook heel zwaar als je zoiets hebt. Hier kan ik er wel aardig mee omgaan hoor, je moet wel hè? Je leert er ook wel mee leven, artrose had ik al met 12 jaar (dus al 24 jaar) en fibromyalgie heb ik ook al 12 jaar. Dus eigenlijk weet je al niet beter meer.
ik heb die aanvallen sinds 2010 nog niet zo lang vind soms nog heel zwaar om er mee om te gaan. ben nou bezig de cvs goed onder controle te krijgen dus loop nou met een enkelband om als soort stappen teller
NOD 03-07 Onewish 16-07 Lyanna ??-?? Senna1985 (29-06 gestart met Provera) ??-?? Mamavanjoshua5109 01-07/ 05-07 Unox (maar kan ook later zijn.. geen idee dus) ??-?? Meha Afspraken 05-07 Lyanna controle bloeddruk en uitslag + B12 injectie HA 08-07 Senna1985 telefonisch consult Heb hem even ingevuld. Nou, geen nieuws hier. De Kruidvattests waren uitverkocht dus niet getest. Clearblue heeft nog niet zoveel zin want die heeft sowieso meer HcG nodig, mocht ik dat al in mijn urine hebben. Ik vind het maar een rare toestand zo. Ik voel me niet echt anders dan anders, dus ik verwacht er ook niets van. Ik heb of morgen mijn NOD of rond 4 juli. FF is er ook niet zeker van en om nou te zeggen dat ik duidelijk kan aangeven wanneer mijn ei is gaan springen.. neu Lyanna, wat een verhaal. Ik heb ook een B12 tekort als gevolg van een te trage schildklier. Al een poosje gewoon onder controle gelukkig. Ik denk dat ik morgen weer kruidvattests ga halen, en of ik daar morgenochtend aan toe kom of dat het zaterdag word, geen idee. Verwacht er niet teveel van dames.. kruidvat-strepen zijn niet onschendbaar
NOD 01-07/ 05-07 Unox (maar kan ook later zijn.. geen idee dus) 03-07 Onewish 16-07 Lyanna ??-?? Senna1985 (29-06 gestart met Provera) ??-?? Mamavanjoshua5109 ??-?? Meha Afspraken 05-07 Lyanna controle bloeddruk en uitslag + B12 injectie HA 08-07 Senna1985 telefonisch consult